I samarbeid med sitt digitale PR-byrå Semway presenterer de penthouseleiligheten til Camilla Pihl og Peter Peters gjennom en arty og stilsikker film som ingen har sett maken til i Norge.
Aktuelt

Nå snakker vi boligfilm

Eie Eiendomsmegling lanserer nå en boligfilm litt utenom det vanlige. I samarbeid med sitt digitale PR-byrå Semway presenterer de penthouseleiligheten til Camilla Pihl og Peter Peters gjennom en arty og stilsikker film som ingen har sett maken til i Norge.

Filmen er noe helt annet enn de lavbudsjettsfilmene en ser med 360 graders sveip av leiligheten.

Ingen billlig triks

– Vi ønsker å gjøre noe nytt, og her spiller vi på følelsen av hvordan det vil være å leve i nettopp denne leiligheten, sier eiendomsmegler Kairon Wongraven, som selger leiligheten til kjendisparet. Wongraven har rollen som megler i filmen.

Wongraven er opptatt av at filmen ikke skal oppfattes som et billig triks for å få solgt boligen raskere.

– Vi håper dette kan være et et litt annerledes prosjekt som kan bidra på å inspirere potensielle kjøpere til å få en god følelse med hvordan leiligheten oppleves for de som har bodd der, sier han.

Selge en livsstil

Markedssjef i Eie Eiendomsmegling, Maren Synnevåg forteller at meglerne går stadig nye veier for å presentere boliger på nye måter.

– Vi ønsker å skille oss ut blant meglerne , og vi har lenge jobbet med en digital strategi som har styrket merkevaren Eie. Vi har løftet fokuset på bildebruken i kjeden, nå går vi til filmen. Vi har sett at folk er opptatt av levende bilder, og at de gjennom film raskt kan avgjøre om objektet er aktuelt eller ikke, sier hun.

–  Her er det fokus på den urbane livsstil, terrassens fred og ro, og hvilken livsstil Frogner kan tilby, sier hun.

 

Var dette noe for deg?

Er du interessert i mer bolignyheter, og ønsker å holde deg oppdatert?


Meld deg opp til vårt nyhetsbrev!
Scroll videre for neste artikkel