Aktuelt

– For min del betyr fornøyde kunder alt

Eiendomsmeglerfullmektig Edvard Ingebrigtsen setter kundene sine først og blir omtalt som en profesjonell, tilgjengelig og dedikert eiendomsmegler.

Ingebrigtsen har eiendomsmeglerutdanning fra Handelshøyskolen BI, og etter flere år som megler på Oslo vest har han nå blitt en del av Eie eiendomsmegling avdeling Torshov. Han synes det beste med jobben som eiendomsmegler er muligheten til å bidra til å skape gode resultater for kundene.

– For min del er det viktig at kundene og selgerne sitter igjen og er så fornøyde etter salget at de anbefaler meg videre til sine venner, familie og kollegaer, sier Ingebrigtsen.

Ingen boliger er like og derfor legger Ingebrigsten stor vekt på å skreddersy en egen salgsstrategi for hvert enkelt objekt og deg som kunde. Han har en stor lidenskap for arkitektur og design og finner det veldig spennende å se mange ulike leiligheter med særpreg fra de ulike tidsperiodene, kombinert med det som er moderne i dag.

Konkurranseinnstinkt og ambisjoner

– I mine yngre år har jeg spilt mye fotball på alle ulike nivåer, så jeg har naturlig nok et ganske stort konkurranseinnstinkt, noe jeg tror selgerne også legger merke til i prosessen. Å ha en megler som alltid har ambisjoner om å selge for en høyere pris enn naboleiligheten er det mange av kundene mine som synes er moro, forteller han.

Ingebrigtsen har tre kjøreregler for å sikre kontinuerlig utvikling. Jobb mer, smartere og lær av de som er bedre enn deg.

– I tilbakemeldinger jeg får fra kundene mine etter salg er det som regel egenskaper som profesjonell, tilgjengelig, dedikert, engasjert, punktlig, effektiv og positiv de setter mest pris på med meg, sier Ingebrigtsen.

Var dette noe for deg?

Er du interessert i mer bolignyheter, og ønsker å holde deg oppdatert?


Meld deg opp til vårt nyhetsbrev!
Scroll videre for neste artikkel