I alle salgsorganisasjoner er det slik at ledelsen heier på de som tjener mest. Slik er det ikke i Eie eiendomsmegling. Hos oss heier vi på de som har høyest kundetilfredshet.
Aktuelt

Champagnemeglerens tid er over

Money talks heter det. Det stemmer ofte i bedriftssammenheng, men spørsmålet er om man tenker kortsiktig eller langsiktig. I alle salgsorganisasjoner er det slik at ledelsen heier på de som tjener mest. Slik er det ikke i Eie eiendomsmegling.
Hos oss heier vi på de som har høyest kundetilfredshet. De som går den ekstra milen ved å ringe den ekstra telefonen, sender ut de ekstra nabokortene, prater lenge og vel med alle interessentene, og ikke minst får de ekstra titusen i budrunden. Neste gang kunden skal selge, er det disse meglerne som mest sannsynlig får oppdraget.

Den såkalte champagnemegleren – han som konstant prater i telefonen, ikke svarer på mail og sender unge assistenter – ville fått et labert resultat på våre kundemålinger. Tillit, trygghet og tilgjengelighet er ikke i hans vokabular. Derfor har vi ikke champagnemeglere hos oss, og vi tror han snart er en saga blott. Nå vil rekordmange bli eiendomsmeglere, samtidig som kravet til kompetanse er helt annerledes enn for bare fem år siden. Vi håper at morgendagens eiendomsmeglere vil være like kundefokuserte som oss, og er de det, skal vi skal vi love å heie dem opp og frem.

Var dette noe for deg?

Er du interessert i mer bolignyheter, og ønsker å holde deg oppdatert?


Meld deg opp til vårt nyhetsbrev!
Scroll videre for neste artikkel