Bilde 1 av Skippergata 21ABilde 2 av Skippergata 21A
Digital salgsoppgave
Skippergata 21A

0154 Oslo • Oslo kommune

Dette objektet er solgt!

Prisantydning

Objektet er solgt!

Oppussingsobjekt i hjertet av byen | Supersentralt | God takhøyde | Perfekt for utleie eller pendlere! v.v er inkl.
Vis i kart
Boligtype
Leilighet
Eierform
Eierseksjon
Eierseksjon
17
Antall soverom
1 soverom
Etasje
2
Primærrom (P-ROM)
37 m²
Bruksareal (BRA)
37 m²
Bruttoareal (BTA)
42 m²
Fellesutgifter
kr 3 603 / Mnd
Prisantydning
kr 3 490 000
Omkostninger
kr 85 120
Totalpris
kr 3 575 120
Fellesformue
kr 34 978
Byggeår
1859
Tomt
Eiet tomt 687 m²
Oppdragsnummer
85210058
card-default

Sori Ratnam

Eiendomsmeglerfullmektig
Les om Sori
card-default

Kristina Østli Erevik

Salgskoordinator
Les om Kristina
Prisantydningkr 3 490 000,-
Pantattest kjøperkr 200,-
Tingl.gebyr pantedokumentkr 585,-
Tingl.gebyr skjøtekr 585,-
Dokumentavgiftkr 83 750,-
  
Totalpris kr 3 575 120
Eiendom
Skippergata 21A, 0154 Oslo, Etasje: 2

Matrikkel
Gnr. 207 bnr. 276 snr. 17 orgnr. 990062617 i Oslo kommune

Boligtype
Leilighet

Eierform
Eierseksjon

Areal
Primærrom: 37 kvm, Bruksareal: 37 kvm, Bruttoareal: 42 kvm
Arealene er hentet fra takstrapport. Areal og rom er angitt og definert etter dagens faktiske bruk, uavhengig av hva som er godkjent fra bygningsmyndighetene.

Antall soverom
1

Byggeår
1859

Tomt
Eiet tomt 687 m²

Prisantydning
3 490 000

Tilstandsrapport
Takstmann: Gunnar Aardal
Takstdato: 11.06.2022

Andel fellesgjeld/Fellesformue
Andel fellesgjeld: kr. 0,- pr. 01.06.2022
Andel fellesformue: kr. 34 978,- pr. 31.12.21

Totalpris inkl. omkostninger
3 490 000,- (Prisantydning)

Omkostninger
200,- (Pantattest kjøper)
585,- (Tingl.gebyr pantedokument)
585,- (Tingl.gebyr skjøte)
83 750,- (Dokumentavgift)

85 120,- (Omkostninger totalt)

3 575 120,- (Totalpris inkl. omkostninger)

Felleskostnad
Kr. 3 603,- pr. mnd.

Felleskostnad inkluderer
Felleskostnadene inkluderer varmtvann, trappevask, bredbånd (Fiber 1000/1000 mbps fra Open Net), vaktmestertjenester, dugnadsbidrag, felles ventilasjon, felles bygningsforsikring, kommunale avgifter, drift og vedlikehold.

Kommunale avgifter
Kommunale avgifter er inkludert i felleskostnadene.

Eier
Baki Kanat

Parkering
Leiligheten disponerer ikke egen parkeringsplass. Gateparkering etter gjeldende bestemmelser. Det er mulighet for beboerparkering i området, se oslo kommune sine sider. https://www.oslo.kommune.no/gate-transport-og-parkering/parkering/[gref

Beliggenhet
Leiligheten har en meget atttraktiv beliggenhet midt i Oslo sentrum, rett ved Karl Johan. Her bor du meget sentralt med kort vei til Oslo sentralstasjon, Bjørvika, Sørenga og Aker Brygge/ Tjuvholmen. Gangavstand til alt av servicetilbud, butikker og restauranter Oslo sentrum har å by på.

Her er det svært god offentlig kommunikasjon med både trikk, t-bane og buss. Det er flere rekreasjonsområder innen gangavstand som blant annet Akershus festning, Sørenga og Middelshavsparken på Bjørvika.

Bebyggelse
Sameiet Skippergata 21 er registrert i Foretaksregisteret i Brønnøysund med organisasjonsnummer 990 062 617. Sameiet ligger i bydel St. Hanshaugen i Oslo kommune og har følgende adresse: Skippergata 21 A-D. Sameiet består av 44 seksjoner, hvorav 2 næringsseksjoner og 42 boligseksjoner. Tomten er på 687,2 kvm. Eiendommen har følgende gårds- og bruksnummer: 207-276.

Tomt
Eiet tomt, 687 m²

Adkomst
Se vedlagt kartskisse i annonsen. Ved å trykke på kartet får du enkelt tilgang til en spesifisert reiserute fra ønsket startdestinasjon til den aktuelle boligen.

Skole/barnehage
Se vedlagt nabolagsprofil.

Inneholder
Leiligheten ligger i 2. etasje og inneholder stue med åpen kjøkkenløsning, soverom og bad.

Byggemåte
Antas fundamentert til fast masse. Grunnmur i naturstein/betong. Pussede og malte yttervegger/murkonstruksjon. Etasjeskillere i trebjelkelag. Tak i trekonstruksjon antatt tekket med plater.

Informasjon om byggemåte er hentet fra takstrapport.
For ytterligere informasjon om byggemåte se takstrapport som ligger vedlagt. Det er viktig at interessenter setter seg inn i  rapporten. Interessenter oppfordres til å kontakte takstmann ved eventuelle bygningstekniske spørsmål.

Primærrom
Primærrom: 37 kvm
Følgende rom er inkludert i P-rom: stue med åpen kjøkkenløsning, soverom og bad.

Bruksareal
Bruksareal: 37 kvm

Boder
Leiligheten disponerer en bod på loft. Felles vaskeri, sykkelparkering og selskapsrom.

Standard
Kjøkken: Kjøkken med benke og overskap. Slette fronter og laminert benkeplate. Stålvask med 1- greps blandebatteri.

Bad: Servant med 1- greps blandebatteri og benkeskap. Blandebatteri har tilkoblet bidespyler. Eldre Dusjkabinett med 2- greps blandebatteri. Plastsluk med klemring og vannlås, plassert under dusjkabinett. Hjelpesluk av aluminium, plassert sentrisk på gulvet.

Overflater:
Stue med åpent kjøkken: parkett på gulvet, slette vegger og himlinger med innfelt downlights. Gulvet i kjøkkendelen er opphevet med ca 12 cm.
Soverom: parkett på gulvet, slette vegger og himling. Innfelt downlights. Nisje for garderobe i enden av soverommet.
Bad: fliser på gulv og vegger. Slett nedsenket himling med innfelt downlights.

Følgende punkter har fått tilstandsgrad 3 av takstmann:
- Gulv våtrom: Sprukne fliser og fuger, enkelte steder på badegulvet. Gulvet er ikke egnet til annet enn bruk av kabinett.
- Vinduer og ytterdører: Vindu i stue og soverom, subber mot karm og er harde å lukke.

Ferdigattest
Det foreligger ferdigattest 21.08.2000 som omhandler bruksendring til blokk/bygård. Blokken ble først bygd i 1859 som en lagerbygning og har i senere tid vært benyttet som både forretning, kontor, hotell og nå bolig.

Elektrisk anlegg
Sikringsskap med automatsikringer, plassert i felles gang i 2 etasje. Hovedsikring på 25 ampere og 5 kurser.

Oppvarming
Boligen er oppvarmet med elektrisk panelovn i stue/kjøkken.

Energimerking
Energiattest med energimerke Oppvarmingskarakter Rød - Energikarakter G

Kommunale avgifter
Kommunale avgifter er inkludert i felleskostnadene.
Det gjøres oppmerksom på at kan forekomme variasjoner i avgiftene som følge av forbruk og eventuelle endringer i gebyrer/avgifter.

Eiendomsskatt
Det er eiendomsskatt i Oslo kommune. Bunnfradraget i Oslo er i 2021 på 4 millioner kroner for bolig og fritidsboliger. Skattesatsen i 2020 er 3 promille av eiendomsskattegrunnlaget. For mer informasjon se: https://www.oslo.kommune.no/skatt-og-naring/skatt-og-avgift/eiendomsskatt/hvor-mye-skal-du-betale-i-eiendomsskatt/. Faktura for eiendomsskatt sendes den som er registrert eier av eiendommen på faktureringstidspunktet. Ved eierskifte må kjøper og selger gjøre opp betalingen av eiendomsskatten seg i mellom.

Fordeling felleskostnader
Fellesutgifter: kr 3 603,- pr.mnd.
Felleskostnadene inkluderer varmtvann, trappevask, bredbånd (Fiber 1000/1000 mbps fra Open Net), vaktmestertjenester, dugnadsbidrag, felles ventilasjon, felles bygningsforsikring, kommunale avgifter, drift og vedlikehold.

Faste løpende kostnader
Ny eier må tegne eget abonnement for strøm og innboforsikring.

Spesifikasjon av fellesgjeld
Sameiet har ingen lån.

Årsregnskap
Se vedlagte innkalling for årsmøte 2022 for nærmerer informasjon om sameiets regnskap, budsjett og drift.

Forsikring med polisenummer
Gjensidige Forsikring AS Polisenummer: 81636061

Formuesverdi
Formuesverdi for inntektsåret 2020: Som primærbolig Kr. 962 406,- Som sekundærbolig Kr. 3 464 663,-

Sameie
Sameie: Sameiet Skippergata 21, Orgnr: 990062617

Forretningsfører
Oslo og Omegn Boligforvaltning

Styregodkjenning
Kjøper skal godkjennes av styret. Styregodkjennelse kan ikke nektes uten saklig grunn.

Tekniske installasjoner
Sameiet har kollektiv avtale for Internett, høyhastighets bredbåndslinje med Internett til alle levert via fibermodem i hver bolig. Bredbånd med Internett opp mot 1000/1000 Mbit.

Hver enkelt husstand velger selv om den skal abonnere på en TV-tjeneste, eller ikke. I OBOS OpenNet kan TV-tjeneste velges individuelt fra Viasat, RiksTV og NextGenTel. Innholdet i TV pakkene foregår direkte mellom seksjonene og OBOS/OpenNet, med rabaterte priser.

Dyrehold
Dyrehold er generelt tillatt forutsatt godkjenning fra styret. Før et dyr flyttes inn/fremskaffes, skal søknaden sendt via E-mail til styret og være skriftlig godkjent.

Diverse
Styret opplyser om følgende planer:
2022-2023: Planlegging av vindusskifte til private seksjoner og fordeling av kostnader. Planlegging utskiftning av vinduer fellesområder, mindre fasade vedlikehold, reprasjon hovedport. Styret arbeider med å finne egnet entreprenør for arbeidet og innhente tilbud. Kostnader er ikke fastlagt. Det er foreløpig ikke planer for å søke lån for vedlikeholdsarbeid. vedtak

Styret informerer om at kostnader til felles vedlikehold (vindusskifte i felles delen av bygningen som trappeoppganger, brannalarmsystem i felles areal og andre felles fasiliteter, osv), er allerede budsjettert med egne poster i budsjett for felleskostnader og/eller fra vedtak fra tidligere år. Ekstra kostnader som direkte kan knyttes til seksjon (eksempel, vindusskifte, brann alarm i leilighet, osv), skal etter vedtekter §3 fordeles ift kostnadsbærende seksjon og iht innvendig bruk/brøkdel. Kostnader til fellesareal må så langt som mulig bæres av oppsparte midler.

Se vedlagt innkalling og protokoll for nærmere informasjon om arbeid og sameiets vedlikeholdshistorikk.

Kun integrerte hvitevarer medfølger handelen. Se forøvrig vedlagte løsøreliste.

Annet
Leiligheten forblir sånn som den er på visning og blir ikke vasket av selger til overtakelse.

Radonmåling
Fra og med 1. januar 2014 må alle som leier ut bolig ha gjennomført radonmåling av boligen og kunne fremvise dokumentasjon på at radonnivåene er forsvarlig. Kravet gjelder alle typer utleieboliger, både de som leies ut av det offentlige, virksomheter og private, inkludert leiligheter og hybler i tilknytning til egen bolig. Også institusjoner o.l. omfattes dersom beboerne betaler leie.

Forpliktelser, rettigheter og servitutter
Kommunen har lovbestemt første prioritets pant (legalpant) i eiendommen for eventuelle ubetalte kommunale skatte- og avgiftskrav. De andre sameierne/sameiet har panterett i seksjonen for felleskostnader samt andre krav som følge av sameieforholdet. Pantekravet kan ikke overstige et beløp som for den enkelte bruksenhet overstiger 2 ganger folketrygdens grunnbeløp på det tidspunkt tvangsdekning besluttes gjennomført, jf. lov om eierseksjoner § 31 første ledd. Eiendommens servitutter følger av dens grunnboksblad.  For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til hovedbruket / avgivereiendommen. For festenummer gjelder henvisningen servitutter eldre enn festekontrakten. Ta kontakt med megler for mer informasjon.

Kjøper er gjort kjent med at ingen kan kjøpe eller på annen måte erverve flere enn 2 boligseksjoner i samme eierseksjonssameie, jf. lov om eierseksjoner § 23, første ledd

Utleie
Seksjonseieren disponerer fritt over egen seksjon med de begrensningene som følger av sameieforholdet og eierseksjonsloven, jf. eierseksjonsloven § 24. Seksjonseieren kan fritt selge, pantsette og leie ut sin egen seksjon. Utleie skal meldes og godkjennes av styret.

Korttidsutleie av hele boligseksjonen i mer enn 90 døgn årlig er ikke tillatt. Med korttidsutleie menes utleie i inntil 30 døgn sammenhengende. Grensen på 90 døgn kan fravikes i vedtektene og kan i så fall settes til mellom 60 og 120 døgn. Slik beslutning krever et flertall på minst to tredjedeler av de avgitte stemmene på årsmøtet.

Vei/vann/kloakk
Eiendommen har adkomst via offentlig vei.
Eiendommen er tilknyttet kommunalt ledningsnett via private stikkledninger.

Regulering
Eiendommen er regulert til nåværende bebyggelse og anlegg iht reguleringsplan. Eiendommen er også regulert til støysone, regionskjerne, bolig, forretning og kontor.

Eiendommen er i kommuneplan regulert til hensynssone med restriksjoner for anlegg i grunnen, og flomfare for stormflo.

Eiendommen er registrert som kulturminnnevern/SEFRAK. SEFRAK er et landsdekkende register over eldre bygninger og andre kulturminner. Bygninger som er SEFRAK- registrerte er ikke tillagt spesielle restriksjoner. Registeringen fungerer mer som et varsko om at det bør gjøres en lokal vurdering av verneverdien før en eventuelt gir tillatelse til å rive, flytte eller endre bygningen. For bygninger som er eldre enn 1850, er det lovfestet jmf. Kulturminneloven §25 at en slik vurdering må gjøres før bygge- eller rivningssøknad blir godkjent. Det er likevel mulig for kommune å gi tillatelse til rivning selv om kulturminnemyndighetene (fylkeskommunen) tilrår at bygget bør vernes. I slike tilfeller må det også innhentes uttale fra Kultursjefen.

Overtagelse
Overtagelse etter avtale med selger.

Prisantydning, omkostninger og evt. fellesgjeld
3 490 000,- (Prisantydning)

Omkostninger
200,- (Pantattest kjøper)
585,- (Tingl.gebyr pantedokument)
585,- (Tingl.gebyr skjøte)
83 750,- (Dokumentavgift)

85 120,- (Omkostninger totalt)

3 575 120,- (Totalpris inkl. omkostninger)

Boligselgerforsikring
Det er ikke tegnet boligselgerforsikring i forbindelse med salget. Det er likevel utarbeidet en egenerklæring som interessenter bør gjøre seg kjent med før budgivning. Egenerklæringsskjema er vedlagt salgsoppgaven og interessenter oppfordres til å gjennomgå dette før bud inngis.

Betalingsbetingelser
Fullstendig kjøpesum samt omkostninger skal være disponibelt på meglers klientkonto innen dato for overtagelse.

Lov om tiltak mot hvitvasking og terrorfinansiering(hvitvaskingsloven) pålegger eiendomsmegleren å gjennomføre legitimasjonskontroll og risikovurdering av alle kunder og/eller eventuelle reelle rettighetshavere. Dersom kundene ikke oppfyller lovens krav eller eiendomsmegler har mistanke om at transaksjoner har tilknytning til utbytte av straffbare handlinger eller forhold som rammes av straffeloven §§ 131 - 136 a, kan eiendomsmegleren stanse gjennomføring av handelen. Eiendomsmegleren kan ikke holdes ansvarlig for de konsekvenser dette vil kunne få for partene eller andre som har interesser i eiendomshandelen.

Vederlaget
Følgende er avtalt om meglers vederlag:

Tilrettelegging (Kr.13 900)

Provisjon (Kr.34 000)

Visningshonorar pr. stk (3 000)

Oppgjør (5 500)

Markedspakke (10 900)




Dersom handelen ikke kommer i stand eller at oppdraget sies opp har megleren krav på dekning for
påløpte timer, påløpte visninger, grunn og markedspakke samt utlegg.

Oppdragsnummer
85-21-0058

Budgivning
Eiendomsmegler skal legge til rette for en forsvarlig avvikling av budrunden. Vi gjør oppmerksom på at det i forbrukerforhold ikke kan inngis bud med kortere akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte visning. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud med kortere akseptfrist enn dette. Hos Eie stiller vi strengere krav til frister ved budgivning enn det som følger av Forbrukerinformasjon om budgivning punkt 4, vedlagt i salgsoppgaven. Bud skal ikke ha en akseptfrist på mindre enn 30 minutter fra budet inngis. Bud med kortere akseptfrist enn 30 minutter kan bli avvist. For øvrig vises det til vedlagte forbrukerinformasjon om budgivning.

Alle bud og budforhøyelser skal være skriftlig. I tillegg må legitimasjon være fremlagt, og budet skal signeres av budgiver. Vi oppfordrer til å inngi bud elektronisk, ved å trykke på "Gå til budgivning" på eiendommens hjemmeside på eie.no. Ved å benytte denne tjenesten vil vilkårene om legitimasjon og signatur fra budgiver være oppfylt. Som kjøper og selger hos EIE vil du få tilsendt budjournalen etter at handel er inngått. Dette innebærer at alle bud vil bli gjort kjent for partene i den endelige kjøpsavtalen. Øvrige budgivere kan be om å få en kopi av budjournalen i anonymisert form. Det er viktig at du gjør deg kjent med all informasjon om boligen, og at du har spurt om det du eventuelt lurer på, før du legger inn et bud.

Boligkjøperpakke og boligkjøperforsikring
Eie har i samarbeid med If lansert et gunstig forsikringskonsept for deg som kunde. Dette innebærer at du får alle relevante dekninger inkludert i en pakke til en meget konkurransedyktig pris.
 
Kjøpere (ikke juridiske personer) har anledning til å tegne Boligkjøperpakken. Denne kan inkludere bl.a. husforsikring, innboforsikring, dobbel rente dekning, flytteforsikring og boligkjøperforsikring som gir deg juridisk bistand dersom du ønsker å reklamere på boligkjøpet. Boligkjøperpakken må senest tegnes på kontraktsmøte. Ta kontakt med megler for ytterligere informasjon.

Lovanvendelse
Eiendommen selges etter reglene i avhendingsloven. Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen. Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.

Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut i fra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at feil opplysninger ikke ble rettet i tide på en tydelig måte. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel. Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.

Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel). Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 1. ledd 2. pktm. Avhendingsloven § 3-3 (2) fravikes, og hvorvidt en innendørs arealsvikt karakteriseres som en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere. Med forbrukerkjøp menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet.

Hvitvasking
Eiendomsmegler er underlagt lov om hvitvasking og tilhørende forskrift. Hvitvaskingsloven pålegger megler å gjennomføre kundetiltak av både selger og kjøper. Dersom kjøper ikke bidrar til at megler får gjennomført kundetiltak, og dette medfører at transaksjonen ikke kan gjennomføres eller blir forsinket misligholder kjøper avtalen. Dette vil kunne gi selger rettigheter etter avhendingsloven, herunder rett til å heve kjøpet og gjennomføre dekningssalg for kjøpers regning dersom misligholdet er vesentlig. I tilfeller der det er selger som ikke bidrar til at megler får gjennomført løpende kundetiltak underveis i oppdraget må megler stanse gjennomføringen av transaksjonen. Selger vil i så fall ha misligholdt sine forpliktelser, og kjøper vil kunne ha krav mot selger etter avhendingslovens bestemmelser om mislighold og forsinkelse.

Dersom kundetiltak ikke lar seg gjennomføre vil EIE eiendomsmegling ikke kunne bistå med handelen eller foreta oppgjør.

Personvern
Som interessent, budgiver og kjøper vil dine personopplysninger bli registrert og lagret.  Som eiendomsmeglingsforetak har vi plikt til å oppbevare kontrakter og dokumenter i minst 10 år, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 3-7 (3). Dette innebærer at mulighetene for å få slettet personopplysninger er begrenset. Du kan lese om vår behandling av personopplysninger i vår personvernerklæring på https://eie.no/eiendom/personvernerklaering

Avdeling
Kalbakken Eiendomsmegling AS
EIE Veitvet
Org. nr:918809589
Veitvetveien 8
0596 Oslo
Tlf: 21 45 65 00, Fax:

Ansvarlig megler
May Britt Helset Pedersen

Saksbehandlere
Sori Ratnam
EIE Veitvet
Eiendomsmeglerfullmektig
Mob: 94 13 00 52 / E-post: sra@eie.no

Kristina Østli Erevik
EIE Veitvet
Mob: 94 86 30 56 / E-post: koe@eie.no

Sett deg godt inn objektet og les salgsoppgaven nøye før du gir bud. Du kan klikke her for å lese mer om budgivingsprosessen.

Vennligst ta kontakt med megler om budgivningen.

Valg av eiendomsmeglingsforetak skal være frivillig. Eiendomsmeglingsforetak kan ikke inngå oppdrag om eiendomsmegling dersom inngåelsen av oppdraget er satt som vilkår i avtale om annet enn eiendomsmegling, f.eks. tilbud om lån eller andre banktjenester, jf. Lov om eiendomsmegling § 6-3 (3).
Bilde 3 av Skippergata 21A
For mer om objektet
Skippergata 21A

Kontakt megler

Uansett hva du lurer på, svarer vi deg gjerne. Vi stiller bransjens høyeste krav til oss selv, og skreddersyr råd og løsninger for hver enkelt kunde.

Bilde av iphone som viser EIE-portalen
Få full oversikt
EIE portalen – ditt boligunivers

Du bruker en utdatert nettleser!

Internet Explorer er utdatert og ikke lenger offisielt støttet, og utgjør en stor sikkerhetsrisiko. Du bør avinstallere dette programmet og heller bruke Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari eller andre nettlesere som oppdateres jevnlig.

Dersom du fortsetter å bruke nettsiden i Internet Explorer eller andre utdaterte nettlesere, kan du oppleve at nettsiden ser rar ut eller ikke fungerer i det hele tatt.

Les mer her: