Bilde 1 av Sørengkaia 98Bilde 2 av Sørengkaia 98
Digital salgsoppgave
Sørengkaia 98

0194 Oslo • Oslo kommune

Vi gjør oppmerksom på at denne tjenesten kan gjøre feil

Tjenesten «Spør om boligen» er KI-drevet med blant annet OpenAI sin GPT-motor, og kan derfor gi ufullstendige svar. Tjenesten er ment for å gi korte svar på de fleste spørsmål om boligen, men feil/uklarheter kan dessverre oppstå. Tjenesten kan ikke foreta skjønnsmessige og/eller rettslige vurderinger.

Ved å velge å benytte tjenesten bekrefter du å være kjent med dette, og at opplysningene som fremkommer ikke er tilstrekkelig til å inngi bud eller inngå avtale om kjøp. Som interessent/budgiver er du selv ansvarlig for å gjøre deg kjent med opplysningene om boligen som gis i salgsdokumentene slik som bla. tilstandsrapport, salgsoppgave og egenerklæring.

Aia Eie profilbildeHei! Jeg er AIA, vår virtuelle meglerassistent ✨

Spør meg om det du lurer på, og jeg skal forsøke å finne svarene for deg.

Du kan bruke et naturlig språk, og stille spørsmål som:

  • "Hvordan er utsikten?"
  • "Er det noe i tilstandsrapporten jeg bør merke meg?"

Takk for tilbakemeldingen!

Det gjøres oppmerksom på at tjenesten «Spør om boligen» er KI-drevet med blant annet OpenAI sin GPT-motor, og kan derfor gi ufullstendige svar. Tjenesten er ment for å gi korte svar på de fleste spørsmål om boligen, men feil/uklarheter kan dessverre oppstå. Tjenesten kan ikke foreta skjønnsmessige og/eller rettslige vurderinger. Opplysningene som fremkommer ved bruk av denne tjenesten er ikke tilstrekkelig til å inngi bud eller inngå avtale om kjøp. Som interessent/budgiver er du selv ansvarlig for å gjøre deg kjent med opplysningene om boligen som gis i salgsdokumentene slik som bla. tilstandsrapport, salgsoppgave og egenerklæring.
Prisantydning

kr 6 800 000

Omkostninger: kr 180 450Totalpris: kr 6 980 450
Lys & flott 3-roms hjørneleilighet fra 2013 med egen takhage på 20 kvm - Fyring & varmtv. inkl - Garasjeleie*
Se bladbar salgsoppgaveLast ned salgsoppgaveVis i kart
Boligtype
Leilighet
Eierform
Eierseksjon
Eierseksjon
18
Antall soverom
2 soverom
Etasje
2
Internt bruksareal (BRA-i)
63 m²
Bruksareal (BRA)
68 m²
Eksternt bruksareal (BRA-e)
5 m²
Balkong/Terrasse (TBA)
20 m²
Fellesutgifter
kr 4 567 / Mnd
Prisantydning
kr 6 800 000
Omkostninger
kr 180 450
Totalpris
kr 6 980 450
Fellesformue
kr 7 749
Byggeår
2013
Tomt
Fellestomt 3987 m²
Oppdragsnummer
125240427
Meld interesse

Få informasjon og oppdatering om denne boligen

Meld interesse
Prisantydningkr 6 800 000,-
Pantattest kjøperkr 200,-
Tingl.gebyr pantedokumentkr 500,-
Tingl.gebyr skjøtekr 500,-
Dokumentavgift (forutsatt salgssum: 6 800 000,-)kr 170 000,-
Boligkjøperpakke (valgfritt)kr 9 250,-
  
Totalpris kr 6 980 450
Eiendom
Sørengkaia 98, 0194 Oslo, Etasje: 2

Matrikkel
Gnr. 234 Bnr. 109 Snr. 18 i Oslo kommune

Boligtype
Leilighet

Eierform
Eierseksjon

Arealer
Totalt BRA 68 kvm består av:
- BRA-i (internt bruksareal): 63 kvm
- BRA-b (innglasset balkong):
- BRA-e (eksternt bruksareal): 5 kvm

I tillegg kommer TBA (terrasse-/balkongareal): 20 kvm

Areal
Primærrom: 63 kvm, Bruksareal: 68 kvm, BRA-i: 63 kvm , BRA-e: 5 kvm , TBA: 20 kvm
Vedlagte plantegninger er ikke målbare. Oppgitte arealer er hentet fra tilstandsrapport. Eventuelle betegnelser på rom er angitt ut fra faktisk bruk, uavhengig av hva som er godkjent hos bygningsmyndighetene.

Antall soverom
2

Byggeår
2013

Tomt
Fellestomt 3987 kvm

Prisantydning
6 800 000

Tilstandsrapport
Takstmann: Johannes Barbantonis Takstdato: 09.08.24

Andel fellesgjeld/Fellesformue
Andel fellesgjeld: kr. 0,- pr. 31.12.23
Andel fellesformue: kr. 7 749,- pr. 31.12.23

Totalpris inkl. omkostninger
kr 6 800 000,- (Prisantydning)

Omkostninger:
kr 200,- (Pantattest kjøper)
kr 500,- (Tingl.gebyr pantedokument)
kr 500,- (Tingl.gebyr skjøte)
kr 170 000,- (Dokumentavgift (forutsatt salgssum: 6 800 000,-))
--------------------------------------------------------
kr 171 200,- (Omkostninger totalt ved prisantydning)
--------------------------------------------------------
kr 6 971 200,- (Totalpris inkl omkostninger)

Valgfrie omkostninger:
kr 9 250,- (Boligkjøperpakke (valgfritt))
--------------------------------------------------------
kr 6 980 450,- (Totalpris inkl omk og valgfrie omkostninger)

Felleskostnad
Kr. 4 567,- pr. mnd.

Felleskostnad inkluderer
A-konto varmtvann og fyring, kabel-TV, bredbånd, trappevask, vaktmestertjenester, drift og vedlikehold, strøm til fellesarealer, kommunale avgifter, felles byggforsikring, forretningsførsel, revisjonskostnader og styrehonorar.

Felleskostnadene fordeleds på følgende måte:
A konto fjernvarme og vann: Kr. 969,-
Felleskostnader Kr. 3 598,-

Fjernvarme og varmtvann er ikke inkludert i felleskostnadene. Det betales inn et a konto beløp som avregnes etter hvert år mot faktisk
forbruk. Avegningen foreligger som regel i løpet av første halvår året etter.

Eier
Pkv Eiendom AS v. Vegard Jelstad

Beskrivelse
Vi har gleden av å presentere en lys og flott, moderne 3-roms hjørneleilighet med fantastisk beliggenhet mot kanal på den ene siden og sentralparken på den andre siden. Boligen består av åpen kjøkken- og stueløsning, flislagt baderom, to gode soverom, samt en hyggelig entré med adkomst til omkledningsrom.

Boligen disponerer en privat terrasseparsell på ca. 20 kvm. Fantastiske lys- og solforhold, samt nydelig utsikt.

Kort fortalt
* Veldrevet sameie, nytt i 2013
* Privat terrasseparsell på ca. 20 kvm
* Felles takterrasse
* Felles sykkelbod
* Kajakkrom (gratis kajakkleie)
* Balansert ventilasjon
* Varmtvann og fyring inkl. i felleskostnader
* Åpen kjøkken- og stueløsning
* Fransk balkong i stue
* Lekkert baderom
* Ofte mulighet for leie/kjøp av parkering

Parkering
Det er et stort, lukket og oppvarmet garasjeanlegg under bygget hvor det er ofte er mulighet for leie av parkeringsplass, samt av og til kjøp av parkeringsplass. Konferer med megler for ytterligere informasjon.

Ellers er det beboerparkering i området. Ved anskaffelse av beboerparkering kan man parkere døgnet rundt - også utover det som er maksimal parkeringstid - på parkeringsplasser regulert til beboerparkering.

Priser for 2024:
Bensinbil, dieselbil, hybridbil, ladbar hybridbil: 5950 kroner
Elbil: 2000 kroner
Motorsykkel og moped: 2975 kroner
El-motorsykkel og el-moped: 1000 kroner

Det tas forbehold om prisendringer. For mer informasjon og priser for andre transportmidler se: https://www.oslo.kommune.no/gate-transport-og-parkering/parkering/beboerparkering/beboerparkering-for-privatpersoner/

Beliggenhet
Attraktiv og sjørnær beliggenhet i den nye Fjordbyen. Her har man sjø, parker, bademuligheter og havnepromenade i umiddelbar nærhet. På Sørenga får du flott utsikt mot Ekeberg, Oslofjorden og Barcode-distriktet. Ellers har området kort vei til alt av servicetilbud, samt et pulserende kulturliv med blant annet Den Norske Opera, Deichman, Munch og en godt utvalg av restauranter, puber og kaféer. Sørenga badstuflåte er alltid åpen. Det er planlagt for barne- og ungdomskole på Loenga rett ved Sørengkaia.

Kvartalene som er under oppføring mellom Sørenga og Barcode vil inneholde en blanding av boliger, kontor og forretninger, med et variert servicetilbud. Kongsallmenningen vil forene Bjørvika/Sørenga med Middelalderparken og vannspeilet. Middelalderparken utvides i areal når arbeidene med Follobanen ferdigstilles, og strekker seg helt til Gamlebyen. Sørenga har også tilgang til flotte tur- og treningsområder, som Ekeberg med fine stier, sletter og skoger. Skulpturparken og Ekebergrestauranten har fantastisk utsikt over Sørenga og byen. For de treningsglade ligger Sats Bjørvika få bygg unna. Deichman Bjørvika er hele Oslos hovedbibliotek med sine seks etasjer med litteratur, lese- og studieplasser, scener, kinosal og verksteder for store og små.

Barcode og området er blitt et gastronomisk matsenter i Oslo. Her kan blant annet nevnes Maaemo, The Vandelay, Code, Vaaghals, Stock, Nodee Sky og Barcode, Villa Paradiso, I Baren, Sumo, Kumi, Coyo, Mirabel og Castello. Kafeene som er verdt et besøk er eksempelvis Åpent Bakeri, Godt Brød, Kaffebrenneriet, Holzweiler Platz og Talormade.

Barcode har tilbud som treningssenter, galleri, frisører, dagligvarebutikker, spennende restauranter, barer, kaféer, og butikker som Cavour, Surfspot og Holzweiler.

En 9 kilometer lang promenade knytter Oslo sammen langs sjøkanten. Den går fra Frognerstranda i vest, via Aker brygge, Akershus festning og Operaen, før den fortsetter forbi Sørengkaia, og helt til Kongshavn i øst. Langs denne promenaden finner man også den "nye" mathallen på Vippetangen hvor man kan oppleve god mat og drikke. Byens flotteste sjøbad på Sørenga åpnet juni 2015 og er meget populært. Det 190 meter lange sjøbadet har et 50 meter langt åpent basseng, et 200 kvadratmeter stort sjøbad, rekreasjonsområde med sitteplasser og trapper ned mot sjøen. Eget barnebasseng er bygget inn i anlegget, og har som resten av Sørenga universell tilgjengelighet.

Det er bare noen få minutters gange til Oslo S og bussterminalen med buss, tog, flytog og T-bane.

Tomt
Fellestomt, 3987 kvm

Adkomst
Se vedlagt kartskisse i annonsen. Det vil bli skiltet med EIE visningsskilt på oppsatte fellesvisninger.

Skole/barnehage
Dersom skole- og barnehagetilbud er av betydning for handelen, må interessenten selv sjekke dette med barnehagekontor og skolekontor for det aktuelle området.

Inneholder
Det totale bruksarealet fordeler seg som følger:

BRA: 68 m²
- BRA-i: 63 m²: (Bad, entré, stue/kjøkken, to soverom og omkledningsrom)
- BRA-e: 5 m²: (Kjellerbod)
- TBA: 20 m²: (Privat takterrasse parsell)

Det gjøres oppmerksom på at bod som er medtatt som BRA-e og i totalt BRA ligger på fellesareal, men disponeres av denne leiligheten.

Vedlagte plantegninger er målbare, og oppgitte arealer er hentet fra vedlagte tilstandsrapport. Arealene er beregnet og angitt med utgangspunkt i NS 3940:23. Eventuelle betegnelser på rom er angitt ut fra den faktiske bruken, uavhengig av hva som er godkjent hos bygningsmyndighetene.

Byggemåte
For ytterligere informasjon om byggemåte se tilstandsrapport som ligger vedlagt. Det er viktig at interessenter setter seg grundig inn i rapporten. Som kjøper anses man kjent med de opplysninger som tydelig gis i en offentlig godkjent tilstandsrapport. Interessenter oppfordres til å kontakte bygningssakyndig ved eventuelle bygningstekniske spørsmål.

Boder
Leiligheten disponerer en kjellerbod på ca. 5 kvm og en privat takterrasse parsell på ca. 20 kvm. Det er gratis lånemuligheter av robåt og kajakk i sameiet.

Standard
Under kan du lese om de ulike rommene:

Innbydende entré med adkomst til omkledningsrom:
Fin entré med plass til ytterklær og sko. Pen parkett på gulv, lyse farger på veggoverflater og downlights i himling gir et godt førsteinntrykk av boligen.

Fra entréen er det adkomst til et superpraktisk omkledningsrom med god plass til klær, sko, støvsuger og tørkestativ. Rommet kan enkelt innredes etter ønske.

Åpen kjøkken- og stueløsning:
Lys stue med plass til sofagruppe, sofabord og underholdningsavdeling. Store vindusflater som slipper til rikelig med naturlig lys. Videre er det plass til spisebord med tilhørende spisestoler - perfekt for sosiale sammenkomster!

Moderne og tidsriktig Sigdal-kjøkken. Kjøkkeninnredningen består av hvite fronter og benkeplate i laminat. Godt med skap- og benkeplass. Hvitevarene består av kjøleskap, stekeovn, keramisk platetopp og oppvaskmaskin. Nedfelt kum i rustfritt stål, samt ventilator over kokesone.

To soverom:
Hovedsoverommet er av god størrelse med plass til dobbeltseng, nattbord og kommode. Stor garderobeløsning med god oppbevaringsplass.

Soverom nummer to har plass til seng og nattbord. Pent garderobeskap med plass til klær. Soverommet fungerer utmerket som barnerom, gjesterom eller kontor.

Begge soverommene har gode vindusflater som sikrer godt med lysinnslipp, samt luftemuligheter. Sov godt i Sørengkaia 98!

Flislagt baderom:
Pent baderom med vegghengt toalett, dusjhjørne, servant over innredning, vegghengt skap og speil. Opplegg til vaskemaskin, varme i gulv og downlights i himling.

Overflater:
Gulv: Trestavs parkett i alle rom. Flislagt gulv med varme på baderommet.
Vegger: Sparklet og malte overflater pa plater/murpuss. Flislagte vegger på baderommet.
Himlinger: Sparklet og malte plater i entré, omkledningsrom og over kjøkkeninnredning. Malte betongelementer for øvrig. Downlights i himling i entré og baderom.

**Terrasseparsell**
Boligen disponerer en privat terrassedel på ca. 20 kvm. Her er det god plass til utemøblement, beplantning og grill (elektrisk eller gass). Gode lys- og solforhold, samt fantastisk utsikt. Her kan du nyte lange, deilige sommerdager med en god bok og noe godt i glasset!

Ferdigattest / midlertidig brukstillatelse
Sørengkaia 78-100 - Boligblokker - Brukstillatelse (Næringslokale) - 2014
Sørengkaia 78-100 - Boligblokker - Brukstillatelse (Barnehage utvendig) - 2014
Sørengkaia 78-100 - Boligblokker - Brukstillatelse (Barnehage innvendig) - 2014
Sørengkaia 78-100 - Boligblokker - Brukstillatelse (boliger) - 2013

Elektrisk anlegg
Det gjøres oppmerksom på at en tilstandsrapport kun inneholder en forenklet kontroll av det elektriske anlegget.
Det fremgår av selgers egenerklæring/den bygningskyndiges tilstandsrapport at det mangler/ikke er fremlagt samsvarserklæring (er) for hele/deler av det elektriske anlegget.

Oppvarming
Leiligheten er oppvarmet med radiatorer (fjernvarme). Felles varmtvann. Balansert ventilasjonsanlegg med varmegjenvinning er montert med avtrekk i bad, omkledningsrom og via ventilator i kjøkken, samt lufttilførsel i oppholdsrom.

Energimerking
Energiattest med energimerke Oppvarmingskarakter Grønn - Energikarakter C

Kommunale avgifter
Det gjøres oppmerksom på at det kan forekomme variasjoner i avgiftene som følge av forbruk og eventuelle endringer i gebyrer/avgifter.

Eiendomsskatt
Det er eiendomsskatt i Oslo kommune. Bunnfradraget i Oslo er i 2024 på inntil 4,7 millioner kroner for bolig og fritidsboliger. Skattesatsen er 2,8 promille av eiendomsskattegrunnlaget. For mer informasjon se: https://www.oslo.kommune.no/skatt-og-naring/skatt-og-avgift/eiendomsskatt/hvor-mye-skal-du-betale-i-eiendomsskatt/. Faktura for eiendomsskatt sendes den som er registrert eier av eiendommen på faktureringstidspunktet. Ved eierskifte må kjøper og selger gjøre opp betalingen av eiendomsskatten seg i mellom.

Fordeling felleskostnader
Fellesutgifter: kr 4 567,- pr.mnd.
A-konto varmtvann og fyring, kabel-TV, bredbånd, trappevask, vaktmestertjenester, drift og vedlikehold, strøm til fellesarealer, kommunale avgifter, felles byggforsikring, forretningsførsel, revisjonskostnader og styrehonorar.

Spesifikasjon av fellesgjeld
Ingen andel fellesgjeld.

Overnevnte informasjon er hentet fra forretningsfører.

Forsikring med polisenummer
Tryg Forsikring Polisenummer: 8661881

Formuesverdi
Formuesverdi for inntektsåret 2022: Som primærbolig Kr. 1 579 193,- Som sekundærbolig Kr. 6 000 933,-

Sameie
Sameie: Sørenga 4 sameie, Orgnr: 912667723

Sørenga 4 sameie er organisert etter de bestemmelser som følger av loven, og har til formål å drive eiendommen i samråd med, og til det beste for, eierne. Sørenga 4 sameie ligger i Oslo kommune, og har organisasjonsnummer 912667723. Sørenga 4 sameie består av 118 boliger og 2 næringslokaler.

Forretningsfører er Boligbyggelaget Usbl. Revisor er KPMG.

Sameiet har egen hjemmeside www.sorenga4.no/.

Forretningsfører
USBL.

Styregodkjenning
Det er ikke krav til styregodkjenning av ny eier.

Tekniske installasjoner
Rørfordelerskap plassert i gangen og i tak over dusjsonen på baderom.
Det er avløpsrør i plast, fra byggeåret.
Ventilasjon i leiligheten er av type balansert ventilasjon, med felles aggregat plassert i tekniske rom i bygget. At den er balansert betyr at det sendes lik mengde luft inn i leiligheten som det trekkes ut.
Tilførsel av varmtvann i leiligheten er fra fjernvarme.
Tilkoblet fjernvarme, felles for bygget i regi av sameie/borettslaget. Varmtvann tilførsel til gulvvarme på baderom og til radiatorer.
Elektrisk anlegg med automat sikringer, plassert i omkledningsrommet.
Det er installert felles sprinkelanlegg i bygget. I tillegg er det montert brannslange i underskap vask på kjøkkenet.

Dyrehold
Dyrehold er i alminnelighet tillatt så lenge dette ikke er til plage for andre beboere. Spesielle husdyr utover hund, katt, fugl og fisk skal godkjennes skriftlig av styret i hvert enkelt tilfelle.

Diverse
Kun integrerte hvitevarer medfølger handelen. Se forøvrig vedlagte løsøreliste.

Radonmåling
Fra og med 1. januar 2014 må alle som leier ut bolig ha gjennomført radonmåling av boligen og kunne fremvise dokumentasjon på at radonnivåene er forsvarlig. Kravet gjelder alle typer utleieboliger, både de som leies ut av det offentlige, virksomheter og private, inkludert leiligheter og hybler i tilknytning til egen bolig. Også institusjoner o.l. omfattes dersom beboerne betaler leie.

Forpliktelser, rettigheter og servitutter
Kommunen har lovbestemt første prioritets pant (legalpant) i eiendommen for eventuelle ubetalte kommunale skatte- og avgiftskrav. De andre sameierne/sameiet har panterett i seksjonen for felleskostnader samt andre krav som følge av sameieforholdet. Pantekravet kan ikke overstige et beløp som for den enkelte bruksenhet overstiger 2 ganger folketrygdens grunnbeløp på det tidspunkt tvangsdekning besluttes gjennomført, jf. lov om eierseksjoner § 31 første ledd. Eiendommens servitutter følger av dens grunnboksblad.  For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til hovedbruket / avgivereiendommen. For festenummer gjelder henvisningen servitutter eldre enn festekontrakten. Ta kontakt med megler for mer informasjon.

2012/263727-4/200  Best. om adkomstrett  
02.04.2012 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:534 Bnr:7  
Gjelder gangatkomst/rømningsveier
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune v/Plan- og bygningsetaten.
Overført fra: 0301-234/109
Gjelder denne registerenheten med flere

2012/263727-6/200  Best. om adkomstrett  
02.04.2012 
gjelde gangvei - åpen for allmenheten
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune v/Plan- og bygningsetaten.
Overført fra: 0301-234/109
Gjelder denne registerenheten med flere

2012/263727-9/200  Erklæring/avtale  
02.04.2012 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:103  
Bestemmelse om reparasjon og vedlikehold.
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune v/Plan- og bygningsetaten.
Overført fra: 0301-234/109
Gjelder denne registerenheten med flere

2012/263727-10/200  Erklæring/avtale  
02.04.2012 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:104 Snr:1 - 117
Bestemmelse om reparasjon og vedlikehold
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune v/Plan- og bygningsetaten.
Overført fra: 0301-234/109
Gjelder denne registerenheten med flere

2012/263727-11/200  Erklæring/avtale  
02.04.2012 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:105  
Bestemmelse om reparasjon og vedlikehold
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune v/Plan- og bygningsetaten.
Overført fra: 0301-234/109
Gjelder denne registerenheten med flere

2012/263727-12/200  Erklæring/avtale  
02.04.2012 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:106  
Bestemmelse om reparasjon og vedlikehold
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune v/Plan- og bygningsetaten.
Overført fra: 0301-234/109
Gjelder denne registerenheten med flere

2012/263727-13/200  Erklæring/avtale  
02.04.2012 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:107  
Bestemmelse om reparasjon og vedlikehold
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune v/Plan- og bygningsetaten.
Overført fra: 0301-234/109
Gjelder denne registerenheten med flere

2012/263727-14/200  Erklæring/avtale  
02.04.2012 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:108  
Bestemmelse om reparasjon og vedlikehold
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune v/Plan- og bygningsetaten.
Overført fra: 0301-234/109
Gjelder denne registerenheten med flere
 
2012/263727-16/200  Erklæring/avtale  
02.04.2012 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:110  
Bestemmelse om reparasjon og vedlikehold
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune v/Plan- og bygningsetaten.
Overført fra: 0301-234/109
Gjelder denne registerenheten med flere

2012/263727-17/200  Erklæring/avtale  
02.04.2012 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:534 Bnr:7  
Bestemmelse om reparasjon og vedlikehold
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune v/Plan- og bygningsetaten.
Overført fra: 0301-234/109
Gjelder denne registerenheten med flere
 
2013/779597-1/200  Best. om adkomstrett  
16.09.2013 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:102  
Gangvei for allmennheten
Med flere bestemmelser
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Gjelder denne registerenheten med flere

2013/779597-2/200  Best. om adkomstrett  
16.09.2013 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:103 Snr:1 - 95
Gangvei for allmennheten
Med flere bestemmelser
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Gjelder denne registerenheten med flere

2013/779597-3/200  Best. om adkomstrett  
16.09.2013 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:104 Snr:1 - 117
Gangvei for allmennheten
Med flere bestemmelser
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Gjelder denne registerenheten med flere

2013/779597-4/200  Best. om adkomstrett  
16.09.2013 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:105  
Gangvei for allmennheten
Med flere bestemmelser
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Gjelder denne registerenheten med flere

2013/779597-5/200  Best. om adkomstrett  
16.09.2013 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:106  
Gangvei for allmennheten
Med flere bestemmelser
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Gjelder denne registerenheten med flere

2013/779597-6/200  Best. om adkomstrett  
16.09.2013 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:107  
Gangvei for allmennheten
Med flere bestemmelser
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Gjelder denne registerenheten med flere
 
2013/779597-7/200  Best. om adkomstrett  
16.09.2013 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:108  
Gangvei for allmennheten
Med flere bestemmelser
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Gjelder denne registerenheten med flere

2013/779597-8/200  Best. om adkomstrett  
16.09.2013 
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:234 Bnr:110 Snr:1 - 129
Gangvei for allmennheten
Med flere bestemmelser
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Gjelder denne registerenheten med flere

2018/718279-2/200  Bruksrett  
02.05.2018 21:00 
Rettighetshaver: Knr:0301 Gnr:234 Bnr:102 Snr:1 - 222
Rettighetshaver: Knr:0301 Gnr:234 Bnr:103 Snr:1 - 95
Rettighetshaver: Knr:0301 Gnr:234 Bnr:104 Snr:1 - 117
Rettighetshaver: Knr:0301 Gnr:234 Bnr:105 Snr:1 - 127
Rettighetshaver: Knr:0301 Gnr:234 Bnr:107 Snr:1 - 63
Rettighetshaver: Knr:0301 Gnr:234 Bnr:108 Snr:1 - 112
Rettighetshaver: Knr:0301 Gnr:234 Bnr:110 Snr:1 - 129
Kan ikke slettes uten samtykke fra:OSLO KOMMUNE  
Org.nr: 958935420
Gjelder regulert fellsområde
Kan ikke endres uten samtykke fra Oslo kommune
Gjelder denne registerenheten med flere

2018/718279-6/200  Urådighet  
02.05.2018 21:00 
Kan ikke slettes uten samtykke fra:OSLO KOMMUNE  
Org.nr: 958935420
Eiendommene kan ikke omsettes eller pantsettes hver for seg, med unntak av overskjøting mellom gnr. 534 bnr. 23 og gnr. 234 bnr. 109. Begrensningen gjelder ikke for de enkelte seksjonene på gnr. 234 bnr. 109. Bestemmelsen gjelder fram til eiendommene er sammenslått.
Endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune
Gjelder denne registerenheten med flere

2013/741880-1/200  Seksjonering  
04.09.2013 
opprettet seksjoner:
snr: 18
formål: Bolig
tillegsdel: Bygning
sameiebrøk: 63/9301
 
2017/1272446-1/200   ** Diverse påtegning  
14.11.2017 21:00 
Endring av tegninger.

2020/3303021-1/200  Reseksjonering  
09.11.2020 21:00 
snr: 18
formål: Bolig
tillegsdel: Bygning
sameiebrøk: 63/9301
Endring av tilleggsdel snr. 1 - 5
For øvrige opplysninger om grunndata, se den seksjonerte matrikkelenheten.

Kjøper er gjort kjent med at ingen kan kjøpe eller på annen måte erverve flere enn 2 boligseksjoner i samme eierseksjonssameie, jf. lov om eierseksjoner § 23, første ledd

Vei/vann/kloakk
Eiendommen har adkomst via offentlig vei. Eiendommen er tilknyttet kommunalt ledningsnett via private stikkledninger.

Regulering
Området er regulert til bolig-, industri, offentlig og næringsformål. Reguleringskart med bestemmelser ligger vedlagt i salgsoppgaven. For ytterligere opplysninger om regulering, vennligst ta kontakt med megler.

Grønlikaia - Dialogfase i plansak - Bymessig utvikling, boliger, nye gater og byrom
Saksnummer: 202009402 - Reguleringssak. Mottatt sak: 10.06.2020

Grønlikaia ble sammen med Sørenga innlemmet i Bjørvikaplanleggingen på et sent stadium i planutarbeidelsen 2000-2003. Siden vedtaket av
Bjørvikaplanen (2003), har flere forutsetninger endret seg. Planinitiativet omfatter derfor forslag til endring av gjeldende plan for Grønlikaia og Buffersonen. For å måle og anskueliggjøre hvilke kvaliteter som kan oppnås, er det utviklet og et illustrert plan- og utbyggingskonsept. De viktigste grepene i foreliggende planinitiativ er å flytte Havnepromenaden helt ut til sjøen og danne store nabolag på innsiden med nye bokvaliteter som fjordbyen ikke har i dag.

For mer informasjon, se https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202009402

Lohavn felt D5 - Loallmenningen - Rostockgata - Planforslag etter offentlig ettersyn
Saksnummer: 201610264 - Reguleringssak. Mottatt sak: 04.07.2016

Dette er en anmodning om oppstartsmøte på vegne av HAV Eiendom AS og Bjørvika Infrastruktur AS. Hensikten er å avklare rammene for utviklingen av felt D5 (kombinert næring og bolig) samt å legge til rette for en omlegging av Rostockgata gjennom Lohavn, i tråd med tidligere uttrykte intensjoner. Bakgrunnen for omleggingen av vegtraséen er knyttet til en nødvendig utvidelse felt D2 mot felt D5. Hensikten med utvidelsen av felt D2 er å skape rom for et utvidet program for den planlagte skolen. Dette er redegjort for i eget planinitiativ innsendt av Utdanningsetaten. Flyttingen av veien er begrunnet i behovet for mer funksjonelle avgrensninger av de omkringliggende byggeområdene, herunder også felt D6 og D7. Dette åpner for å studere nye muligheter for utformingen av allmenningen på en god måte. Det er ønskelig å få kommunens tilbakemeldinger og innspill på Loallmenningen før arbeid med detaljregulering igangsettes.

For mer informasjon, se https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201610264

Oslo gate 17 og 21 m.fl. - Detaljregulering - Barnehage og boliger
Saksnummer: 202308043 - Reguleringssak. Mottatt sak: 16.05.2023

Hensikten med oppstart av planarbeidet er å regulere eksisterende situasjon slik at man sikrer varig fremtidig drift av Gamlebyen barnehage.

Eiendoms- og byfornyelsesetaten mottok bestilling fra Byrådsavdeling for byutvikling datert 14.02 om å igangsette regulering av Gamlebyen barnehage - Oslo gate 17 og 21 A-B, med bakgrunn i et innbyggerinitiativ i oktober 2022 med ønske om å sikre videre drift av barnehagen. Barnehagen har vært i drift i 30 år i eksisterende lokaler. Gjeldende tidsbegrensede brukstillatelser for barnehagen ble gitt 22.06.2020. Tillatelsene er gitt med midlertidig dispensasjoner fra arealformål i gjeldende reguleringsplaner S-2255 og S-4099. Søknad om fornyet dispensasjon fra eksisterende reguleringsplan ble oversendt Plan- og bygningsetaten 17.12.2022. Clemensparken som benyttes av barnehagen som uteområde forvaltes av Bymiljøetaten (BYM) og reguleres gjennom en egen leieavtale mellom BYM og Gamlebyen barnehage.

For mer informasjon, se https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202308043

Bjørvika - Bispegata - C6-feltene - Detaljregulering til nytt offentlig ettersyn - Etablering av kontorarealer, boliger, forretning og bevertning
Saksnummer: 201704197 - Reguleringssak. Mottatt sak: 14.03.2017

Oslo S Utvikling foreslår å
omregulere felt C6 i Bjørvika fra offentlig bygning (kulturhistorisk museum), boliger, diverse nærings- og allmennyttig formål, mm., til bolig, kontor, forretning, bevertning, hotell, diverse tjenesteyting og annen næring, kjøreveg, felles torg, mm. Planen omfatter regulering av 5 hovedbygninger delt på to kvartaler og en forlengelse av Trelastgata. Kvartalet i vest består av to næringsbygg på 10 og 13 etasjer (ca. 43 m og 56 m), et boligbygg på 10-13 etasjer (ca. 33-44 m) og torg. Det østlige kvartalet omfatter et næringsbygg på 5-8 etasjer (ca. 19-36 m), et boligbygg på 8-10 etasjer (28-35 m) og torg. Det foreslås en utnyttelse på 58 450 m² BRA, derav 44 300 m² BRA over terreng. Det kan bli 80-110 leiligheter. Byantikvaren har et alternativ som ble hørt i forrige høring. Det blir ikke vesentlig endret og inngår derfor ikke i den nye høringen. Bemerkninger fra forrige høring vil følge saken til politisk behandling. Plan- og bygningsetaten hadde også et alternativ ved forrige høring. PBE vil ikke gå videre med det alternativet, men vil etter denne nye høringen vurdere på nytt om man vil fremme et eget alternativ til politisk behandling, jf. våre foreløpige anbefalinger. Plan- og bygningsetaten er positive til utvikling av planområdet, men mener at de foreslåtte høydene og utnyttelse gir et formmessig resultat som ikke passer på stedet lokalt, og
hensyntar ikke byens landskap og kulturhistoriske verdier. Plan- og bygningsetaten anbefaler ikke planforslaget.

For mer informasjon, se https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201704197

Rostockgata 99 - Oppføring av bolig- og næringsbygg
Saksnummer: 202456305 - Byggesak. Mottatt sak: 10.05.2024
Status: Venter på tilleggsdokumentasjon

For mer informasjon, se https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202456305

Grønlikaia - D8 - Sørenga - riggområde - Ekeberg- og Svartdalstunnelen
Saksnummer: 201708323 - Byggesak. Mottatt sak: 17.08.2018
Status: Endret tillatelse gitt

Det søkes om forlenget bruk av området som riggområde til 01.03.2024. Riggområdet består av brakkerigg, lagerhall, og areal for parkering av kjøretøy og lagring av utstyr/materialer. Riggområdet endres ved at det reduseres i omfang med omtrent 3400 kvadratmeter.

For mer informasjon, se https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201708323

Overtagelse
Overtagelse etter avtale med selger.

Prisantydning, omkostninger og evt. fellesgjeld
kr 6 800 000,- (Prisantydning)

Omkostninger:
kr 200,- (Pantattest kjøper)
kr 500,- (Tingl.gebyr pantedokument)
kr 500,- (Tingl.gebyr skjøte)
kr 170 000,- (Dokumentavgift (forutsatt salgssum: 6 800 000,-))
--------------------------------------------------------
kr 171 200,- (Omkostninger totalt ved prisantydning)
--------------------------------------------------------
kr 6 971 200,- (Totalpris inkl omkostninger)

Valgfrie omkostninger:
kr 9 250,- (Boligkjøperpakke (valgfritt))
--------------------------------------------------------
kr 6 980 450,- (Totalpris inkl omk og valgfrie omkostninger)

Boligselgerforsikring
Det er ikke tegnet boligselgerforsikring ifbm. salget. Det er likevel utarbeidet en egenerklæring som interessenter bør gjøre seg kjent med før budgivning. Egenerklæringsskjema er vedlagt salgsoppgaven.

Betalingsbetingelser
Fullstendig kjøpesum samt omkostninger skal være disponibelt på meglers klientkonto innen dato for overtagelse. Kjøpesummen skal innbetales fra norsk finansinstitusjon og/eller kjøpers konto i norsk finansinstitusjon. Eventuell egenkapital skal innbetales i én samlet betaling fra kjøpers egen konto i norsk finansinstitusjon.

Vederlaget
Følgende er avtalt om meglers vederlag:

Innhenting av informasjon fra forretningsfører, ca. (Kr.4 500)
Oppgjør (Kr.7 500)
Tinglysning sikringspant selveier (Kr.500)
Heising Finn.no (Kr.2 500)
Markedspakke 1 (Kr.17 900)
Tilrettelegging (Kr.14 900)
Heising Finn.no (Kr.2 000)
Tilstandsrapport og plantegning (Kr.9 700)
Visningshonorar kr. 3 500,- per visning (selger dekker kun de to første visningene, evt. flere er kostnadsfrie) (Kr.7 000)
Provisjon (forutsatt salgssum: 6 800 000,-) (Kr.68 000)
Innhenting av offentlige opplysninger (Kr.2 300)
Eierskiftegebyr forretningsfører (Kr.6 385)
Innhenting av grunnbok (Kr.808)
Totalt kr. (Kr.143 993)




Dersom handelen ikke kommer i stand eller at oppdraget sies opp har megleren krav på dekning for
påløpte timer, påløpte visninger, grunn og markedspakke samt utlegg.

Oppdragsnummer
125-24-0427

Budgivning
Eiendomsmegler skal legge til rette for en forsvarlig avvikling av budrunden. Vi gjør oppmerksom på at det i forbrukerforhold ikke kan inngis bud med kortere akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte visning. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud med kortere akseptfrist enn dette. Hos EIE stiller vi strengere krav til frister ved budgivning enn det som følger av Forbrukerinformasjon om budgivning punkt 4, vedlagt i salgsoppgaven. Bud skal ikke ha en akseptfrist på mindre enn 30 minutter fra budet inngis. Bud med kortere akseptfrist enn 30 minutter kan bli avvist.

Eiendomsmegler har ikke ansvar for forsinkelser som skyldes tekniske feil. Akseptfristen er absolutt, det vil si at selger må akseptere budet og kjøper meddeles aksepten innen utløpet av akseptfristen. Dersom du utsetter inngivelse av bud til tett opp mot akseptfristen på et annet bud er det en reell fare for at eiendommen kan bli solgt før ditt bud kommer frem til megler og/eller megler rekker å bringe budet videre til selger. Husk alltid å ringe megler etter at du har sendt et bud eller budforhøyelse, for å forsikre deg om at budet er mottatt og kan formidles til selger. For øvrig vises det til vedlagte forbrukerinformasjon om budgivning.

Alle bud og budforhøyelser skal være skriftlig. I tillegg må legitimasjon være fremlagt, og budet skal signeres av budgiver. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud før disse kravene er oppfylt. Vi oppfordrer til å inngi bud elektronisk, ved å trykke på "Gå til budgivning" på eiendommens hjemmeside på eie.no eller ved å trykke på knappen "Gi bud" i finn-annonsen. Ved å benytte denne tjenesten vil vilkårene om legitimasjon og signatur fra budgiver være oppfylt. Som kjøper og selger hos EIE vil du få tilsendt budjournalen etter at handel er inngått. Dette innebærer at alle bud vil bli gjort kjent for partene i den endelige kjøpsavtalen. Øvrige budgivere kan be om å få en kopi av budjournalen i anonymisert form. Det er viktig at du gjør deg kjent med all informasjon om boligen, og at du har spurt om det du eventuelt lurer på, før du legger inn et bud.

Boligkjøperpakke og boligkjøperforsikring
EIE har sammen med vår samarbeidspartner lansert et gunstig forsikringskonsept for deg som kjøper bolig gjennom EIE.

Kjøpere (ikke juridiske personer) har anledning til å tegne Boligkjøperpakken. Denne kan inkludere bl.a. husforsikring, innboforsikring, dobbel rentedekning, flytteforsikring og boligkjøperforsikring som gir deg juridisk bistand dersom du ønsker å reklamere på boligkjøpet. Kjøpere (ikke juridiske personer) kan også velge å kun tegne boligkjøperforsikring.

Boligkjøperpakken/boligkjøperforsikring må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøtet.

 Produktark for boligkjøperpakken og boligkjøperforsikring ligger vedlagt i salgsoppgaven. Ta kontakt med megler for ytterligere informasjon.

Lovanvendelse
Generelle bestemmelser Salgsoppgaven er basert på de opplysningene selger har gitt til megler, den bygningssakyndiges tilstandsrapport, samt opplysninger innhentet fra kommunen, Kartverket og andre tilgjengelige kilder. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene, og slike forhold kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen. Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at interessenter rådfører seg med eiendomsmegler eller egne rådgivere før det legges inn bud.

En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel. Kjøper og selgers rettigheter og plikter reguleres av avtalen mellom partene, samt informasjonen som har vært tilgjengelig for kjøperen i forbindelse med handelen. Avtalen utfylles av avhendingsloven, og det gjelder ulike avtalevilkår avhengig av om kjøper er forbrukerkjøper eller ikke. Dette er nærmere beskrevet nedenfor.

På grunn av ulike avtalevilkår kan selger vurdere bud fra en som ikke er forbruker, ulikt fra en forbrukers bud. Dersom kjøper ikke er forbruker, er selger sitt mulige mangelsansvar begrenset fordi eiendommen selges «som den er». Selger kan ikke ta «som den er» forbehold ovenfor en forbrukerkjøper. Selv et lavere bud fra en som ikke er forbruker kan foretrekkes fordi begrensningen i mulig mangelsansvar kan ha egenverdi for selger. Selger står fritt til å forkaste eller akseptere ethvert bud, og er for eksempel ikke forpliktet til å akseptere høyeste bud. Budgiver skal i budskjemaet avgi egenerklæring om budgiver er forbruker eller næringsdrivende/person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet.

Forbrukerkjøp - definisjon: Med forbrukerkjøp menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Forbruker - avtalevilkår: Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen, eller det foreligger brudd på bestemmelsene i avhendingsloven §§ 3-2 til 3-8. Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være grunnlag for mangelskrav. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut ifra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at feil uriktige opplysninger ikke blir rettet i tide på en tydelig måte. Boligen kan ha en mangel etter avhendingsloven § 3-3 dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk innvendig areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.

Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr. 10 000 (egenandel).

Ikke-forbruker (næringsdrivende) - definisjon: Hvis kjøper er en juridisk person, eller en fysisk person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, vil kjøpet ikke anses som et forbrukerkjøp. Ikke-forbruker - avtalevilkår: Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen. Eiendommen selges «som den er», og selgers ansvar utover det konkret avtalte er da begrenset etter avhendingsloven § 3-9, første ledd andre setning. Avhendingsloven § 3-3 andre ledd fravikes, og hvorvidt boligens arealsvikt utgjør en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.

Uautorisert kopiering eller gjenbruk av all tekst og alle bilder i denne annonse/salgsoppgave er ikke tillatt.

Hvitvasking
Eiendomsmegler er underlagt lov om hvitvasking og tilhørende forskrift. Hvitvaskingsloven pålegger megler å gjennomføre kundetiltak av både selger og kjøper. Dersom kjøper ikke bidrar til at megler får gjennomført kundetiltak, og dette medfører at transaksjonen ikke kan gjennomføres eller blir forsinket misligholder kjøper avtalen. Dette vil kunne gi selger rettigheter etter avhendingsloven, herunder rett til å heve kjøpet og gjennomføre dekningssalg for kjøpers regning dersom misligholdet er vesentlig. I tilfeller der det er selger som ikke bidrar til at megler får gjennomført løpende kundetiltak underveis i oppdraget må megler stanse gjennomføringen av transaksjonen. Selger vil i så fall ha misligholdt sine forpliktelser, og kjøper vil kunne ha krav mot selger etter avhendingslovens bestemmelser om mislighold og forsinkelse.

Dersom kundetiltak ikke lar seg gjennomføre vil EIE eiendomsmegling ikke kunne bistå med handelen eller foreta oppgjør.

Personvern
Som interessent, budgiver og kjøper vil dine personopplysninger bli registrert og lagret.  Som eiendomsmeglingsforetak har vi plikt til å oppbevare kontrakter og dokumenter i minst 10 år, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 3-7 (3). Dette innebærer at mulighetene for å få slettet personopplysninger er begrenset. Du kan lese om vår behandling av personopplysninger i vår personvernerklæring på https://eie.no/eiendom/personvernerklaering

Avdeling
Hegdehaugen Eiendomsmegling AS
EIE Majorstuen & St. Hanshaugen
Org. nr: 931569082
Hegdehaugsveien 24
0352 Oslo
Tlf:

Ansvarlig megler
Eiendomsmegler MNEF / Partner Anders Andersen

Saksbehandlere
Anders Andersen
EIE Majorstuen & St. Hanshaugen
Eiendomsmegler MNEF / Partner
Mob: 98 83 74 52 / E-post: aa@eie.no

Oda Heiberg Løvik
Eiendomsmegler
Mob: 41 46 76 42
[/ E-post: ohl@eie.no

Sett deg godt inn objektet og les salgsoppgaven nøye før du gir bud. Du kan klikke her for å lese mer om budgivingsprosessen.


Gå til budgivning
Valg av eiendomsmeglingsforetak skal være frivillig. Eiendomsmeglingsforetak kan ikke inngå oppdrag om eiendomsmegling dersom inngåelsen av oppdraget er satt som vilkår i avtale om annet enn eiendomsmegling, f.eks. tilbud om lån eller andre banktjenester, jf. Lov om eiendomsmegling § 6-3 (3).
Bilde 3 av Sørengkaia 98
For mer om objektet
Sørengkaia 98

Kontakt megler

Uansett hva du lurer på, svarer vi deg gjerne. Vi stiller bransjens høyeste krav til oss selv, og skreddersyr råd og løsninger for hver enkelt kunde.

Bilde av iphone som viser EIE-portalen
Få full oversikt
EIE portalen – ditt boligunivers

Du bruker en utdatert nettleser!

Internet Explorer er utdatert og ikke lenger offisielt støttet, og utgjør en stor sikkerhetsrisiko. Du bør avinstallere dette programmet og heller bruke Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari eller andre nettlesere som oppdateres jevnlig.

Dersom du fortsetter å bruke nettsiden i Internet Explorer eller andre utdaterte nettlesere, kan du oppleve at nettsiden ser rar ut eller ikke fungerer i det hele tatt.

Les mer her: