Bilde 1 av Brobekkveien 26Bilde 2 av Brobekkveien 26
Digital salgsoppgave
Brobekkveien 26

0598 Oslo • Oslo kommune

Vi gjør oppmerksom på at denne tjenesten kan gjøre feil

Tjenesten «Spør om boligen» er KI-drevet med blant annet OpenAI sin GPT-motor, og kan derfor gi ufullstendige svar. Tjenesten er ment for å gi korte svar på de fleste spørsmål om boligen, men feil/uklarheter kan dessverre oppstå. Tjenesten kan ikke foreta skjønnsmessige og/eller rettslige vurderinger.

Ved å velge å benytte tjenesten bekrefter du å være kjent med dette, og at opplysningene som fremkommer ikke er tilstrekkelig til å inngi bud eller inngå avtale om kjøp. Som interessent/budgiver er du selv ansvarlig for å gjøre deg kjent med opplysningene om boligen som gis i salgsdokumentene slik som bla. tilstandsrapport, salgsoppgave og egenerklæring.

Aia Eie profilbildeHei! Jeg er AIA, vår virtuelle meglerassistent ✨

Spør meg om det du lurer på, og jeg skal forsøke å finne svarene for deg.

Du kan bruke et naturlig språk, og stille spørsmål som:

  • "Hvordan er utsikten?"
  • "Er det noe i tilstandsrapporten jeg bør merke meg?"

Takk for tilbakemeldingen!

Det gjøres oppmerksom på at tjenesten «Spør om boligen» er KI-drevet med blant annet OpenAI sin GPT-motor, og kan derfor gi ufullstendige svar. Tjenesten er ment for å gi korte svar på de fleste spørsmål om boligen, men feil/uklarheter kan dessverre oppstå. Tjenesten kan ikke foreta skjønnsmessige og/eller rettslige vurderinger. Opplysningene som fremkommer ved bruk av denne tjenesten er ikke tilstrekkelig til å inngi bud eller inngå avtale om kjøp. Som interessent/budgiver er du selv ansvarlig for å gjøre deg kjent med opplysningene om boligen som gis i salgsdokumentene slik som bla. tilstandsrapport, salgsoppgave og egenerklæring.
Prisantydning

kr 6 800 000

Omkostninger: kr 180 750Totalpris: kr 6 980 750
Unik 5-R selveier på 111 m² | Pusset opp i 2024 | 2 balkonger på 20 m² | Delikat bad & kjøkken | Peis | Garasje m/lader
Se bladbar salgsoppgaveLast ned denne salgsoppgavenVis i kart
Boligtype
Leilighet
Eierform
Eierseksjon
Eierseksjon
18
Antall soverom
4 soverom
Etasje
3
Internt bruksareal (BRA-i)
111 m²
Bruksareal (BRA)
113 m²
Eksternt bruksareal (BRA-e)
2 m²
Balkong/Terrasse (TBA)
20 m²
Fellesutgifter
kr 4 527 / Mnd
Prisantydning
kr 6 800 000
Omkostninger
kr 180 750
Totalpris
kr 6 980 750
Fellesformue
kr 85 973
Byggeår
1970
Tomt
Eiet tomt 11948 m²
Oppdragsnummer
92240177
card-default

Siamak Ebrahimi

Eiendomsmegler MNEF / Partner
Les om Siamak
card-default

Kjersti N. Bråthen

Daglig leder
Les om Kjersti
Visninger
Onsdag 27. nov.
16:15 - 17:00
Meld deg på visning
Meld interesse

Få informasjon og oppdatering om denne boligen

Meld interesse
Prisantydningkr 6 800 000,-
Dokumentavgift (forutsatt salgssum: 6 800 000,-)kr 170 000,-
Pantattest kjøperkr 500,-
Tingl.gebyr pantedokumentkr 500,-
Tingl.gebyr skjøtekr 500,-
Boligkjøperpakke (valgfritt)kr 9 250,-
  
Totalpris kr 6 980 750
Eiendom
Brobekkveien 26, 0598 OSLO, Etasje: 3

Matrikkel
Gnr. 123 Bnr. 775 Snr. 18 i Oslo kommune

Boligtype
Leilighet

Eierform
Eierseksjon

Arealer
Totalt BRA 113 kvm består av:
- BRA-i (internt bruksareal): 111 kvm
- BRA-e (eksternt bruksareal): 2 kvm

I tillegg kommer TBA (terrasse-/balkongareal): 20 kvm

Areal
Primærrom: 108 kvm, Bruksareal: 113 kvm, BRA-i: 111 kvm , BRA-e: 2 kvm , TBA: 20 kvm
Vedlagte plantegninger er ikke målbare. Oppgitte arealer er hentet fra tilstandsrapport. Eventuelle betegnelser på rom er angitt ut fra faktisk bruk, uavhengig av hva som er godkjent hos bygningsmyndighetene.

Antall soverom
4

Byggeår
1970

Tomt
Eiet tomt 11948 kvm

Prisantydning
6 800 000

Tilstandsrapport
Takstmann: Robert Wilhelmsen Takstdato: 02.09.24

Andel fellesgjeld/Fellesformue
Andel fellesgjeld: kr. 0,-
Andel fellesformue: kr. 85 973,- pr.

Totalpris inkl. omkostninger
kr 6 800 000,- (Prisantydning)

Omkostninger:
kr 500,- (Pantattest kjøper)
kr 500,- (Tingl.gebyr pantedokument)
kr 500,- (Tingl.gebyr skjøte)
kr 170 000,- (Dokumentavgift (forutsatt salgssum: 6 800 000,-))
--------------------------------------------------------
kr 171 500,- (Omkostninger totalt ved prisantydning)
--------------------------------------------------------
kr 6 971 500,- (Totalpris inkl omkostninger)

Valgfrie omkostninger:
kr 9 250,- (Boligkjøperpakke (valgfritt))
--------------------------------------------------------
kr 6 980 750,- (Totalpris inkl omk og valgfrie omkostninger)

Felleskostnad
Kr. 4 527,- pr. mnd.

Eier
Aleksandros Shakorijoe

Beskrivelse
Velkommen til Brobekkveien 26!

En lekker og flott 5-roms selveier med en unik planløsning som byr på 4 gode soverom, 2 balkonger på 20 m² til sammen, innvendig bod med opplegg for vaskemaskin og en stor stue med åpen kjøkkenløsning. Boligen er pusset opp i 2024 med nytt bad, oppgradert kjøkken (Ikea), nytt elektrisk anlegg, nytt gulv og nye overflater. Flytt rett inn!

Eiendommen ligger i et attraktivt og tilbaketrukket område på Brobekk/Bjerke. Det er kort vei til alt av servicetilbud, skoler, barnehager, offentlig kommunikasjon, flotte Bjerkedalen park og gode turmuligheter.

•2 balkonger på tilsammen 20 m²
•Nytt delikat bad fra 2024
•Kjøkken oppgradert i 2024
•Nytt gulv fra 2024
•Nytt elektrisk anlegg fra 2024
•Nymalte vegg- og takflater i 2024
•Peis fra 2024
•Garasjeplass med lader
•Mulighet for rask overtagelse

Parkering
Det medfølger leierett/adkomstrett til en garasjeplass. Ladeboks for el-bil er montert på plassen og følger boligen.

Garasjeanlegget eies av sameiet. Leie/adkomstrett kan videreselges til andre seksjonseiere, dette skal alltid godkjennes på forhånd av styret. Beløpet er fritt, men skal opplyses til styret. Søknadsskjema tilsendes av styret ved forespørsel.
Bare eier av seksjon i Sameiet Brobekkveien 26-28-30 kan ha leierett til garasje.
Garasjene kan kun fremleies til brukere som bor i sameiet, styret skal alltid ha informasjon om hvem som benytter disse.

Det er ikke tillatt å parkere uregistrerte eller ikke-kjørbare kjøretøy på sameiets parkeringsplasser.

Ellers gateparkering etter gjeldende bestemmelser.

Beliggenhet
Bjerke er et attraktivt og barnevennlig boligområde.
Leiligheten har nærhet til kollektivtransport, skoler, barnehager, kjøpesenter, idrettsanlegg, marka og daglige servicetilbud.

Gansavstand til Bjerkedalen Park. I 2019 ble parken kåret til årets grønne park, i 2016 til "Norges beste uterom" og i 2015 vant parken Oslo bys arkitekturpris, som det første grøntanlegget noensinne! Parken har fasiliteter som ballplass, volleyballbane, andedam, barnehage, opparbeidede grøntområder samt skøytebane og akebakke på vinterstid. I hjertet av parken ligger Paviljongen café og bistro med stor uteservering.

I tillegg til gangavstand til flere barnehager, barne- og ungdomsskoler samt Bjerke videregående skole er det også kort vei til et bredt utvalg av butikker som Meny, Europris, Floriss, Vitus apotek, Kiwi og Rema 1000. I nærområdet finnes også flere spisesteder som f.eks. EnTilPizza, Canvas Cafè og Bamboo. Det er dessuten kort vei til kjøpesentrene på Linderud, Alna og Storo.

Gode trenings- og rekreasjonsmuligheter med Fitness24Seven på Bjerke, Sats på Linderud senter samt idrettsanlegg på Linderud (ny idrettshall 2021) og Årvoll. Sommer som vinter er det supre turmuligheter i Lillomarka. Fra leiligheten er det nærhet til skitrekket eller turløypa opp til Grefsenkollen og en busstur til Tonsenhagen skole hvor en av Lillomarkas fineste skiløyper starter.

Tomt
Eiet tomt, 11948 kvm

Adkomst
Det vil bli skiltet med EIE visningsskilt på oppsatte fellesvisninger.
Se vedlagt kartskisse i annonsen. Ved å trykke på kartet får du enkelt tilgang til en spesifisert reiserute fra ønsket startsted til den aktuelle boligen.

Skole/barnehage
Dersom skole- og barnehagetilbud er av betydning for handelen, må interessenten selv sjekke dette med barnehagekontor og skolekontor for det aktuelle området.

Inneholder
Det totale bruksarealet fordeler seg som følger:

BRA 113 m²
- BRA-i 111 m²: (Entrè, gang, wc, bad, 4 soverom, innvendig bod og stue/kjøkken)
- BRA-e 2 m²: (Kjellerbod)

Det gjøres særskilt oppmerksom på at bod som er medtatt som BRA-e og i totalt BRA ligger på fellesareal, men disponeres av denne leiligheten.

Vedlagte plantegninger er ikke målbare, og oppgitte arealer er hentet fra vedlagte tilstandsrapport. Arealene er beregnet og angitt med utgangspunkt i NS 3940:23. Eventuelle betegnelser på rom er angitt ut fra den faktiske bruken, uavhengig av hva som er godkjent hos bygningsmyndighetene.

Byggemåte
Betongkonstruksjon med innfelte fasader i trebindingsverk. Fasader tekket med malte flater og liggende/stående kledning. Pulttak, antatt tekket med papp. Vinduer og balkongdører med 2-lags glass og trekarmer. Felles trappegang med trapp i støpt terrazzo.
Informasjon om byggemåte er hentet fra tilstandsrapport.

Vinduer og dører:
Vinduer med trekarmer. Koblede og med isolerglass.
Balkongdører med 3-lags glass og trekarmer.
Finert entredør (EI30/40db) med kikkehull og sikkerhetslås.

Balkonger:
Leiligheten har to balkonger. Balkongene er utført med støpt dekke, forankret til bygning. Dekke med malte flater.
Størrelse balkong 1: 9,6 m²
Størrelse balkong 2: 10 m²

Følgende har fått tilstandsgrad 3 (TG-3) i tilstandsrapport:
Etasjeskille og gulv på grunn - Oppsummering
Etasjeskiller fremstår i normal forventet stand på bakgrunn av visuelle observasjoner og bruk av niveleringsutstyr. Skjevheter og ujevnheter ble registrert.
Lokalt avvik er målt opp til 21 mm. Totalt avvik er målt opp til 32 mm.
Oppgitte skjevheter gis TG-3.

Anbefalte tiltak:
Ikke behov for umiddelbare tiltak men ved evt. legging av nytt gulv som stiller krav til planhet av underlaget, bør tiltak påregnes.
Utbedringskostnader: 50 000 - 150 000.

Varmtvannsbereder - Oppsummering
For fullverdi kontroll av varmtvannsbereder, må dette utføres av en autorisert rørlegger. Normalt vil fabrikkår indikere tilstanden og samtidig forventet levetid ut ifra en gjennomsnittsbetraktning.
Plastdeksel over el-tilkoblinger på varmtvannsbereder er skadet. Oppgitt avvik gis TG-3.

Anbefalte tiltak:
Utskifting av plastdeksel.
Utbedringskostnader: Under 10 000.

Våtrom: Bad/Vaskerom - Oppsummering av sanitærutstyr
Servant har sprukket. For øvrig ble ingen negative avvik observert på befaringsdagen.
Oppgitt avvik gis TG-3.

Anbefalte tiltak sanitærutstyr:
Utskifting av servant.
Utbedringskostnader sanitærutstyr: Under 10 000.

Følgende har fått tilstandsgrad 2 (TG-2) i tilstandsrapport:
Balkong, terrasse, platting - Oppsummering
Balkonger med normal elde og slitasje, alder tatt i betraktning. Rekkverket tilfredsstiller krav til høyde på oppføringstidspunktet, men er lavere enn dagens forskriftskrav på 100 cm. Ingen tiltak er påkrevd.
TG-2 gis grunnet elde og slitasje.

Anbefalte tiltak:
Overflatebehandlinger.

Vinduer og dører - Oppsummering
Vinduer med isolerglass er datert 1986 og 1996. Koblede vinduer fra byggeår. Balkongdørene er datert 1980 og 2009. Entredør fra 2024. Normal elde og slitasje, alder tatt i betraktning. Punktering er påregnelig som følge av vanlig slitasje.
TG-2 gis grunnet elde og slitasje. Balkongdør gis TG-1. Entredør gis TG-0.

Anbefalte tiltak:
Vinduer og eldre balkongdør er modne for utskifting.

Yttervegger - Oppsummering
Liggende kledning ved balkonger er preget av elde og slitasje. Yttervegg ved 1 soveromsvindu svikter ved trykkbelastning.
Oppgitte avvik gis TG-2.

Anbefalte tiltak:
Utbedre overnevnte avvik.

Toalettrom - Oppsummering
Separat toalettrom med wc, veggspeil med integrert belysning, baderomsinnreding med finerte fronter og heldekkende servant.
TG-2 er satt pga naturlig avtrekk selv om løsningen tilfredsstiller forskriften ved byggeåret.
Eier opplyser at toalettrommet er pusset opp i 2024.

Avløpsrør - Oppsummering
Undertegnede har ikke vurdert røranlegget av den grunn at det kreves spesielt utstyr og kompetanse.
Kontrollen er avgrenset til innvendig i leiligheten og stopper ved sluket/etasjeskille. Det er ikke påvist noen stakeluke i boenheten. Staking kan utføres via sluk eller andre installasjoner med avløp. Det er flere boenheter i bygget og kontroll om kloakk er luftet over tak er ikke foretatt. Innvendige avløpsrør fra byggeår har nådd en høy alder og gir økt risiko for skader. Arbeider utført på wc, bad og kjøkken i 2024.
Vannrør fra byggeår gis TG-2 grunnet alder.

Vannledninger - Oppsummering
Kontrollen er avgrenset til innvendig i leiligheten og stopper ved veggjennomføringer. Undertegnede har ikke vurdert røranlegget av den grunn at det kreves spesielt utstyr og kompetanse. Vannrør fra byggeår har nådd en høy alder og skader/lekkasjer kan oppstå. Ingen lekkasjer ble avdekket på befaringsdagen.
Arbeider utført på wc, bad og kjøkken i 2024.
Avløpsrør fra byggeår gis TG-2 grunnet alder.

Anbefalte tiltak:
Montering av lekkasjestopp tilknyttet rørsystem i bod.

Våtrom: Bad/Vaskerom:
Oppsummering av overflater:
Høydeforskjell fra topp sluk til tettesjikt ved dør er mindre enn 25 mm med risiko for at vann renner ut gjennom døråpning. 17 mm er målt.

Anbefalte tiltak overflater:
Etablere opphøyd kant ved dørterskel. Inkl. påskjøting av membran.

Oppsummering av ventilasjon:
TG-2 er satt pga naturlig avtrekk selv om løsningen tilfredsstiller forskriften ved byggeåret.

Følgende har fått tilstandsgrad ikke undersøkt (TG-IU) i tilstandsrapport:

Ildsted/Skorstein innvendig i boligen - Oppsummering
Ildsted og pipe er formelt ikke vurdert eller røykprøvd, og det forutsettes at de branntekniske krav er kontrollert og godkjent av det stedlige brann- og feievesen vedrørende funksjonalitet/kvalitet.
Dokumentasjon på montering av nytt ildsted foreligger. Datert 11.08.2023.

Elektrisk Oppsummering
Det elektriske anlegget er ikke vurdert da dette ligger utenfor takstmannens kompetansefelt. Dersom ytterligere gjennomgang av det elektriske anlegget ønskes, anbefales en eltakst.
Utførte arbeider i 2024: mindre utvidelse, ombygging/rehabilitering og vedlikehold. Utførte arbeider med dokumentasjon.

Det er viktig at interessenter setter seg grundig inn i rapporten. Som kjøper anses man kjent med de opplysninger som tydelig gis i en offentlig godkjent tilstandsrapport. Interessenter oppfordres til å kontakte bygningssakyndig ved eventuelle bygningstekniske spørsmål.

Sammendrag selgers egenerklæringsskjema:
2. Kjenner du til om det er utført arbeid på bad/våtrom? Hvis nei, gå til punkt 3.
Ja, kun faglært. Firmanavn: Grens rør & servicetjenester as.
Redegjør for hva som ble gjort av hvem og når:
Rørarbeid på bad og kjøkken utført av:Grens rør & servicetjenester as Arbeid utført på:Brobekkveien 26,0598 Oslo Arbeid Avsluttet:17/06/24 Bytte av hoved sluk på baderom,Remontere badekar,montere av ny vask med skap,montering av speil på vegg,opplegg for vaskemaskin. Montering og tilkobling av kjøkkenkran,montering av waterguard samt avløp til eksisterende rør. Alle møbler,kraner er levert av kunden,tilkobling av kraner til eksisterende vann og avløpsrør. wc rom,montering av vask med skap samt speil og gulvmontert wc til elsisterende rør. Arbeid avsluttet 17/06/24.

2.1 Ble tettesjikt/membran/sluk oppgradert/fornyet?
Ja. Firmanavn: Grens rør & servicetjenester as/ Hadeland Rør og fyringsservice Bjørn Pedersen.
Redegjør for hva som ble gjort av hvem og når:
Bytte av hoved sluk på baderom og satt ny membran 2023.

2.2 Foreligger det dokumentasjon på arbeidene?
Ja. Grens rør & servicetjenester as utførte sluk arbeidet.
Hadeland Rør og fyringsservice Bjørn Pedersen utførte membran.

2.3 Er arbeidet byggemeldt?
Nei. Ikke søknadspliktig.

3. Kjenner du til om det er/har vært feil på vann/avløp, herunder rørbrudd, tilbakeslag, tett sluk eller lignende?
Nei. Badene er begge renoverte.

4. Kjenner du til om det er/har vært utført arbeid/kontroll på vann/avløp?
Ja, kun faglært. Firmanavn: Grens rør & servicetjenester as.
Redegjør for hva som ble gjort av hvem og når:
tilkobling av kraner til eksisterende vann og avløpsrør. wc rom,montering av vask med skap samt speil og gulvmontert wc til elsisterende rør. 13. Kjenner du til om det er/har vært utført arbeider på el-anlegget eller andre installasjoner (f.eks. oljetank, sentralfyr, ventilasjon)? Hvis nei, gå til punkt 14.
Ja, kun faglært. Firmanavn: Kåre Hagen & Co AS.
Redegjør for hva som ble gjort av hvem og når:
Bytting av stikk og lamper og montert nye de nye elektriske tingene.

13.1Foreligger det samsvarserklæring for hele eller deler av det elektriske anlegget (i henhold til forskrift om lavspenningsanlegg)?
Ja. Foreligger samsvarserklæring fra Kåre Hagen & Co AS.

15. Har du ladeanlegg/ladeboks for el-bil i dag?
Ja. Egen garasje med ladeboks for el- bil.

Standard
For den utfyllende tekniske standard for øvrig, henvises det til vedlagte tilstandsrapport.

Ferdigattest / midlertidig brukstillatelse
Det foreligger ferdigattest datert 17.04.1970 som omhandler Brobekkveien 26, boligblokk.

Elektrisk anlegg
Det gjøres oppmerksom på at en tilstandsrapport kun inneholder en forenklet kontroll av det elektriske anlegget.

Oppvarming
Elektrisk oppvarming med panelovner. Gulvvarme (elektrisk) på bad.
Vedovn i stue.

Energimerking
Energiattest med energimerke Oppvarmingskarakter Oransje - Energikarakter F

Kommunale avgifter
Det gjøres oppmerksom på at det kan forekomme variasjoner i avgiftene som følge av forbruk og eventuelle endringer i gebyrer/avgifter.

Eiendomsskatt
Det er eiendomsskatt i Oslo kommune. Bunnfradraget i Oslo er i 2024 på inntil 4,7 millioner kroner for bolig og fritidsboliger. Skattesatsen er 2,8 promille av eiendomsskattegrunnlaget. For mer informasjon se: https://www.oslo.kommune.no/skatt-og-naring/skatt-og-avgift/eiendomsskatt/hvor-mye-skal-du-betale-i-eiendomsskatt/. Faktura for eiendomsskatt sendes den som er registrert eier av eiendommen på faktureringstidspunktet. Ved eierskifte må kjøper og selger gjøre opp betalingen av eiendomsskatten seg imellom.

Fordeling felleskostnader
Fellesutgifter: kr 4 527,- pr.mnd.
Bredbånd, garasje, kommunale avgifter, drift, forretningsfører, felles bygningsforsikring

Herav:
Bredbånd: 586,-
Garasje: 400,-
Fellesutgifter: 3541,-

Det gjøres oppmerksom på at vedlikehold, tiltak fra eierseksjonssameiet etc. kan medføre en økning i felleskostnadene. Styreleder opplyser at det ikke foreligger noen konkrete planer om økning i kostnadene. Det er normalt at det foretas en årlig indeksregulering av felleskostnadene.

Faste løpende kostnader
Kjøper/ny eier må etter overtakelse dekke bl.a. egne felleskostnader, eget strømforbruk, innboforsikring samt andre valgfrie tilleggstjenester. Dette kan/vil variere fra inngåtte avtaler og forbruk.

Spesifikasjon av fellesgjeld
Sameiet har ikke etablert felleslån.

Overnevnte informasjon er hentet fra forretningsfører.

Årsregnskap
Sameiet har et positivt årsresultat for 2023 på kr. 654.114,-

Forsikring med polisenummer
Fremtind Polisenummer: 20745864

Formuesverdi
Formuesverdi for inntektsåret 2022: Som primærbolig Kr. 1 692 294,- Som sekundærbolig Kr. 6 430 717,-

Sameie
Sameie: Sameiet Brobekkveien 26-28-30, Orgnr: 975876055

Sameiet består av 81 boligseksjoner.
Juridiske personer kan ikke kjøpe seksjoner i sameiet.
-Det er mulig å parkere sykkel og barnevogn på oppsatte plasser i kjelleren.
-TELIA er leverandør av kabel-TV og internett-tjenester til sameiet.

Det er kun styret eller den som styret har utpekt som kan montere nye postkasseskilt og fornye navneoppslag for ringeklokker ved salg av seksjon eller endring av beboerstatus. Utgifter til denne tjenesten skal dekkes av sameier ved endring av beboerstatus eller ny eier ved salg av seksjon. Ved overdragelse skal ny sameier betale et vederlag for endring av navn/skilting og kontaktinfo. Per 1/1-2022 er beløpet kr. 500,-. Beløpet kan endres ved vanlig styrevedtak.
Elektrisk grill tillates om det ikke er til sjenanse for naboer (forutsatt at det er OK for Sameiets forsikringsselskap).

Sameiet ønsker å montere rottestoppere i hovedavløp, ulike løsninger vurderes i samarbeid med
rørlegger.

Utført vedlikehold/rehabiliteringer i sameiet:
2023 - 2023: Etablering infrastruktur for lading av bil, 44 plasser forberedt. Oppgradert elanlegg nedre garasjer ved 26.
2022 - 2022: Rehabilitering enkeltgarasjer, panel, takpapp, takrenner, belysning samt vanlig el-anlegg. Bytte av skumslokkere i seksjoner og felles vaskerom.
2021 - 2021: Rehabilitering av utvendige gang- og kjørearealer, utskifting av underlag og kumlokk, etablert trekkerør for el-tilkobling mellom garasjer.
2020 - 2020: Forsterket infrastruktur for el-anlegg garasje ved nr. 26. Flislegging inngangsparti nr. 26.
2019 - 2019: Reparasjon av verandafronter og tilliggende betongskader, vask, rep. og maling av overflateskader gavlvegger, maling av fronter og montering av beslag. Montering av utebelysning for gangveier mellom blokkene.
2018 - 2018: Montering brannvarslingssystem i vaskerom, kjellerrom og oppganger. Maling/ny skilting av postkasser. Etablering av mulige ladeplasser for bil, grunnleggende infrastruktur er ferdig.
2017 - 2017: Maling av gangarealet i kjellere. Montert dørpumper på inngangsdører i kjellere. Montert skumslokkere i vaskerom samt delt ut skumslokkere til samtlige boenheter.
2016 - 2016: Montering frostfrie utekraner, montert LED-belysning utvendig på enkeltgarasjer.
2015 - 2015: Opparbeidet ny lekeplass med nye apparater og fallmatter. Nytt elektrisk opplegg til takvifter.
2014 - 2014: Ny belysning (LED-lamper) med automatikk montert innvendig i fellesareal og utvendig på blokkene. Rehabilitert kjøkkenavløp (strømpetrekking) i 4-roms leiligheter.
2013 - 2013: Bytte av panel, takpapp, beslag, takrenner, sikringsskap og belysning (LED) på dobbeltgarasjene. Bygget nye ekstra boder i kjellere for utleie. Ny belysning med automatikk i vaskerom.
2012 - 2012: Oppgradering av utearealer; utvidelse av antall p-plasser, nytt låssystem for fellesarealer. Byttet varmtvannsberedere i vaskerom.
2011 - 2011: Takpapp, beslag og takrenner byttet på alle blokkene. Samtlige gavlvegger vasket, reparert og malt, gavlvinduer gitt et oppfriskningsstrøk. Inngangsdører til alle boenheter er byttet.
2009 - 2009: Oppgradering av hovedtavlene i alle blokkene. Byttet hovedkraner og etablert forgreningskraner i alle blokkene.
2008 - 2008: Drenering av 2 sider rundt nr 26 mot kum bak blokken, samt fundamentering av 2 stk pipeløp samme side.
2007 - 2007: Maling av vinduene ved gavl veggene.
2007 - 2007: Oppussing av oppgangene.
2006 - 2006: Oppussing av vaskerommene.
2006 - 2006: Rengjøring ventilasjonsanlegget.
2005 - 2005: Oppussing garasje anlegg: nye porter og maling.
2004 - 2004: Maling av fasadene.
2002 - 2002: Nye søppelhus.
2000 - 2001: Rehabilitering av gavlveggene.

Forretningsfører
Nordberg Eiendomsforvaltning AS

Styregodkjenning
Kjøper skal godkjennes av styret og har selv risikoen for at godkjennelse blir gitt. Styregodkjennelse kan ikke nektes uten saklig grunn.

Tekniske installasjoner
TV-tuner følger ikke med objektet, da det følger abonnementet til eier.

Dyrehold
Dyrehold er tillatt. Dyreholdet må ikke være til sjenanse for de øvrige brukerne av eiendommen.
Eiere av husdyr plikter å følge styrets pålegg for orden og renhold og forholde seg til gjeldende kommunale bestemmelser. I sameiet er det alltid båndtvang og etterlatenskaper etter husdyr skal plukkes opp. Følges ikke disse bestemmelsene, påtales forholdet av styret og ved flere brudd på reglene kan styret bestemme at sameier ikke lenger tillates å ha husdyr. Lufting av dyr må kun foretas utendørs.

Diverse
Juridiske personer kan ikke kjøpe seksjoner i sameiet.

10. Oppussing / rehabilitering (fra sameiets husordensregler)
1. Med oppussing/rehabilitering menes arbeid hvor det inngår fjerning av inventar, lettvegger, dører, vinduer, gulvbelegg etc. Det er også arbeid som medfører lengre tids bruk av støyende verktøy som hammer, elektriske verktøy for saging, boring og pigging i mur.
2. Alt arbeid som beskrevet over skal varsles til naboer i blokka ved oppslag på tavla. Det skal beskrives hvilken leilighet det gjelder, antatt tidsforbruk og type arbeid samt kontaktinfo for eier og ansvarlig entreprenør. Styret skal også informeres om det samme på e-post.
3. All rehabilitering skal utføres på kortest mulig tid/anleggsperiode.
4. Alle inngrep i elektrisk anlegg og VVS-anlegg skal kun utføres av godkjente firmaer. Antenneanlegg skal kun serves av gjeldende leverandør av internett og tv-signaler.
5. Det kan midlertidig mellomlagres avfall på fellesområder ute. Avfallet må ikke være til hinder for vanlig aktivitet på området. All søppel som produseres, skal snarest mulig fraktes vekk fra våre fellesareal, senest innen en uke etter oppstart av lagring.
6. Blir avfall liggende ut over tillatt tid, kan styret få dette fjernet, eier vil da motta faktura på arbeidet.
7. Dersom vann eller strøm må koples ut til andre leiligheter, må man varsle i god tid ved å kontakte naboer og sette opp informasjon om tidspunkt og antatt tidsforbruk på oppslagstavle.
8. Dersom nytt gulv skal legges i stue, kjøkken, gang eller soverom, skal det benyttes godkjente trinnlydsplater/lyddempende materiell, jfr. den til enhver tid gjeldende offentlige regler. Dokumentasjon å dette skal foreligge.
9. Dersom kjøkken skal byttes, skal det kontrolleres om det finnes sprekker langs vegg (mot naboseksjon). Er det sprekker der, må disse tettes med fugeskum/silikon eller lignende fleksibel masse, dette for å forhindre luftlekkasje, lukt og støy mellom seksjoner.
10. Alt støyende arbeid kan kun foregå i tidsrom definert i våre husordensregler.

Annet
Kommende pålegg om vedlikehold:
Det mangler utvendig maling på dør for veranda for denne leiligheten.
Maling av dører/vinduer på verandaer er en del av sameiers vedlikeholdsplikt. Sameiet har maling, men utstyr må besørges av seksjonseier.
Sameiet vil ila våren 2025 sende ut pålegg om slikt vedlikehold for alle sameiere, ifølge forretningsfører. Kjøper må derfor regne med å måtte utføre ovennevnte arbeid med maling av dør for veranda.

Løsøre
Alle hvitevarer på kjøkken medfølger.
Alle taklamper medfølger.
Ladeboks for el-bil medfølger.

Radonmåling
Fra og med 1. januar 2014 må alle som leier ut bolig ha gjennomført radonmåling av boligen og kunne fremvise dokumentasjon på at radonnivåene er forsvarlig. Kravet gjelder alle typer utleieboliger, både de som leies ut av det offentlige, virksomheter og private, inkludert leiligheter og hybler i tilknytning til egen bolig. Også institusjoner o.l. omfattes dersom beboerne betaler leie.

Forpliktelser, rettigheter og servitutter
Kommunen har lovbestemt første prioritets pant (legalpant) i eiendommen for eventuelle ubetalte kommunale skatte- og avgiftskrav. De andre sameierne/sameiet har panterett i seksjonen for felleskostnader samt andre krav som følge av sameieforholdet. Pantekravet kan ikke overstige et beløp som for den enkelte bruksenhet overstiger 2 ganger folketrygdens grunnbeløp på det tidspunkt tvangsdekning besluttes gjennomført, jf. lov om eierseksjoner § 31 første ledd. Eiendommens servitutter følger av dens grunnboksblad.  For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til hovedbruket / avgivereiendommen. For festenummer gjelder henvisningen servitutter eldre enn festekontrakten. Ta kontakt med megler for mer informasjon.

Kjøper er gjort kjent med at ingen kan kjøpe eller på annen måte erverve flere enn 2 boligseksjoner i samme eierseksjonssameie, jf. lov om eierseksjoner § 23, første ledd

Utleie
Styret skal godkjenne en ny leier av en seksjon.
Ved utleie av seksjon, skal det sendes søknad om godkjenning av leietaker(e) før leieperioden starter.
Søknaden skal inneholde korrekt info i henhold til tekst i fastsatt søknadsskjema og signeres av sameier og leietaker. Styret kan bare nekte godkjenning dersom det foreligger en saklig grunn. Forholdene som er nevnt i eierseksjonsloven § 6 om diskriminering, er aldri en saklig grunn til å nekte godkjenning.
Ved endring av beboer(e) / leietaker(e), skal sameier betale vederlag for utgifter ved navneendring og endring av kontaktinfo. Per 1/1-2022 er beløpet kr. 500,-.
Dersom sameier ikke sender søknad, må purres opp eller oppgir feil informasjon i søknad slik at dette fører til ekstra arbeid for styret og forretningsfører, vil dette kunne medføre pålagt betaling for dekning av merarbeid.
Korttidsutleie (type AIRBNB) er ikke tillatt.
Leietaker(e) har ikke rett til videre fremleie av seksjonen.

Vei/vann/kloakk
Ofefntlig. Eierseksjonssameiet er selv ansvarlig for private stikkledninger til bygningen.

Regulering
Eiendommen er regulert til bolig med tilhørende anlegg i reguleringsplan.

Pågående saker i området:

Saksnummer 202315585: Refstadveien - Tilrettelegging for kollektiv og gang-sykkelvei.

Saksnummer 201404759: Brobekkveien 23 - Oppføring av garasje - Fasadeendring tomannsbolig.

Saksnummer 201300910: Brobekkveien 19 - Ombygging og fasadeendringer tomannsbolig.

Saksnummer 202457690: Krokliveien 67 D - Tilbygg over to plan.

Saksnummer 202000978: Erich Mogensøns vei 38 - Planforslag til offentlig ettersyn - Linderud senter.
Cit ycon Linderud Eiendom AS ønsker å videreut vikle og st yrke både sent eret s fysiske, men også den konsept uelle koblingen med nær området og omkringliggende funksjoner. Det t e ønskes gjort bl.a. ved å åpne senteret mer mot omgivelsene, et ablere flere og bedre ent reer og generelt myke opp overgangen mellom det innvendige og utvendige. Fot gjengere og myke t rafikant er skal prioriteres og være et sent ralt premiss for ut vikling av senteret og tilgrensende byrom og gater. Sent eret s naboskap til hageanlegget og kulturinstitusjonen Linderud gård er et pot ensial som ønskes ut nyt t et bedre, særlig med t anke på
forbindelser mellom de t o områdene og som grønt område i nærhet til eventuelle nye boliger.
Cit ycon Linderud Eiendom AS ønsker å ut vikle og oppgradere Linderud sent er t il et mer moderne og fremt idsret t et bydelssent er; et lokalt sent rum med gode møt eplasser ut e og inne, med handel- og serveringsmulighet er, servicefunksjoner og t jenest er. Det t e innebær er å utvikle eiendommen i skjær ingspunkt et mellom samfunnsnyttige funksjoner, bolig, handel og service.

Saksnummer 201708150: Østre Aker vei 90 - Detaljregulering til politisk behandling - Omregulering fra næring til bolig.
Stor-Oslo Eiendom foreslår å omregulere Østre Aker vei 90 (Siemenstomta) fra kontor- og industriområde til bolig, kontor, torg, varehandel, barnehage m.m. Planen åpner for bygging av cirka 740 boliger. Høydene til ny bebyggelse varierer fra fire til ni etasjer, hvor de fleste byggene er seks eller sju etasjer. I den bevaringsverdige høyblokka kan det bli boliger, mens de nedre etasjene er avsatt til tjenesteyting som bl.a. kultur, idrett og forsamlingslokale. Området skal knyttes opp mot friområdet «Grønn Åre» i nord, fortettes med boliger, torg og møteplasser og tilrettelegges for flere og bedre forbindelser i nabolaget.

Saksnummer 201706524: Brobekkveien 62 C og 62 D - Avklaringsfase - Boliger - Stasjonskvartalet.
Planforslaget består av bygningsmasse som omkranser et sentralt beliggende grønt gårdsrom.
Det legges opp til en utbygging på totalt 13.400 m² BRA.
Planforslaget ligger mellom Østre Aker vei og Midtveien.
Bebyggelsen, som i hovedsak er leilighetsbygg plasseres innenfor byggegrenser og regulerte høyder.

Store deler av Oslo er omfattet av reguleringsplan S-4220, vedtatt 15.03.2006, revidert 12.06.2013 og 17.3.2015, "Småhusplanen". Småhusplanene er under revisjon, og i påvente av ny regulering er det også vedtatt et midlertidig tiltaksforbud på eiendommene som er omfattet av denne planen. Selv om Småhusplanen og tiltaksforbudet ikke gjelder denne eiendommen, kan det være av interesse å kjenne til revisjonen og du kan lese mer om dette her: https://www.oslo.kommune.no/slik-bygger-vi-oslo/revisjon-av-smahusplanen/

Omårdet og Oslo by er stadig under endring/utvikling, bygg settes opp, rehabiliteres og rives ned. Vi anbefaler derfor alle budgivere å sette seg inn i gjeldende reguleringsbestemmelser.

Overtagelse
Overtagelse etter avtale med selger.

Prisantydning, omkostninger og evt. fellesgjeld
kr 6 800 000,- (Prisantydning)

Omkostninger:
kr 500,- (Pantattest kjøper)
kr 500,- (Tingl.gebyr pantedokument)
kr 500,- (Tingl.gebyr skjøte)
kr 170 000,- (Dokumentavgift (forutsatt salgssum: 6 800 000,-))
--------------------------------------------------------
kr 171 500,- (Omkostninger totalt ved prisantydning)
--------------------------------------------------------
kr 6 971 500,- (Totalpris inkl omkostninger)

Valgfrie omkostninger:
kr 9 250,- (Boligkjøperpakke (valgfritt))
--------------------------------------------------------
kr 6 980 750,- (Totalpris inkl omk og valgfrie omkostninger)

Boligselgerforsikring
Selger har tegnet boligselgerforsikring som dekker selgers ansvar etter avhendingsloven begrenset oppad til kr. 12.000.000,-. Egenerklæringsskjema er vedlagt salgsoppgave.

Betalingsbetingelser
Fullstendig kjøpesum samt omkostninger skal være disponibelt på meglers klientkonto innen dato for overtagelse. Kjøpesummen skal innbetales fra norsk finansinstitusjon og/eller kjøpers konto i norsk finansinstitusjon. Eventuell egenkapital skal innbetales i én samlet betaling fra kjøpers egen konto i norsk finansinstitusjon.

Vederlaget
Følgende er avtalt om meglers vederlag:

Eierskiftegebyr forretningsfører (Kr.6 385)
Tilstandsrapport (Kr.8 500)
Tinglysning sikringspant selveier (Kr.500)
Visnings-/overtagelseshonorar pr. stk. (Kr.2 700)
Foto (Kr.5 500)
Innhenting av informasjon fra forretningsfører (Kr.4 850)
Innhenting av offentlige opplysninger (Kr.3 500)
Innhenting av servitutter (per stk) (Kr.240)
Markedspakke 1 (Kr.13 900)
Markedspakke 2 (Kr.19 900)
Oppgjør (Kr.6 000)
Totalt kr. (Kr.71 975)




Dersom handelen ikke kommer i stand eller at oppdraget sies opp har megleren krav på dekning for
påløpte timer, påløpte visninger, grunn og markedspakke samt utlegg.

Oppdragsnummer
92-24-0177

Budgivning
Eiendomsmegler skal legge til rette for en forsvarlig avvikling av budrunden. Vi gjør oppmerksom på at det i forbrukerforhold ikke kan inngis bud med kortere akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte visning. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud med kortere akseptfrist enn dette. Hos EIE stiller vi strengere krav til frister ved budgivning enn det som følger av Forbrukerinformasjon om budgivning punkt 4, vedlagt i salgsoppgaven. Bud skal ikke ha en akseptfrist på mindre enn 30 minutter fra budet inngis. Bud med kortere akseptfrist enn 30 minutter kan bli avvist.

Eiendomsmegler har ikke ansvar for forsinkelser som skyldes tekniske feil. Akseptfristen er absolutt, det vil si at selger må akseptere budet og kjøper meddeles aksepten innen utløpet av akseptfristen. Dersom du utsetter inngivelse av bud til tett opp mot akseptfristen på et annet bud er det en reell fare for at eiendommen kan bli solgt før ditt bud kommer frem til megler og/eller megler rekker å bringe budet videre til selger. Husk alltid å ringe megler etter at du har sendt et bud eller budforhøyelse, for å forsikre deg om at budet er mottatt og kan formidles til selger. For øvrig vises det til vedlagte forbrukerinformasjon om budgivning.

Alle bud og budforhøyelser skal være skriftlig. I tillegg må legitimasjon være fremlagt, og budet skal signeres av budgiver. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud før disse kravene er oppfylt. Vi oppfordrer til å inngi bud elektronisk, ved å trykke på "Gå til budgivning" på eiendommens hjemmeside på eie.no eller ved å trykke på knappen "Gi bud" i finn-annonsen. Ved å benytte denne tjenesten vil vilkårene om legitimasjon og signatur fra budgiver være oppfylt. Som kjøper og selger hos EIE vil du få tilsendt budjournalen etter at handel er inngått. Dette innebærer at alle bud vil bli gjort kjent for partene i den endelige kjøpsavtalen. Øvrige budgivere kan be om å få en kopi av budjournalen i anonymisert form. Det er viktig at du gjør deg kjent med all informasjon om boligen, og at du har spurt om det du eventuelt lurer på, før du legger inn et bud.

Boligkjøperpakke og boligkjøperforsikring
EIE har sammen med vår samarbeidspartner lansert et gunstig forsikringskonsept for deg som kjøper bolig gjennom EIE.

Kjøpere (ikke juridiske personer) har anledning til å tegne Boligkjøperpakken. Denne kan inkludere bl.a. husforsikring, innboforsikring, dobbel rentedekning, flytteforsikring og boligkjøperforsikring som gir deg juridisk bistand dersom du ønsker å reklamere på boligkjøpet. Kjøpere (ikke juridiske personer) kan også velge å kun tegne boligkjøperforsikring.

Boligkjøperpakken/boligkjøperforsikring må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøtet.

 Produktark for boligkjøperpakken og boligkjøperforsikring ligger vedlagt i salgsoppgaven. Ta kontakt med megler for ytterligere informasjon.

Lovanvendelse
Generelle bestemmelser Salgsoppgaven er basert på de opplysningene selger har gitt til megler, den bygningssakyndiges tilstandsrapport, samt opplysninger innhentet fra kommunen, Kartverket og andre tilgjengelige kilder. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene, og slike forhold kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen. Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at interessenter rådfører seg med eiendomsmegler eller egne rådgivere før det legges inn bud.

En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel. Kjøper og selgers rettigheter og plikter reguleres av avtalen mellom partene, samt informasjonen som har vært tilgjengelig for kjøperen i forbindelse med handelen. Avtalen utfylles av avhendingsloven, og det gjelder ulike avtalevilkår avhengig av om kjøper er forbrukerkjøper eller ikke. Dette er nærmere beskrevet nedenfor.

På grunn av ulike avtalevilkår kan selger vurdere bud fra en som ikke er forbruker, ulikt fra en forbrukers bud. Dersom kjøper ikke er forbruker, er selger sitt mulige mangelsansvar begrenset fordi eiendommen selges «som den er». Selger kan ikke ta «som den er» forbehold ovenfor en forbrukerkjøper. Selv et lavere bud fra en som ikke er forbruker kan foretrekkes fordi begrensningen i mulig mangelsansvar kan ha egenverdi for selger. Selger står fritt til å forkaste eller akseptere ethvert bud, og er for eksempel ikke forpliktet til å akseptere høyeste bud. Budgiver skal i budskjemaet avgi egenerklæring om budgiver er forbruker eller næringsdrivende/person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet.

Forbrukerkjøp - definisjon: Med forbrukerkjøp menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Forbruker - avtalevilkår: Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen, eller det foreligger brudd på bestemmelsene i avhendingsloven §§ 3-2 til 3-8. Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være grunnlag for mangelskrav. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut ifra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at feil uriktige opplysninger ikke blir rettet i tide på en tydelig måte. Boligen kan ha en mangel etter avhendingsloven § 3-3 dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk innvendig areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.

Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr. 10 000 (egenandel).

Ikke-forbruker (næringsdrivende) - definisjon: Hvis kjøper er en juridisk person, eller en fysisk person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, vil kjøpet ikke anses som et forbrukerkjøp. Ikke-forbruker - avtalevilkår: Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen. Eiendommen selges «som den er», og selgers ansvar utover det konkret avtalte er da begrenset etter avhendingsloven § 3-9, første ledd andre setning. Avhendingsloven § 3-3 andre ledd fravikes, og hvorvidt boligens arealsvikt utgjør en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.

Uautorisert kopiering eller gjenbruk av all tekst og alle bilder i denne annonse/salgsoppgave er ikke tillatt.

Hvitvasking
Eiendomsmegler er underlagt lov om hvitvasking og tilhørende forskrift. Hvitvaskingsloven pålegger megler å gjennomføre kundetiltak av både selger og kjøper. Dersom kjøper ikke bidrar til at megler får gjennomført kundetiltak, og dette medfører at transaksjonen ikke kan gjennomføres eller blir forsinket misligholder kjøper avtalen. Dette vil kunne gi selger rettigheter etter avhendingsloven, herunder rett til å heve kjøpet og gjennomføre dekningssalg for kjøpers regning dersom misligholdet er vesentlig. I tilfeller der det er selger som ikke bidrar til at megler får gjennomført løpende kundetiltak underveis i oppdraget må megler stanse gjennomføringen av transaksjonen. Selger vil i så fall ha misligholdt sine forpliktelser, og kjøper vil kunne ha krav mot selger etter avhendingslovens bestemmelser om mislighold og forsinkelse.

Dersom kundetiltak ikke lar seg gjennomføre vil EIE eiendomsmegling ikke kunne bistå med handelen eller foreta oppgjør.

Personvern
Som interessent, budgiver og kjøper vil dine personopplysninger bli registrert og lagret.  Som eiendomsmeglingsforetak har vi plikt til å oppbevare kontrakter og dokumenter i minst 10 år, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 3-7 (3). Dette innebærer at mulighetene for å få slettet personopplysninger er begrenset. Du kan lese om vår behandling av personopplysninger i vår personvernerklæring på https://eie.no/eiendom/personvernerklaering

Avdeling
Sinsen og Rosenhoff Eiendomsmegling AS
EIE Sinsen
Org. nr: 922183201
Trondheimsveien 153-155
0570 Oslo
Tlf: 23 89 69 86

Ansvarlig megler
Eiendomsmegler MNEF / Partner Siamak Ebrahimi

Saksbehandlere
Siamak Ebrahimi
EIE Sinsen
Eiendomsmegler MNEF / Partner
Mob: 91 72 47 25 / E-post: se@eie.no

Kjersti N. Bråthen
Eiendomsmegler MNEF / Partner
Mob: 98 49 59 18
[/ E-post: kjno@eie.no

Sett deg godt inn objektet og les salgsoppgaven nøye før du gir bud. Du kan klikke her for å lese mer om budgivingsprosessen.


Gå til budgivning
Valg av eiendomsmeglingsforetak skal være frivillig. Eiendomsmeglingsforetak kan ikke inngå oppdrag om eiendomsmegling dersom inngåelsen av oppdraget er satt som vilkår i avtale om annet enn eiendomsmegling, f.eks. tilbud om lån eller andre banktjenester, jf. Lov om eiendomsmegling § 6-3 (3).
Bilde 3 av Brobekkveien 26
For mer om objektet
Brobekkveien 26

Kontakt megler

Uansett hva du lurer på, svarer vi deg gjerne. Vi stiller bransjens høyeste krav til oss selv, og skreddersyr råd og løsninger for hver enkelt kunde.

Bilde av iphone som viser EIE-portalen
Få full oversikt
EIE portalen – ditt boligunivers

Du bruker en utdatert nettleser!

Internet Explorer er utdatert og ikke lenger offisielt støttet, og utgjør en stor sikkerhetsrisiko. Du bør avinstallere dette programmet og heller bruke Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari eller andre nettlesere som oppdateres jevnlig.

Dersom du fortsetter å bruke nettsiden i Internet Explorer eller andre utdaterte nettlesere, kan du oppleve at nettsiden ser rar ut eller ikke fungerer i det hele tatt.

Les mer her: