19.06.2014
Nå snakker vi boligfilm
Filmen er noe helt annet enn de lavbudsjettsfilmene en ser med 360 graders sveip av leiligheten.
Ingen billlig triks
- Vi ønsker å gjøre noe nytt, og her spiller vi på følelsen av hvordan det vil være å leve i nettopp denne leiligheten, sier eiendomsmegler Kairon Wongraven, som selger leiligheten til kjendisparet. Wongraven har rollen som megler i filmen.
Wongraven er opptatt av at filmen ikke skal oppfattes som et billig triks for å få solgt boligen raskere.
- Vi håper dette kan være et et litt annerledes prosjekt som kan bidra på å inspirere potensielle kjøpere til å få en god følelse med hvordan leiligheten oppleves for de som har bodd der, sier han.
Selge en livsstil
Markedssjef i Eie Eiendomsmegling, Maren Synnevåg forteller at meglerne går stadig nye veier for å presentere boliger på nye måter.
- Vi ønsker å skille oss ut blant meglerne , og vi har lenge jobbet med en digital strategi som har styrket merkevaren Eie. Vi har løftet fokuset på bildebruken i kjeden, nå går vi til filmen. Vi har sett at folk er opptatt av levende bilder, og at de gjennom film raskt kan avgjøre om objektet er aktuelt eller ikke, sier hun.
- Her er det fokus på den urbane livsstil, terrassens fred og ro, og hvilken livsstil Frogner kan tilby, sier hun.