EiendomSandakerveien 70A, 0484 Oslo, Etasje: 3
MatrikkelGnr. 223 Bnr. 41 Snr. 41 og Gnr. 223 Bnr. 41 Snr. 75 i Oslo kommune
BoligtypeLeilighet
EierformEierseksjon
ArealerTotalt BRA 86 kvm består av:
- BRA-i (internt bruksareal): 81 kvm
- BRA-b (innglasset balkong):
- BRA-e (eksternt bruksareal): 5 kvm
I tillegg kommer TBA (terrasse-/balkongareal): 18 kvm
ArealPrimærrom: 81 kvm, Bruksareal: 86 kvm, BRA-i: 81 kvm , BRA-e: 5 kvm , TBA: 18 kvm
Vedlagte plantegninger er ikke målbare. Oppgitte arealer er hentet fra tilstandsrapport. Eventuelle
betegnelser på rom er angitt ut fra faktisk bruk, uavhengig av hva som er godkjent hos
bygningsmyndighetene.
Antall soverom3
Byggeår2016
TomtEiet tomt 3361 kvm
Prisantydning8 400 000
TilstandsrapportTakstmann: Pål Henry Tronsen
Takstdato: 22.05.24
Andel fellesgjeld/FellesformueAndel fellesgjeld: kr. 0,- pr. 31.12.22
Andel fellesformue: kr. 2 284,- pr. 31.12.22
Totalpris inkl. omkostningerkr 8 400 000,- (Prisantydning)
Omkostninger:
kr 200,- (Pantattest kjøper)
kr 500,- (Tingl.gebyr pantedokument)
kr 500,- (Tingl.gebyr skjøte)
kr 210 000,- (Dokumentavgift (forutsatt salgssum: 8 400 000,-))
--------------------------------------------------------
kr 211 200,- (Omkostninger totalt ved prisantydning)
--------------------------------------------------------
kr 8 611 200,- (Totalpris inkl omkostninger)
Valgfrie omkostninger:
kr 9 250,- (Boligkjøperpakke (valgfritt))
--------------------------------------------------------
kr 8 620 450,- (Totalpris inkl omk og valgfrie omkostninger)
FelleskostnadKr. 4 877,- pr. mnd.
Felleskostnad inkludererA-konto varmtvann og fyring, kabel-TV, bredbånd, trappevask, vaktmestertjenester, garasje, felles
byggforsikring, drift og vedlikehold, strøm til fellesarealer, kommunale avgifter, forretningsførsel,
revisjonskostnader og styrehonorar.
Det gjøres oppmerksom på at en eventuell renteøkning, vedlikeholdsarbeid eller andre tiltak som
iverksettes av borettslaget kan medføre økning i felleskostnadene. Det er normalt at det foretas en årlig
indeksregulering av felleskostnadene.
Felleskostnadene fordeles på følgende måte:
Likviditetstilskudd Oktober 2023 - September 2024: Kr. 719,25,-
Bredbånd: Kr 195,-
Garasjeplass: Kr 200,-
Kabel-TV: Kr. 322,-
Andel felleskostnader etter eierbrøk: Kr. 3 440,-
EierRojas Rebeca M Galindo
Mats Nordgård Hoås
BeskrivelseVi har gleden av å presentere en lys, lekker og moderne 4-roms hjørneleilighet.
Boligen har trappefri adkomst, med perfekt beliggenhet for de som ønsker nærhet til både byen,
Akerselva og Marka. Boligen har en god planløsning, og inneholder entré, lys stue, åpen kjøkkenløsning,
hjørneterrasse på hhv.18 m², 3 romslige soverom, baderom, vaskerom og separat WC.
Høydepunkter:
-Bygg fra 2016, kun TG0 og TG1
-Balansert ventilasjon og vannbåren gulvvarme
-Stor hjørneterrasse på 18 m² med gode lys- og solforhold
-Delikat baderom m/vaskerom og separat WC
-Screens fra Fasadeprodukter
-Praktisk bod med stikkontakt ca. 5 m²
-Mulighet for kjøp av garasje*
-Kort vei til matbutikker, kafé, Sats, kino og flere gode spisesteder rett utenfor
-Kort vei til Akerselva, Storo-senteret og kollektiv
ParkeringMulighet for kjøp av garasjeplass i lukket og oppvarmet garasjeanlegg.
Det er for øvrig beboerparkering i området.
Ved anskaffelse av beboerparkering kan man parkere døgnet rundt - også utover det som er maksimal
parkeringstid - på parkeringsplasser regulert til beboerparkering.
Priser for beboerparkering:
Bensinbil, dieselbil, hybridbil, ladbar hybridbil: 5950 kroner
Elbil: 2000 kroner
Motorsykkel og moped: 2975 kroner
El-motorsykkel og el-moped: 1000 kroner
Det tas forbehold om prisendringer. For mer informasjon se:
https://www.oslo.kommune.no/gate-transport-og-parkering/parkering/beboerparkering/
Ellers gateparkering etter gjeldende bestemmelser.
BeliggenhetLeiligheten ligger i et attraktivt og sentralt boligområde i Nydalen/Lillo gård. Nydalen har de siste årene
gjennomgått en totalforvandling og er nå et urbant, levende og meget moderne bydelssenter. Antall
beboere og brukere av området er i sterk vekst og i takt med etterspørselen er det etablert en rekke
serveringssteder og butikker. Dagligvarehandelen kan gjøres ved bl.a. Meny, Coop Mega og Rema 1000.
For ytterligere servicetilbud har Torshov og Sandaker Senter et rikt og variert utvalg.
Ikke mange minutter unna leiligheten finner man Storo Storsenter, et av Norges største kjøpesentre med
130 butikker, spisesteder og tjenester. Like ved Storo Storsenter er Norges største og første IMAX-kino å
finne. Kinoen stod klar i mars 2018 og huser hele 11 saler, hvor det tilrettelegges for en fantastisk
filmopplevelse.
Torgbygget i Nydalen, senter som åpnet i 2016 og har servicetilbud som vinmonopol. matvarebutikk,
restauranter/cafeer, baker, apotek og blomsterbutikk. St. Hanshaugen, Grünerløkka, Grønland og Oslo
sentrum ligger i tillegg godt innen rekkevidde med alt det innebærer av fasiliteter og servicetilbud.
Det er kort vei til ypperlige tur- og treningsfasiliteter, med blant annet Maridalen som et naturlig valg
dersom man ønsker rolige tur- og sykkelveier. Her har man også tilgang til et fantastisk utvalg av turstier,
både til fots, på sykkel eller på ski. Kort vei også til Sognsvann og Nordmarka, med alle sine muligheter.
Like i nærheten ligger også Grefsenkollen med muligheter for motbakketrening til fots eller på sykkel. På
toppen kan man nyte den fantastiske utsikten over hele Oslo by evt. sammen med ett godt måltid på
Grefsenkollen restaurant. Her arrangeres det også utekonserter i sommerhalvåret kalt "OVER OSLO"
Svært populært.
For den treningsglade ligger Sats Nydalen og Storo, samt Evo og Crossfit Oslo ikke mange minutter unna
leiligheten.
Akerselva renner gjennom Nydalen og er med på å forsterke den idylliske opplevelsen av området. Elven
kan benyttes til både bading (Nydalsdammen) og fisking. Følger du Akerselva som strekker seg mer enn
8 km fra Maridalsvannet i Maridalen og videre ned gjennom Nydalen forbi Lillo og til slutt ut ved
Paulsenkaia i Bjørvika, kan du kombinere markatur eller bytur langs en elv med historisk "brus". Akerselva
har mange historiske minner og følger du den hele veien vil du møte 20 fosser og hele 45 bruer og flere
badeplasser. Badeplassen i Nydalen ligger bare ett steinkast unna leiligheten. Om man ikke ønsker en
historisk elvevandring, anbefales allikevel at man følger turstiene langs med elva dersom formålet er en
tur dypere inn i marka. Maridalsvannet er i denne sammenheng det perfekte utgangspunkt i alle årstider
for å utforske marka, enten til fots, på sykkel eller på ski- man er garantert en opplevelse.
Nydalen er et knutepunkt for kollektiv transport, og man kan velge mellom trikk, buss, T-bane, flybuss eller
tog, alt innenfor få minutters gangavstand. Med hyppige avganger og linjer i alle retninger kommer man
seg enkelt dit man skal. Nærmeste holdeplass er Nydalen/Kristoffer Aamodts gate og ligger noen hundre
meter fra boligen.
TomtEiet tomt, 3361 kvm
Godt opparbeidet med plenarealer, beplantninger, trær og asfalterte internveier.
AdkomstSe vedlagt kartskisse i annonsen. Det vil bli skiltet med EIE visningsskilt på oppsatte fellesvisninger.
Skole/barnehageDersom skole- og barnehagetilbud er av betydning for handelen, må interessenten selv sjekke dette med
barnehagekontor og skolekontor for det aktuelle området.
InneholderDet totale bruksarealet fordeler seg som følger:
BRA: 86 m²
- BRA-i: 81 m²: (Entré/gang, WC, 3 soverom, bad/vaskerom og stue/kjøkken)
- BRA-e: 5 m²: (Kjellerbod)
- TBA: 18 m²: (Sydvestvendt hjørnebalkong)
Det gjøres særskilt oppmerksom på at bod som er medtatt som BRA-e og i totalt BRA ligger på
fellesareal, men disponeres av denne leiligheten.
Vedlagte plantegninger er målbare, og oppgitte arealer er hentet fra vedlagte tilstandsrapport. Arealene er
beregnet og angitt med utgangspunkt i NS 3940:23. Eventuelle betegnelser på rom er angitt ut fra den
faktiske bruken, uavhengig av hva som er godkjent hos bygningsmyndighetene.
ByggemåteBoligblokk oppført i 2016. Gulvflater i kjeller og etasjeskillere i betong. Yttervegger og bærende
konstruksjoner i stål-/betongkonstruksjoner med utfyllende bindingsverk. Utvendige fasader er forblendet
med teglstein samt pussede og malte overflater. Tilnærmet flatt tak, tekket med papp/membran. Heis
over alle plan.
For ytterligere informasjon om byggemåte se tilstandsrapport som ligger vedlagt. Det er viktig at
interessenter setter seg grundig inn i rapporten. Som kjøper anses man kjent med de opplysninger som
tydelig gis i en offentlig godkjent tilstandsrapport. Interessenter oppfordres til å kontakte
bygningssakyndig ved eventuelle bygningstekniske spørsmål.
PrimærromPrimærrom: 81 kvm
Følgende rom er inkludert i P-rom: Entré/gang, WC, 3 soverom, bad/vaskerom og stue/kjøkken
BruksarealBruksareal: 86 kvm
StandardInnvendige gulv:
1-stavs parkett og fliser.
Innvendige vegger:
Malte flater og fliser.
Innvendige himlinger:
Malte flater
Kjøkken:
Kjøkkeninnredningen består av hvite fronter og benkeplate i laminat med nedfelt oppvaskkum.
Hvitevarene består av platetopp, oppvaskmaskin, kjøl-/fryseskap og stekeovn. Komfyrvakt og waterguard.
Ventilator tilkoblet ventilasjonsanlegget.
Baderom:
Delikat, flislagt baderom som består av servant over innredning, dedsenket dusjhjørne med
inn-/utadslående dører i herdet glass og vegghengt toalett. Varme i gulv, samt opplegg for vaskemaskin
og tørketrommel. Balansert ventilasjon.
Ferdigattest / midlertidig brukstillatelseMidlertidig brukstillatelse - Sandakerveien 70 A-D. Tidligere adresse: Sandakerveien 72.
Brukstillatelse 1 - Sandakerveien 70 A-D
Brukstillatelse 2 - Sandakerveien 70 A-D
Ferdigattest - Sandakerveien 70 A-D (07.11.2022)
Elektrisk anleggDet gjøres oppmerksom på at en tilstandsrapport kun inneholder en forenklet kontroll av det elektriske
anlegget.
OppvarmingFelles fjernvarmeanlegg. Varmtvann fra felles anlegg. Vannbåren varme i alle gulv med unntak av
bad/vaskerom.
EnergimerkingEnergiattest med energimerke Oppvarmingskarakter Lys grønn - Energikarakter B
Kommunale avgifterDet gjøres oppmerksom på at det kan forekomme variasjoner i avgiftene som følge av forbruk og
eventuelle endringer i gebyrer/avgifter.
EiendomsskattEiendomskatten er kr. 2 991,- per 2024. Det er eiendomsskatt i Oslo kommune. Bunnfradraget i Oslo er i
2024 på inntil 4,7 millioner kroner for bolig og fritidsboliger. Skattesatsen er 2,8 promille av
eiendomsskattegrunnlaget. For mer informasjon se:
https://www.oslo.kommune.no/skatt-og-naring/skatt-og-avgift/eiendomsskatt/hvor-mye-skal-du-betale-i-eiendomsskatt/. Faktura for eiendomsskatt sendes den som er registrert eier av eiendommen på
faktureringstidspunktet. Ved eierskifte må kjøper og selger gjøre opp betalingen av eiendomsskatten seg
i mellom.
Fordeling felleskostnaderFellesutgifter: kr 4 877,-
pr.mnd.
A-konto varmtvann og fyring, kabel-TV, bredbånd, trappevask, vaktmestertjenester, garasje, felles byggforsikring, drift og vedlikehold, strøm til fellesarealer, kommunale avgifter, forretningsførsel, revisjonskostnader og styrehonorar.
Spesifikasjon av fellesgjeldLigningstall pr 31.12.2023 (innsendt ligningsoppgave):
Andel formue: kr 2 284,-
Andel gjeld: kr 0,-
Overnevnte informasjon er hentet fra forretningsfører.
Forsikring med polisenummerGjensidige Forsikring ASA
Polisenummer: 85409085
FormuesverdiFormuesverdi for inntektsåret 2022:
Som primærbolig Kr. 2 060 093,-
Som sekundærbolig Kr. 7 828 353,-
SameieSameie: Boligsameiet Sandakerveien 70, Orgnr: 917425183
Sameiets navn er Boligsameiet Sandakerveien 70 (nedenfor kalt Sandakerveien 70), og har gnr 223 bnr
41 i Oslo kommune. Sameiet ble opprettet ved oppdelingsbegjæring tinglyst 18 februar 2016. Sameiet
består av 74 boligseksjoner og 1 næringsseksjon (garasjeplasser i parkeringskjeller).
Styret opplyser om følgende: Det foreligger ikke planer om å gjøre noe (vedlikehold, etc.) som skal
behandles i årsmøtet til uken. Styret vil igangsette arbeid med en vedlikeholdsplan.
ForretningsførerENQVIST BOLIGFORVALTNING AS
StyregodkjenningDet kreves ikke styregodkjenning av nye eiere.
Tekniske installasjonerRør-i-rør system.
Avløpsrør i plast.
Balansert ventilasjon med varmegjenvinning.
Felles fjernvarmeanlegg.
Varmtvann fra felles anlegg.
Vannbåren varme i alle gulv med unntak av bad/vaskerom.
Elanlegg med automatsikringer.
Varmekabler i gulv på bad.
Brann- og røykvarsler tilkoblet sentral.
Sprinkler slokningsanlegg i hele bygget.
DyreholdDet er ikke tillatt å holde dyr uten styrets forhåndsgodkjenning. Godkjenning er avhengig av at dyret/ene
ikke er til sjenanse eller ulempe for andre seksjonseiere, og godkjenning kan ikke nektes uten saklig
grunn.
DiverseKun integrerte hvitevarer medfølger handelen. Se forøvrig vedlagte løsøreliste. Garderobeskap medfølger
ikke salget.
RadonmålingFra og med 1. januar 2014 må alle som leier ut bolig ha gjennomført radonmåling av boligen og kunne
fremvise dokumentasjon på at radonnivåene er forsvarlig. Kravet gjelder alle typer utleieboliger, både de
som leies ut av det offentlige, virksomheter og private, inkludert leiligheter og hybler i tilknytning til egen
bolig. Også institusjoner o.l. omfattes dersom beboerne betaler leie.
Forpliktelser, rettigheter og servitutterKommunen har lovbestemt første prioritets pant (legalpant) i eiendommen for eventuelle ubetalte kommunale skatte- og avgiftskrav. De andre sameierne/sameiet har panterett i seksjonen for felleskostnader samt andre krav som følge av sameieforholdet. Pantekravet kan ikke overstige et beløp som for den enkelte bruksenhet overstiger 2 ganger folketrygdens grunnbeløp på det tidspunkt tvangsdekning besluttes gjennomført, jf. lov om eierseksjoner § 31 første ledd. Eiendommens servitutter følger av dens grunnboksblad. For
servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne
matrikkelenhet henvises det til hovedbruket / avgivereiendommen. For festenummer gjelder henvisningen
servitutter eldre enn festekontrakten. Ta kontakt med megler for mer informasjon.
1947/301020-1/105 Erklæring/avtale
04.03.1947
Midlertidig dispensasjon fra Bygningsloven vedr kjellerdybde
Overført fra: 0301-223/41
Gjelder denne registerenheten med flere
1948/306412-1/105 Erklæring/avtale
07.06.1948
Bestemmelse om kloakkledning
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Overført fra: 0301-223/41
Gjelder denne registerenheten med flere
1959/521606-1/105 Erklæring/avtale
30.12.1959
Bestemmelse om kloakkledning
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Overført fra: 0301-223/41
Gjelder denne registerenheten med flere
1959/521619-1/105 Erklæring/avtale
30.12.1959
Vedtak av Oslo kommunes vann- og kloakkreglement
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Overført fra: 0301-223/41
Gjelder denne registerenheten med flere
1998/17052-2/105 Bestemmelse iflg. skjøte
25.03.1998
Bestemmelse om veg
Bestemmelse om gjerde
Bestemmelse om ledninger,kummer o.l.
Bestemmelse om adkomst i forbindelse med vedlikehold
Bestemmelse om bebyggelse
Rettighetshaver Oslo kommune
Med flere bestemmelser
Overført fra: 0301-223/41
Gjelder denne registerenheten med flere
2013/687789-1/200 Best. om adkomstrett
19.08.2013
Rett for almennheten til å benytte gangvei, samt åpen plass/møteplass.
Kan ikke slettes uten samtykke fra kommunen
Overført fra: 0301-223/41
Gjelder denne registerenheten med flere
2016/498274-1/200 Bestemmelse om veg
03.06.2016
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:223 Bnr:36 F
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:223 Bnr:39 Snr:1 - 24
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:223 Bnr:40 Snr:2 - 22
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune
Feilaktig registrert som erklæring med upresis ordlyd. Rettet etter tingl. § 18. 17.06.2016 KTS
Overført fra: 0301-223/65
Gjelder denne registerenheten med flere
2016/498274-2/200 Best. om vann/kloakkledn.
03.06.2016
rettighetshaver:Knr:0301 Gnr:223 Bnr:36
Sletting eller endring kan ikke skje uten samtykke fra Oslo kommune
Ordlyd i fritekst er endret. Rettet etter tingl. § 18. 17.06.2016 KTS
Bestemmelse om adkomstrett
Overført fra: 0301-223/65
Gjelder denne registerenheten med flere
2016/527373-2/200 Bestemmelse iflg. skjøte
13.06.2016
Rettighetshaver:OSLO KOMMUNE
Org.nr: 958935420
Bestemmelse om anlegg og vedlikehold av ledninger m.m.
Bestemmelse om adkomstrett
Overført fra: 0301-223/65
Gjelder denne registerenheten med flere
2016/527373-3/200 Bestemmelse iflg. skjøte
13.06.2016
Rettighetshaver:ELVIA AS
Org.nr: 980489698
Bestemmelse om anlegg og vedlikehold av ledninger m.m.
Bestemmelse om adkomstrett
Overført fra: 0301-223/65
Gjelder denne registerenheten med flere
2016/527373-4/200 Bestemmelse om gjerde
13.06.2016
Overført fra: 0301-223/65
Gjelder denne registerenheten med flere
Kjøper er gjort kjent med at ingen kan kjøpe eller på annen måte erverve flere enn 2 boligseksjoner i samme eierseksjonssameie, jf. lov om eierseksjoner § 23, første ledd
UtleieSeksjonseieren disponerer fritt over egen seksjon med de begrensningene som følger av
sameieforholdet og eierseksjonsloven, jf. eierseksjonsloven § 24. Seksjonseieren kan fritt selge,
pantsette og leie ut sin egen seksjon. Utleie skal meldes styret. Korttidsutleie av hele boligseksjonen i
mer enn 90 døgn årlig er ikke tillatt. Med korttidsutleie menes utleie i inntil 30 døgn sammenhengende.
Grensen på 90 døgn kan fravikes i vedtektene og kan i så fall settes til mellom 60 og 120 døgn. Slik
beslutning krever et flertall på minst to tredjedeler av de avgitte stemmene på årsmøtet.
Vei/vann/kloakkEiendommen har adkomst via offentlig vei. Eiendommen er tilknyttet kommunalt ledningsnett via private
stikkledninger.
ReguleringOmrådet er regulert til bolig-, industri, offentlig og næringsformål. Reguleringskart med bestemmelser
ligger vedlagt i salgsoppgaven. For ytterligere opplysninger om regulering, vennligst ta kontakt med
megler.
Stavangergata og Lisa Kristoffersens plass - Endring av trafikkmønster - Detaljregulering
Saksnummer: 201719253 - Reguleringssak. Mottatt sak: 27.12.2017
Bymiljøetaten foreslår å oppgradere Stavangergata med bredere fortau og opphøyde sykkelfelt.
Planforslaget sikrer også areal til overvannshåndtering, beplanting, parkeringsplasser for
bevegelseshemmede og lommer for kortere stans tiltenkt varelevering og levering av barn til
Margarinfabrikken barnehage. I tillegg sikrer planforslaget at det etableres et torg på Lisa Kristoffersens
plass. Plan- og bygningsetaten anbefaler planforslaget.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201719253
Voldsløkka idrettspark - Dialogfase - Idrettsanlegg
Saksnummer: 201814722 - Reguleringssak. Mottatt sak: 18.10.2018
Oslobygg KF foreslår å omregulere sørvestre del av Voldsløkka fra friområde til idrettsanlegg med et nytt
bygg med tre store haller, en oppgradert 11-erbane og en ny 7-erbane. Forslaget sikrer ikke fullverdig
erstatningsareal iht. Rikspolitiske retningslinjer for å styrke barn og unges interesser i planleggingen
(RPR). Det nye bygget kan være inntil 28 m høyt, 116 meter langt og 38 meter bredt. Planen sikrer ikke
bevaring av eksisterende trær eller annen vegetasjon. Plan- og bygningsetaten er i hovedsak positive til
prosjektet som foreslås. Plan- og bygningsetaten anbefaler ikke planforslaget så lenge det ikke er
fremskaffet fullverdig erstatningsareal.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201814722
Sandakerveien 56 - Bolig - Offentlig ettersyn
Saksnummer: 202217080 - Reguleringssak. Mottatt sak: 21.11.2022
Ved regulering av Sandakerveien 56 ble det fra forslagstiller foreslått boligbebyggelse innenfor felt C.
Forslaget innebar en høyere utnyttelse innenfor felt C enn det nå legges opp til. PBE sitt alternativ som
innebar barnehage og ingen ny bebyggelse innenfor felt C ble vedtatt. Kommunen har senere frasagt seg
muligheten til å erverve bygget til barnehage. I brev fra Byrådsavdeling for oppvekst og kunnskap (OVK) til
Oslobygg KF (OBF) datert 03.08.2022(sak.nr. 20/946 - 78) er det gitt en endelig vurdering hvor OVK uttaler
«..(har) besluttet at vi ikke ønsker å gå videre med prosess for å erverve Laboremus-bygget». Videre
uttales det at «OVK vil være behjelpelige ved behov for uttalelse til Plan- og bygningsetaten i
sammenheng med en eventuell omregulering.» På denne bakgrunn har det blitt aktuelt å fremme et
forslag med boliger innenfor felt C. Det legges opp til en lavere utnyttelse og lavere byggehøyde enn
tidligere forslag innebar, ved at det nå blir rekkehus i 3 etasjer som ny bebyggelse, i stedet for
blokkbebyggelse i 6 etasjer.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202217080
Sandakerveien 58 C, Bolig og næring, politisk behandling
Saksnummer: 201414656 - Reguleringssak. Mottatt sak: 29.10.2014
Planområdet er regulert til bevaring og omfatter garasjene til mannskapsboligene på Sagene
brannstasjon. Forslagsstiller ønsker å bygge et nytt boligkompleks i varierende høyder som gir rom for ca.
30 nye leiligheter. Det nye bygget legges inntil dagens by gård. Konsekvensutredningen dreier seg kun
om konsekvenser for kulturminner og kulturmiljø.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201414656
Grefsenveien/Sandakerveien mellom Åsengata og Grefsenveien 48 - Bestilling av oppstartsmøte -
Detaljregulering
Saksnummer: 202212601 - Reguleringssak. Mottatt sak: 10.02.2022
Prosjektet følger av bestilling fra Byrådsavdeling for Miljø og samferdsel (MOS), datert 23. april 2018,
«Bestilling om utarbeidelse av reguleringsplan og forprosjektfase for Grefsenveien inkludert
Storokrysset». Bymiljøetatens (BYM) prosjekt Sandaker-Storokrysset, gateopprustning startet i 2018 med
en KVU for Storokrysset som ble ferdigstilt i 2019. Hensikten med prosjektet er å bedre fremkommelighet
og trafikksikkerhet for syklister i Sandakerveien og Grefsenveien på strekningen mellom Åsengata og
Disen vendesløyfe. Gående skal også oppleve bedre trafikksikkerhet og fremkommelighet ved at gater og
byrom rustes opp langs trikketraseen. I tillegg skal fremkommelighet for kollektivtrafikk ivaretas. Det er
ønskelig å utvikle Storokrysset til et mer attraktivt byrom og et effektivt trafikknutepunkt.
Forslaget er delt inn i to delstrekninger, som vil reguleres hver for seg:
Detaljregulering for Sandakerveien/Grefsenveien fra Åsengata til Grefsenveien 49
Detaljregulering for Grefsenveien fra Grefsenveien 49 til Disen vendesløyfe
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202212601
Hans Nielsen Hauges gate - Bestilling av oppstartsmøte - Sykkeltilrettelegging
Saksnummer: 202214970 - Reguleringssak. Mottatt sak: 17.10.2022
Bymiljøetaten foreslår å omregulere Hans Nielsen Hauges gate mellom Sandakerveien og
Nordkappgata fra kjørevei, fortau og annen veigrunn til kjørevei, sykkelfelt, fortau og annen veigrunn.
Hovedhensikten med planforslaget er å tilrettelegge for et høystandard sykkelanlegg i begge retninger.
Planen legger også til rette for bedre siktforhold i krysset Hans Nielsens Hauges gate X Carl Jeppesens
gate og utvidelse av et fortau i Carl Jeppesens gate.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202214970
Sarpsborggata 3 B-D - Riving av bakgårdsbygg og oppføring av rekkehus
Saksnummer: 202101504 - Byggesak. Mottatt sak: 22.01.2021
Status: Rammetillatelse gitt
Det søkes om riving av eksisterende verksted i bakgården, og oppføring av 3 nye boliger i rekke. Tiltaket
må sees som en forlengelse av allerede godkjent prosjekt i Sarpsborggata 1. Boligene oppføres i pusset
mur, med ulike farger. Bilkjøring og parkering i bakgården avvikles, og bakgården oppgraderes med
beplantning og leke- og oppholdsareal.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202101504
Bakkehaugen, Carl Grøndahls vei 1 med flere - Detaljregulering
Saksnummer: 202009162 - Reguleringssak. Mottatt sak: 09.06.2020
I henhold til plan- og bygningslovens § 12-8 varsles med dette oppstart av planarbeid for planområde
Carl Grøndahls vei 1 m.fl. Området er i dag regulert til boliger. Hensikten med planarbeidet er å sikre
eksisterende bebyggelses- og grøntstruktur.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202009162
Nydalsveien 15 - Bestilling av oppstartsmøte - Utvikling av eiendommer og grøntområder
Saksnummer: 201914124 - Reguleringssak. Mottatt sak: 04.09.2019
NORWEGIAN PROPERTY har engasjert MER arkitektur as til å utarbeide mulighetsstudie for Nydalsveien
15 og 17, 57/416. Det ønskes å få vurdert en videreutvikling av eiendommene til boligformål i samspill
med eksistrende bevaringsverdig bygningsmasse.
N15: Boligformål, ca. 6.000 m2 BRAs. Eksisterende bygg videreutvikles til støttefunksjoner for bolig,
kontor (som i dag), i tillegg til bevertning/ næring/ kultur mm. Påbygg og rive deler av bygget ( fra tidlig
1900-t) kan vurderes.
N17: Eksisterende bygg rives. Boligformål ca. 1.000 m2 BRAs
Uteområder: Utvikles til å bli et attraktivt område for rekreasjon og lek med sterk tilknytning til Akerselva.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201914124
Vitaminveien - Opparbeidelse av gate - Detaljregulering
Saksnummer: 201816207 - Reguleringssak. Mottatt sak: 09.11.2018
Bymiljøetaten foreslår å omregulere Vitaminveien og deler av Nydalen allé, Gunnar Schjelderups vei og
Sandakerveien fra offentlige og fellesprivate samferdselsformål og forretning/kontor/industri til offentlige
samferdselsformål (bl.a. kjøreveg, fortau sykkelanlegg, torg) og annen veigrunn (grøntareal). Plan- og
bygningsetaten anbefaler planforslaget.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201816207
Sandakerveien 114 - Planforslag til politisk behandling - Næring og kontor
Saksnummer: 201918859 - Reguleringssak. Mottatt sak: 15.11.2019
Sandakerveien 114 ANS foreslår å omregulere Sandakerveien 114 fra industri til kontor. Hensikten med
planen er å bygge to nye kontorbygg på 6-8 etasjer med utadrettet virksomhet på gateplan, i tillegg til å
sikre gode forbindelser for gående gjennom planområdet. Ny bebyggelse skal omkranse et diagonalt
gårdsrom/passasje. Det tillates et maksimalt bruksareal på 18 500 m² BRA. Plan- og bygningsetaten
anbefaler ikke planforslaget, og fremmer eget alternativ med samme utnyttelse men med lavere høyder.
Plan- og bygningsetaten anbefaler alternativ 2.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201918859
Nycoveien 1 og 1 B - tilbygg til næringsbygg - dialogfase - saken pauses til 2025
Saksnummer: 202209898 - Reguleringssak. Mottatt sak: 30.06.2022
GE Healthcare AS ønsker å forbli i byen. De har behov for å utvikle aktuelle eiendommer og øke
bygningsmassen for å kunne tilrettelegge for en fremtidsrettet virksomhet. Det vil vurderes hvor vidt det
kan være aktuelt å anlegge arealer for parkering under bakken og redusere areal for overflateparkering.
Her er det ønskelig å utforske mulighetene for å ta i bruk planlagt rampe ifm. p-kjeller for Vitaminveien 6.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202209898
Nydalsveien 36 - 38 - Planforslag til offentlig ettersyn
Saksnummer: 201912539 - Reguleringssak. Mottatt sak: 09.08.2019
Nydalsveien 36 AS (Storebrand) foreslår å omregulere Nydalsveien 36-38 fra industri, kontor, lager,
undervisning og annet veiareal til kombinert bolig og næring, torg og park. De foreslår også å regulere
Gullhaugveien og Gullhaug torg (gate) fra felles avkjørsel og kjørevei til offentlig gate. Hensikten med
planforslaget er å tilrettelegge for boligbebyggelse i 5-9 etasjer med næring i 1. etasje, og oppgradering
av omkringliggende torg og gater. Plan- og bygningsetaten anbefaler forslaget, med forbehold om
reduserte høyder og utnyttelse, andre støybestemmelser, bedre kvaliteter på uteoppholdsarealene,
forbedret løsning i Gullhaug torg (gate), lavere parkeringsdekning og andre rekkefølgebestemmelser.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201912539
Sandakerveien 113 - 119 - Avklaringsfase etter nytt offentlig ettersyn - Park, boliger og forretning
Saksnummer: 201604130 - Reguleringssak. Mottatt sak: 18.03.2016
Avantor Sandakerveien 113 - 119 AS foreslår å omregulere Sandakerveien 113 - 119 fra kontor, industri,
lager, bevertning og forretning til offentlig park, boliger og en mindre andel forretning, tjenesteyting, kontor
og bevertning. Bakgrunnen for planarbeidet er å regulere en del av en større park i tråd med byrådets
bestilling og boliger på resten av eiendommen. Planforslaget åpner for en offentlig park på 4,6 daa langs
Sandakerveien og 286 leiligheter i tre blokker på 7 - 13 etasjer plassert i en trekant mot Gunnar
Schjelderups vei. Plan- og bygningsetaten anbefaler planforslaget med forbehold om at høyder og
utnyttelse reduseres noe, større fellesarealer til boligene og andre og ytterligere
rekkefølgebestemmelser.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=201604130
Moldegata 10 - Oppføring av leilighetsbygg
Saksnummer: 202214935 - Byggesak. Mottatt sak: 12.10.2022
Status: Rammetillatelse gitt
Søknaden omfatter oppføring av leilighetsbygg og opparbeidelse av vei i Moldegata, bydel Sagene. Det
etableres 13 boenheter med private uteoppholdsarealer fordelt over fem etasjer. Bygningen får felles
takterrasse og utearealer på bakken, samt innvendig sykkelparkering og avfallshåndtering på bakkeplan.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202214935
Storokrysset fra Grefsenveien 48 til Disen - Storokrysset - Detaljregulering
Saksnummer: 202205180 - Reguleringssak. Mottatt sak: 01.04.2022
Prosjektet følger av bestilling fra Byrådsavdeling for Miljø og samferdsel (MOS), datert 23. april 2018,
«Bestilling om utarbeidelse av reguleringsplan og forprosjektfase for Grefsenveien inkludert
Storokrysset». Bymiljøetatens (BYM) prosjekt Sandaker-Storokrysset, gateopprustning startet i 2018 med
en KVU for Storokrysset som ble ferdigstilt i 2019.
Hensikten med prosjektet er å bedre fremkommelighet og trafikksikkerhet for syklister i Sandakerveien og
Grefsenveien på strekningen mellom Åsengata og Disen vendesløyfe. Gående skal også oppleve bedre
trafikksikkerhet og fremkommelighet ved at gater og byrom rustes opp langs trikketraseen. I tillegg skal
fremkommelighet for kollektivtrafikk ivaretas. Det er ønskelig å utvikle Storokrysset til et mer attraktivt
byrom og et effektivt trafikknutepunkt. Forslaget er delt inn i to delstrekninger, som vil reguleres hver for
seg:
Detaljregulering for Sandakerveien/Grefsenveien fra Åsengata til Grefsenveien 49
Detaljregulering for Grefsenveien fra Grefsenveien 49 til Disen vendesløyfe
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202205180
Grefsenveien 9 A-B og Fredrik Glads gate 8 A-B - Oppføring av boligbygg og ombygging av eksisterende
bolig
Saksnummer: 202456118 - Byggesak. Mottatt sak: 08.05.2024
Status: Mottatt søknad
To nye boligbygg i 4 etasjer på lokk over eksisterende parkeringskjeller. Tilbygg/ombygging av fasade i
eksisterende sokkeletasje mot Breevilles gate. Etablering av takterrasse på eksisterende boligblokk og
oppgradering av utearealer. Ombygging av trafo.
For mer informasjon, se
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?caseno=202456118
OvertagelseOvertagelse etter avtale med selger.
Prisantydning, omkostninger og evt. fellesgjeldkr 8 400 000,- (Prisantydning)
Omkostninger:
kr 200,- (Pantattest kjøper)
kr 500,- (Tingl.gebyr pantedokument)
kr 500,- (Tingl.gebyr skjøte)
kr 210 000,- (Dokumentavgift (forutsatt salgssum: 8 400 000,-))
--------------------------------------------------------
kr 211 200,- (Omkostninger totalt ved prisantydning)
--------------------------------------------------------
kr 8 611 200,- (Totalpris inkl omkostninger)
Valgfrie omkostninger:
kr 9 250,- (Boligkjøperpakke (valgfritt))
--------------------------------------------------------
kr 8 620 450,- (Totalpris inkl omk og valgfrie omkostninger)
BoligselgerforsikringSelger har tegnet boligselgerforsikring som dekker selgers ansvar etter avhendingsloven begrenset oppad til kr. 12.000.000,-. Egenerklæringsskjema er vedlagt salgsoppgave.
BetalingsbetingelserFullstendig kjøpesum samt omkostninger skal være disponibelt på meglers klientkonto innen dato for
overtagelse. Kjøpesummen skal innbetales fra norsk finansinstitusjon og/eller kjøpers konto i norsk
finansinstitusjon. Eventuell egenkapital skal innbetales i én samlet betaling fra kjøpers egen konto i
norsk finansinstitusjon.
VederlagetFølgende er avtalt om meglers vederlag:
Eierskiftegebyr forretningsfører (Kr.6 385)
Kostnad for utsatt betaling (Factoring) (Kr.3 500)
Tinglysning sikringspant selveier (Kr.500)
Visningshonorar (Kr.3 290)
Tilstandsrapport (Kr.8 400)
Foto (Kr.4 930)
Innhenting av informasjon fra forretningsfører (Kr.2 924)
Innhenting av offentlige opplysninger (Kr.732)
Look (Kr.5 000)
Opprykk (Kr.3 500)
Provisjon (forutsatt salgssum: 8 400 000,-) (Kr.84 000)
Innhenting av grunnbok (Kr.808)
Markedspakke 1 (Kr.17 900)
Oppgjør (Kr.7 500)
Totalt kr. (Kr.149 369)
Dersom handelen ikke kommer i stand eller at oppdraget sies opp har megleren krav på dekning for
påløpte timer, påløpte visninger, grunn og markedspakke samt utlegg.
Oppdragsnummer125-24-0277
BudgivningEiendomsmegler skal legge til rette for en forsvarlig avvikling av budrunden. Vi gjør oppmerksom på at det i forbrukerforhold ikke kan inngis bud med kortere akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte visning. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud med kortere akseptfrist enn dette. Hos EIE stiller vi strengere krav til frister ved budgivning enn det som følger av Forbrukerinformasjon om budgivning punkt 4, vedlagt i salgsoppgaven. Bud skal ikke ha en akseptfrist på mindre enn 30 minutter fra budet inngis. Bud med kortere akseptfrist enn 30 minutter kan bli avvist.
Eiendomsmegler har ikke ansvar for forsinkelser som skyldes tekniske feil. Akseptfristen er absolutt, det vil si at selger må akseptere budet og kjøper meddeles aksepten innen utløpet av akseptfristen. Dersom du utsetter inngivelse av bud til tett opp mot akseptfristen på et annet bud er det en reell fare for at eiendommen kan bli solgt før ditt bud kommer frem til megler og/eller megler rekker å bringe budet videre til selger. Husk alltid å ringe megler etter at du har sendt et bud eller budforhøyelse, for å forsikre deg om at budet er mottatt og kan formidles til selger. For øvrig vises det til vedlagte forbrukerinformasjon om budgivning.
Alle bud og budforhøyelser skal være skriftlig. I tillegg må legitimasjon være fremlagt, og budet skal signeres av budgiver. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud før disse kravene er oppfylt. Vi oppfordrer til å inngi bud elektronisk, ved å trykke på "Gå til budgivning" på eiendommens hjemmeside på eie.no eller ved å trykke på knappen "Gi bud" i finn-annonsen. Ved å benytte denne tjenesten vil vilkårene om legitimasjon og signatur fra budgiver være oppfylt. Som kjøper og selger hos EIE vil du få tilsendt budjournalen etter at handel er inngått. Dette innebærer at alle bud vil bli gjort kjent for partene i den endelige kjøpsavtalen. Øvrige budgivere kan be om å få en kopi av budjournalen i anonymisert form.
Det er viktig at du gjør deg kjent med all informasjon om boligen, og at du har spurt om det du eventuelt lurer på, før du legger inn et bud.
Boligkjøperpakke og boligkjøperforsikringEIE har sammen med vår samarbeidspartner lansert et gunstig forsikringskonsept for deg som kjøper
bolig gjennom EIE.
Kjøpere (ikke juridiske personer) har anledning til å tegne Boligkjøperpakken. Denne kan inkludere bl.a.
husforsikring, innboforsikring, dobbel rentedekning, flytteforsikring og boligkjøperforsikring som gir deg
juridisk bistand dersom du ønsker å reklamere på boligkjøpet. Kjøpere (ikke juridiske personer) kan også
velge å kun tegne boligkjøperforsikring.
Boligkjøperpakken/boligkjøperforsikring må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøtet.
Produktark for boligkjøperpakken og boligkjøperforsikring ligger vedlagt i salgsoppgaven. Ta kontakt med
megler for ytterligere informasjon.
LovanvendelseGenerelle bestemmelser
Salgsoppgaven er basert på de opplysningene selger har gitt til megler, den bygningssakyndiges tilstandsrapport, samt opplysninger innhentet fra kommunen, Kartverket og andre tilgjengelige kilder. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene, og slike forhold kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at interessenter rådfører seg med eiendomsmegler eller egne rådgivere før det legges inn bud.
En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Kjøper og selgers rettigheter og plikter reguleres av avtalen mellom partene, samt informasjonen som har vært tilgjengelig for kjøperen i forbindelse med handelen. Avtalen utfylles av avhendingsloven, og det gjelder ulike avtalevilkår avhengig av om kjøper er forbrukerkjøper eller ikke. Dette er nærmere beskrevet nedenfor.
På grunn av ulike avtalevilkår kan selger vurdere bud fra en som ikke er forbruker, ulikt fra en forbrukers bud. Dersom kjøper ikke er forbruker, er selger sitt mulige mangelsansvar begrenset fordi eiendommen selges «som den er». Selger kan ikke ta «som den er» forbehold ovenfor en forbrukerkjøper. Selv et lavere bud fra en som ikke er forbruker kan foretrekkes fordi begrensningen i mulig mangelsansvar kan ha egenverdi for selger. Selger står fritt til å forkaste eller akseptere ethvert bud, og er for eksempel ikke forpliktet til å akseptere høyeste bud.
Budgiver skal i budskjemaet avgi egenerklæring om budgiver er forbruker eller næringsdrivende/person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet.
Forbrukerkjøp - definisjon:
Med forbrukerkjøp menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet.
Forbruker - avtalevilkår:
Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen, eller det foreligger brudd på bestemmelsene i avhendingsloven §§ 3-2 til 3-8. Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være grunnlag for mangelskrav. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut ifra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at feil uriktige opplysninger ikke blir rettet i tide på en tydelig måte.
Boligen kan ha en mangel etter avhendingsloven § 3-3 dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk innvendig areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr. 10 000 (egenandel).
Ikke-forbruker (næringsdrivende) - definisjon:
Hvis kjøper er en juridisk person, eller en fysisk person som hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, vil kjøpet ikke anses som et forbrukerkjøp.
Ikke-forbruker - avtalevilkår:
Eiendommen har en mangel dersom den ikke er i samsvar med kravene som følger av avtalen. Eiendommen selges «som den er», og selgers ansvar utover det konkret avtalte er da begrenset etter avhendingsloven § 3-9, første ledd andre setning.
Avhendingsloven § 3-3 andre ledd fravikes, og hvorvidt boligens arealsvikt utgjør en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8.
Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere.
HvitvaskingEiendomsmegler er underlagt lov om hvitvasking og tilhørende forskrift. Hvitvaskingsloven pålegger
megler å gjennomføre kundetiltak av både selger og kjøper. Dersom kjøper ikke bidrar til at megler får
gjennomført kundetiltak, og dette medfører at transaksjonen ikke kan gjennomføres eller blir forsinket
misligholder kjøper avtalen. Dette vil kunne gi selger rettigheter etter avhendingsloven, herunder rett til å
heve kjøpet og gjennomføre dekningssalg for kjøpers regning dersom misligholdet er vesentlig. I tilfeller
der det er selger som ikke bidrar til at megler får gjennomført løpende kundetiltak underveis i oppdraget
må megler stanse gjennomføringen av transaksjonen. Selger vil i så fall ha misligholdt sine forpliktelser,
og kjøper vil kunne ha krav mot selger etter avhendingslovens bestemmelser om mislighold og
forsinkelse.
Dersom kundetiltak ikke lar seg gjennomføre vil EIE eiendomsmegling ikke kunne bistå med handelen
eller foreta oppgjør.
PersonvernSom interessent, budgiver og kjøper vil dine personopplysninger bli registrert og lagret. Som
eiendomsmeglingsforetak har vi plikt til å oppbevare kontrakter og dokumenter i minst 10 år, jf.
eiendomsmeglingsforskriften § 3-7 (3). Dette innebærer at mulighetene for å få slettet
personopplysninger er begrenset. Du kan lese om vår behandling av personopplysninger i vår
personvernerklæring på https://eie.no/eiendom/personvernerklaering
AvdelingHegdehaugen Eiendomsmegling AS
EIE Majorstuen & St. Hanshaugen
Org. nr: 931569082
Hegdehaugsveien 24
0352 Oslo
Tlf:
Ansvarlig meglerEiendomsmegler MNEF / Partner / Salgsleder Sebastian Andresen
SaksbehandlereSebastian Andresen
EIE Majorstuen & St. Hanshaugen
Eiendomsmegler MNEF / Partner / Salgsleder
Mob: 45 45 75 93 / E-post: sea@eie.no
Christopher Jørgensen
Daglig leder / Eiendomsmegler
Mob: 90 96 08 36
[/ E-post: cj@eie.no