Bilde 1 av Uelands gate 65C - Beliggende i en ærverdig bygårdBilde 2 av Uelands gate 65C - Beliggende i en ærverdig bygård
Digital salgsoppgave
Uelands gate 65C - Beliggende i en ærverdig bygård

0462 Oslo • Oslo kommune

Dette objektet er solgt!

Det gjøres oppmerksom på at tjenesten «Spør om boligen» er en betaversjon

Tjenesten er AI-drevet med OpenAI sin GPT-motor, og den kan derfor gi ufullstendige svar og gjøre feil.

Ved å velge å benytte tjenesten bekrefter du å være kjent med at dette er en betaversjon som er under utprøving, og at opplysningene som fremkommer ikke er tilstrekkelig til å inngi bud eller inngå avtale om kjøp. Som interessent/budgiver er du selv ansvarlig for å gjøre deg kjent med opplysningene om boligen som gis i salgsdokumentene slik som bla. tilstandsrapport, salgsoppgave og egenerklæring.

Still et spørsmål og jeg skal forsøke å finne svaret for deg.

Du kan bruke et naturlig språk, og stille spørsmål som:

  • "Hvor mange soverom er det?"
  • "Er det noe i tilstandsrapporten jeg bør merke meg?"
  • "Hvordan er utsikten?"

Takk for tilbakemeldingen!

Det gjøres oppmerksom på at tjenesten «Spør om boligen» er AI-drevet med OpenAI sin GPT-motor, og den kan derfor gi ufullstendige svar og gjøre feil. Opplysningene som fremkommer ved bruk av denne tjenesten er ikke tilstrekkelig til å inngi bud eller inngå avtale om kjøp. Som interessent/budgiver er du selv ansvarlig for å gjøre deg kjent med opplysningene om boligen som gis i salgsdokumentene slik som bla. tilstandsrapport, salgsoppgave og egenerklæring.
Prisantydning

Objektet er solgt!

Er du er kreativ sjel? Nå har du mulighet å skape drømmeboligen! Lys 3(4)-roms selveier endeleilig. m/vinduer på 3 sider
icon

Unngå doble renteutgifter

Vis i kart
Boligtype
Leilighet
Eierform
Eierseksjon
Eierseksjon
287
Antall soverom
2 soverom
Internt bruksareal (BRA-i)
66 m²
Bruksareal (BRA)
87 m²
Eksternt bruksareal (BRA-e)
21 m²
Fellesutgifter
kr 4 287 / Mnd
Prisantydning
kr 4 900 000
Omkostninger
kr 122 570
Fellesgjeld
kr 193 101
Totalpris
kr 5 215 671
Fellesformue
kr 11 385
Byggeår
1916
Tomt
Fellestomt 29591 m²
Oppdragsnummer
92230198
card-default

Liv Else Mikkelsen

Eiendomsmegler MNEF / Partner
Les om Liv
card-default

Vincent Mabuza

Eiendomsmegler / Partner
Les om Vincent
Prisantydningkr 4 900 000,-
Fellesgjeldkr 193 101,-
Dokumentavgiftkr 121 070,-
Pantattest kjøperkr 500,-
Tingl.gebyr pantedokumentkr 500,-
Tingl.gebyr skjøtekr 500,-
  
Totalpris kr 5 215 671
Eiendom
Uelands gate 65C - Beliggende i en ærverdig bygård, 0462 Oslo

Matrikkel
Gnr. 221 Bnr. 101 Snr. 287 i Oslo kommune

Boligtype
Leilighet

Eierform
Eierseksjon

Arealer
Totalt BRA 87 kvm består av:
- BRA-i (internt bruksareal): 66 kvm
- BRA-e (eksternt bruksareal): 21 kvm

Areal
Primærrom: 66 kvm, Bruksareal: 87 kvm, BRA-i: 66 kvm , BRA-e: 21 kvm
Vedlagte plantegninger er ikke målbare. Arealene er hentet fra tilstandsrapport. Areal og rom er angitt og definert etter dagens faktiske bruk, uavhengig av hva som er godkjent fra bygningsmyndighetene.

Antall soverom
2

Byggeår
1916

Tomt
Eiet tomt 29591 m²
Pent opparbeidet tomt med asfalterte gangveier, busker, trær og beplantning og flere plantekasser mellom blokkene. Felles sykkelparkering, barnevognsoppbevaring og moderne avfallssystem. Hyggelig lekeplass og skjermet bakgård innerst på sameiets tomt med gressplen, sittebenker og lekeapparater.

Prisantydning
4 900 000

Tilstandsrapport
Takstmann: Tony André Andersen Takstdato: 10.06.24
Tilstandsrapport er vedlagt i salgsoppgaven, og tilgjengeli

Andel fellesgjeld/Fellesformue
Andel fellesgjeld: kr. 193 101,- pr. 01.10.23
Andel fellesformue: kr. 11 385,- pr. 01.10.23

Totalpris inkl. omkostninger
kr 4 900 000,- (Prisantydning)
kr 193 101,- (Andel av fellesgjeld)
--------------------------------------------------------
kr 5 093 101,- (Pris inkl. fellesgjeld)

Omkostninger:
kr 500,- (Pantattest kjøper)
kr 500,- (Tingl.gebyr pantedokument)
kr 500,- (Tingl.gebyr skjøte)
kr 121 070,- (Dokumentavgift)
--------------------------------------------------------
kr 122 570,- (Omkostninger totalt ved prisantydning)
--------------------------------------------------------
kr 5 215 671,- (Totalpris inkl omkostninger)

Felleskostnad
Kr. 4 287,- pr. mnd.
Herav:
Felleskostnader 3.789,-
Trappevask 85,-
Kabel-tv (Fiber) 404,-

Felleskostnad inkluderer
Tv-kabel/fiber, trappevask, vaktmestertjenester, kommunale avgifter, forretningsførsel, drift, vedlikehold og betjening av andel fellesgjeld.

Eier
Kristiania Byggeselskap for smaaleiligheter.

Beskrivelse
Skap ditt drømmehjem i en vakker, klassisk bygård beliggende på Sagene. Nydelig utsikt mot Geitmyra skolehage. Boligen har vinduer på 3 sider, og har godt med lysinnslipp.

Verdt å nevne:
•Peisovn i stuen (Renovert pipeløp)
•Det er mulig å omgjøre leiligheten til 4, evnt. 5-roms, ta kontakt med megler for ytterligere informasjon
•Utleie og dyrehold er tillatt
•Kristiania byggeselskap renoverte denne bygården i 2006 soilrør, etablering av mekanisk ventilasjon over tak
•Boligen var opprinnelig 2 stk. leiligheter
•VV tank på 198 liter Plassert i egen bod i kjeller
•God lagring i 4 stk. boder på ca. 21 kvm.
•Veldrevet sameie med høy trivselsfaktor og imponerende vedlikeholdshistorikk -se www.rivern.no
•Ca. 950 bussavganger, rett ved boligen

Parkering
Det er beboerparkering i området.
Med beboerkort kan man parkere døgnet rundt - hele uken - også utover det som er maksimal parkeringstid, ytterlig informasjon på www.oslo.kommune.no/beboerparkering.

Følgende priser gjelder for beboerparkering for 2024 i indre by:
Bensinbil, dieselbil, hybridbil, ladbar hybridbil: 5950 kroner for ett år
El-bil: 2000 kroner for ett år
Motorsykkel og moped: 2975 kroner for ett år
El-motorsykkel og el-moped: 1000 kroner for ett år

Det tas forbehold om prisendring. For mer informasjon, se Oslo kommune sine hjemmesider: https://www.oslo.kommune.no/gate-transport-og-parkering/parkering/beboerparkering/beboerparkering-for-privatpersoner/

Beliggenhet
BUTIKKER OG SERVICETILBUD
Det er flere koselige kafeer og restauranter som Sagene lunsjbar, Mysterud Bar, Bamboo, Helt rått, Kaffegram, Kaffebrenneriet mv. i nærmiljøet. Nærmeste dagligvarebutikk er Coop Ekstra (2 minutt fra leiligheten). På Sagene Torg finner man det meste av frukt og grønt. Ellers er Rema 1000 og døgnåpne Joker i umiddelbar nærhet! Det finnes også prisvinnende Sagene Bokhandel, klesbutikker, hudpleier, apotek m.m. i området. Nærmeste kjøpesenter er Storo Storsenter som pr. i dag huser 130 butikker.

UTDANNING
Universitetet på Blindern, BI i Nydalen, Tannlegehøyskolen, Veterinærhøyskolen, Sykepleierskolen på Lovisenberg og Arkitekthøyskolen er i nærhet. Ullevål Universitetssykehus ligger noen minutters gange unna.

TRENINGSTILBUD
SATS ligger midt i Sagene Ring et par minutter fra leiligheten. SATS er også på Storo storsenter. Myrens Sportssenter på Torshov er et flott senter med lyse og luftige lokaler i Myrens Verksted. Her har man tilgang til treningssenteret, OsloSquash, Klatreverket og Golfsenteret.

REKREASJON/PARKER
Akerselva er like ved, og her går det en hyggelig tursti langs elvebredden, ned til sentrum og til Maridalen/Nordmarka med sine mange turmuligheter, sommer som vinter. Bydelen kan by på flere fantastiske grøntområder som Akerselva Miljøpark, Myraløkka, Gråbeinsletta, Torshovparken, Bjølsenparken og Voldsløkka. Ved Bjølsenparken ligger idylliske Bjølsen Kolonihage.

Bebyggelse
Eiendommen ligger i et område regulert til boligbebyggelse.

Adkomst
Det vil bli skiltet med EIE visningsskilt på oppsatte fellesvisninger.
Se vedlagt kartskisse i annonsen. Ved å trykke på kartet får du enkelt tilgang til en spesifisert reiserute fra ønsket startsted til den aktuelle boligen.

Skole/barnehage
Skoler:
Bjølsen skole (1-10 kl.) 6 min. gange, 0.5 km.
Lilleborg skole (1-7 kl.) 13 min. gange, 1 km.
Sagene skole (1-10 kl.) 12 min gange, 1 km
Vestre Aker skole (8-10 kl.) 18 min. gange, 1.5 km.
Fagerborg skole (8-10 kl.) 22 min gange.
Foss videregående skole 18 min. gange, 1.5 km.
Nydalen videregående skole 24 min. gange, 1.9 km.

Boligen sogner til Sagene Barneskole.
https://www.oslo.kommune.no/skole-og-utdanning/skoleoversikt-og-skolekrets/skolekrets-barneskole/

Barnehager:
Pontoppidan barnehage (0-6 år) 1 min. gange.
Dronning Louises barnehage (1-5 år) 3 min. gange.
Maridalsveien barnehage (1-5 år) 3 min. gange.

I henhold til nabolagsprofil.

Offentlig kommunikasjon
Meget god offentlig kommunikasjon (ca. 900 bussavganger i døgnet) rett ved leiligheten. Som bl.a. busslinje nr. 20 (Galgeberg - Skøyen), 34 (Ekeberg - Tåsen), 37 (Nydalen - Helsfyr) og 54 (Kværnerbyen - Kjelsås). Trikk fra Torshov. Busslinje 54 har også avganger natt til lørdag og søndag. Busslinje 37 med avganger hele døgnet! Flybussen til Gardermoen fra Arkitekt Rivertz' plass. Se rutetider på: trafikanten.no

Fritidstilbud
Vøyenvollen balløkke, Ballspill. 3 min. gange
Myraløkka, Ballspill. 5 min. gange
SATS Sagene 2 min. gange.
Myrens Sportssenter 9 min. gange.

I henhold til nabolagsprofil.

Inneholder
Leiligheten inneholder bad, gang, kjøkken, stue, 2 soverom og toalettrom.
I tillegg disponerer boligen 4 boder:
Loft:
Bod med et gulvareal på ca. 6m². Grunnet skråtak er det kun 3 m² som er måleverdig.
Kjeller:
Det er opplyst at det medfølger 3 kjellerboder:
6,4m², merket med KB.
4,8m², merket med 6.
6,6m², merket med 9X.

Leiligheten ligger i byggets 1.etasje og det totale bruksarealet fordeler seg som følger:

BRA 87 m²
- BRA-i 66 m²: (Entré, bad, kjøkken, 2 soverom, toalettrom, stue)
- BRA-e 21 m²: (Kjellerbod og loftsbod)

Det gjøres særskilt oppmerksom på at bod som er medtatt som BRA-e og i totalt BRA ligger på fellesareal, men disponeres av denne leiligheten.

Vedlagte plantegninger er ikke målbare, og oppgitte arealer er hentet fra vedlagte tilstandsrapport. Arealene er beregnet og angitt med utgangspunkt i NS 3940:23. Eventuelle betegnelser på rom er angitt ut fra den faktiske bruken, uavhengig av hva som er godkjent hos bygningsmyndighetene.

Byggemåte
Klassisk bygård over 3 etasjer samt kjeller og loft, oppført i 1913 i kvartalsbebyggelse. Grunnmur i naturstein/tegl. Yttervegger i murverk/tegl, fasader er pusset og malt. Saltak i trekonstruksjon tekket med ny takstein. Etasjeskillere er av trebjelkelag.
Informasjon om byggemåte er hentet fra tilstandsrapport.

Følgende har fått tilstandsgrad 3 (TG-3) i tilstandsrapport:
Våtrom > 1.etasje > Bad > Generell
Våtrommet må oppgraderes for å tåle normal bruk etter dagens krav.
Sluket og membranen i boligen har passert sin forventede levetid og er i denne inspeksjonen tilstandsvurdert til TG3. Med alderen på sluket og membranen øker risikoen for vanninntrenging, noe som kan medføre skader på tilstøtende områder.
Det referes også til en skaderapport utført 18.12.2023 av Kaph entreprenør as hvor det er påvist utettheter rundt sluket og vannlekkasje som følge av frost i vannrør.
Det er gjennomført utbedring av skaden og tørking av etasjeskiller.
Skaden er ikke ytterligere undersøkt av takstmann.

Konsekvens/tiltak:
Våtrommet må totalrenoveres. Alle forhold med tettesjikt, våtsone, sluk m.m. må dokumenteres.

Kostnadsestimat:
Over 300 000.

Kjøkken > 1.etasje > kjøkken > Avtrekk
Kjøkkenventilatoren virker ikke.

Konsekvens/tiltak:
Ventilatoren må skiftes.

Kostnadsestimat:
Under 10 000.

Tekniske installasjoner > Vannledninger
Mer enn halvparten av forventet brukstid er passert på innvendige vannledninger.
Boligen er ikke tilkoblet vann og varmtvannsberedereren i kjelleren er frakoblet.
Tilstandsgrad er satt grunnet alder på innvendige vannrør og at det ikke står vann på anlegget.

Konsekvens/tiltak
Det er ikke behov for utbedringstiltak siden anlegget fungerer i dag, men ut ifra alder kan skader plutselig oppstå på eldre anlegg.
I forbindelse med oppgradering av våtrom vil det være naturlig med utskiftning av rør.
For å unngå en TG3 må det settes på vann i leiligheten og kontrolleres at anlegget er tett.

Kostnadsestimat:
10 000 - 50 000.

Tekniske installasjoner > Elektrisk anlegg
Takstmannen beskriver anlegget, men vurderer det ikke.

1. Foreligger det eltilsynsrapport de siste 5 år, og det er ikke foretatt arbeid på anlegget etter denne, utenom retting av eventuelle avvik i eltilsynsrapport (dvs en el-tilsynsrapport uten avvik)? Nei

Spørsmål til eier
2. Er alle elektriske arbeider/anlegg i boligen utført av en registrert elektroinstallasjonsvirksomhet? Ukjent

3. Er det elektriske anlegget utført eller er det foretatt tilleggsarbeider på det elektriske anlegget etter 1.1.1999? Ja

Eksisterer det samsvarserklæring? Ukjent

4. Foreligger det kontrollrapport fra offentlig myndighet - Det Lokale Eltilsyn (DLE) eller eventuelt andre tilsvarende kontrollinstanser med avvik som ikke er utbedret eller kontrollen er over 5 år? Nei

5. Forekommer det ofte at sikringene løses ut? Ukjent

6. Har det vært brann, branntilløp eller varmgang (for eksempel termiske skader på deksler, kontaktpunkter eller lignende) i boligens elektriske anlegg? Nei

Generelt om anlegget
7. Er det tegn til at det har vært termiske skader (tegn på varmgang) på kabler, brytere, downlights, stikkontakter og elektrisk utstyr? (Sjekk samtidig tilstanden på elektrisk tilkobling av varmtvannsbereder, jamfør eget punkt under varmtvannstank) Nei

8. Er der synlig defekter på kabler eller er disse ikke tilstrekkelig festet? Ja

Inntak og sikringsskap
10. Finnes det kursfortegnelse, og er den i samsvar med antall sikringer? Ja

11. Foreta en helhetsvurdering av det elektriske anlegget, dets alder, allmenne tilstand og fare for liv og helse. Bør det elektriske anlegget ha en utvidet el-kontroll? Ja. Det er påvist løse kabler i sjakt på baderommet.
Det er i tilleg løs kabel over vinduet på baderommet. Synlige ledere i innvendig sjakt.

Det anbefales at det gjennomføres en EL-kontroll i boligen, av anlegget i sin helhet eller deler av det.
EL-kontroll er en grundigere og omfattende kontroll av EL-anlegg enn kun tilsyn.

I henhold til gjeldende forskrift og standard må alle eventuelle avvik, store og små, utbedres for å oppnå TG1 på det elektriske anlegget.

Det påpekes at dette kun er en anbefaling da takstmann ikke har kompetanse eller lov til å utføre full vurdering av det elektriske anlegget.

Kostnadsestimat:
10 000 - 50 000.

Følgende har fått tilstandsgrad 2 (TG-2) i tilstandsrapport (avvik som kan kreve tiltak):
Innvendig > Overflater
Overflater har en del slitasjegrad utover det en kan forvente.
Bom i fliser (entré) samt riss/sprekker i flisfuger.
Diverse sprekker i murpuss på vegger.
Skittende vegger som bør vaskes.
Tidligere fuktmerker i parkett ved kjøkkeninnredning.
Noe løs tapet.

Overflatene i boligen viser tegn på slitasje som er typisk for alderen og kan derfor betraktes som "gått ut på dato" eller i behov av
modernisering.
Normal slitasje er forventet etter en viss tidsperiode, og det kan være nødvendig å oppgradere eller modernisere overflatene for å gi boligen et oppdatert utseende og funksjonalitet.

Konsekvens/tiltak:
Overflater må utbedres eller skiftes.
Oppussing eller modernisering av overflatene i boligen må påberegnes.

Innvendig > Pipe og ildsted
Det er påvist sprekker og/eller riss i pipe.
Dette gjelder rundt røykrøret.

Konsekvens/tiltak:
Det må foretas lokal utbedring.

Tekniske installasjoner > Varmtvannstank
Det er påvist at varmtvannstank er over 20 år
Det er ukjent om berederen fungerer.
Tilstandsgrad er satt ut ifra alderen på berederen.

Konsekvens/tiltak:
Det kan være behov for utskifting av berederen.

Følgende har fått tilstandsgrad 2 (TG-2) i tilstandsrapport (avvik som ikke krever umiddelbare tiltak):
Utvendig > Vinduer
Kondensering på enkelte glass har medført fuktskader i treverk som kan medføre utskiftningsbehov av enkelte vinduer.
Bygningsdelene oppfyller tiltenkt funksjon men utskiftning må påregnes på sikt.
Det er ikke behov for utbedringstiltak da dette anses som et fellesansvar i sameiet.

Kostnadsestimat:
Ingen umiddelbar kostnad

Innvendig > Etasjeskille/gulv mot grunn
Målt høydeforskjell på over 15 mm gjennom hele rommet.
Tilstandsgrad 2 gis med bakgrunn i standardens krav til godkjente måleavvik.

Konsekvens/tiltak:
For å få tilstandsgrad 0 eller 1 må høydeforskjeller rettes opp. Det vil imidlertid sjelden være økonomisk rasjonelt som et enkeltstående tiltak i en bolig som dette. Dersom boligen en gang skal renoveres, kan man vurdere slike tiltak.
Rommene fungerer med det avvik som er beskrevet.

Kostnadsestimat:
Ingen umiddelbar kostnad

Innvendig > Radon
Det er ikke foretatt radonmålinger, og bygget er heller ikke utført med radonsperre.

Konsekvens/tiltak:
Radon målinger blir anbefalt de fleste plasser for å danne seg et bilde av situasjonen angående risiko knyttet til eventuelt radon eksponering. Det kan ikke utelukkes at det kan finnes forhøyede verdier. Målinger er eneste reelle mulighet for påvisninger. I borettslag og sameier pleier dette å gjøres som et felles tiltak.

Kostnadsestimat:
Ingen umiddelbar kostnad.

Innvendig > Innvendige dører
Det er påvist andre avvik:
Det påpekes slitte terskler og eldre dører/kamer.

Konsekvens/tiltak:
Utskifting av de innvendige dørene kan ikke utelukkes.
Oppgradering vil være naturlig ved modernisering av overflatene i boligen.

Kostnadsestimat:
Ingen umiddelbar kostnad.

Spesialrom > 1.etasje > Toalettrom > Overflater og konstruksjon
Toalettrom har kun naturlig avtrekk fra rommet, NS 3600 krever mekanisk avtrekk for å kunne gi TG 0/1.

Konsekvens/tiltak:
Det er ikke behov for utbedringstiltak.
Ventilasjonsløsningen var vanlig ved oppføringstidspunktet.

Kostnadsestimat:
Ingen umiddelbar kostnad.

Tekniske installasjoner > Avløpsrør
Mer enn halvparten av forventet brukstid er passert på innvendige avløpsledninger.

Konsekvens/tiltak:
Det er ikke behov for utbedringstiltak siden anlegget fungerer i dag, men ut ifra alder kan skader plutselig oppstå på eldre anlegg.
I forbindelse med oppgradering av våtrom vil det være naturlig med utskiftning av rør.

Kostnadsestimat:
Ingen umiddelbar kostnad.

Tekniske installasjoner > Ventilasjon
Bygningen har den naturlige ventilasjon som var vanlig på byggetiden.
Ventilasjonsløsningen er enklere enn det som benyttes i dag.

Naturlig ventilasjon gis på generelt grunnlag tilstandsgrad 2 da dagens strenge krav til ventilasjon ikke er oppfylt, til tross for at denne typen ventilasjon er normalt for boliger/leiligheter bygget i denne tidsperioden.

Kapasitet og mengde luftutskiftning er ikke kontrollert da det krever eget utstyr for måling og det hører ikke inn under en nivå 1 undersøkelse.

Konsekvens/tiltak:
Det er ikke behov for utbedringstiltak.
Endret bruk kan endre behovet for endring av ventilasjonsløsningen.

Kostnadsestimat:
Ingen umiddelbar kostnad.

Sammendrag selgers egenerklæringsskjema:
1. Kjenner du til om det er/har vært feil ved våtrommene, f. eks. sprekker, lekkasje, råte, lukt eller soppskader?
Ja. Lekkasje på bad i 2023, brudd på kobberrør og blandebatteri. Lekkasjen har holdt seg innenfor badet og sluket har tatt unna vannet. Badet er imidlertid utett rundt sluk noe som har medført lekkasje ned til kjellerbod under. Forsikringssak som er avsluttet. Lekkasje ned til bod utbedret. Se skaderapport Kaph Entreprenør.
3. Kjenner du til om det er/har vært feil på vann/avløp, herunder rørbrudd, tilbakeslag, tett sluk eller lignende?
Ja. Brudd på rør grunnet frost på bad.

12. Kjenner du til om det har vært utført arbeider på terrasse/garasje/tak/fasade?
Ja, kun faglært. Firmanavn: Takrenovering gjort i regi av sameiet.
Redegjør for hva som ble gjort av hvem og når: Ca 2020

27. Kjenner du til vedtak/forslag til vedtak om forhold vedrørende eiendommen som kan medføre økte felleskostnader/økt fellesgjeld?
Ja. Rehabilitering av tak og låneopptak i den forbindelse. Felleskostnadsøkning på 10% 01.07.2024. Vedtatt på årsmøte at de skal betale ned halvpart av fellesgjeld gjennom kapitalinnkreving, fire ganger per år 2025 og 2026.

Tilleggskommentar:
Selger har ikke bebodd eiendommen og har derfor ikke spesifikk kunnskap om den. Det kan i denne sammenheng eksistere feil og skader på eiendommen som ikke er spesifikt opplyst. Kjøper oppfordres derfor til å foreta en særlig grundig besiktigelse, gjerne med bistand av teknisk sakkyndig.

Boder
Loft:
Bod med et gulvareal på ca. 6m². Grunnet skråtak er det kun 3 m² som er måleverdig.
Kjeller:
Det er opplyst at det medfølger 3 kjellerboder:
6,4m², merket med KB.
4,8m², merket med 6.
6,6m², merket med 9X.

Standard
For utfyllende teknisk standard, henvises det til vedlagte tilstandsrapport.

Ferdigattest / midlertidig brukstillatelse
Det foreligger ferdigattest for sammenføyning av leiligheter samt utvidelse av våtrom, datert 2.juni 2004.

Elektrisk anlegg
Det gjøres oppmerksom på at en tilstandsrapport kun inneholder en forenklet kontroll av det elektriske anlegget.
Det fremgår av selgers egenerklæring/den bygningskyndiges tilstandsrapport at det mangler/ikke er fremlagt samsvarserklæring (er) for hele/deler av det elektriske anlegget.

Oppvarming
Elektrisk oppvarming. Vedovn i stue. Elektrisk varmeovn på vegg på bad.

Energimerking
Energiattest med energimerke Oppvarmingskarakter Rød - Energikarakter F

Kommunale avgifter
Det gjøres oppmerksom på at det kan forekomme variasjoner i avgiftene som følge av forbruk og eventuelle endringer i gebyrer/avgifter.

Eiendomsskatt
Det er eiendomsskatt i Oslo kommune. Bunnfradraget i Oslo er i 2023 på inntil 4 millioner kroner for bolig og fritidsboliger. Skattesatsen er 3 promille av eiendomsskattegrunnlaget. For mer informasjon se: https://www.oslo.kommune.no/skatt-og-naring/skatt-og-avgift/eiendomsskatt/hvor-mye-skal-du-betale-i-eiendomsskatt/. Faktura for eiendomsskatt sendes den som er registrert eier av eiendommen på faktureringstidspunktet. Ved eierskifte må kjøper og selger gjøre opp betalingen av eiendomsskatten seg i mellom.

Fordeling felleskostnader
Fellesutgifter: kr 4 287,- pr.mnd.
Tv/fiber fra Telenor, trappevask, vaktmestertjenester, kommunale avgifter, forretningsførsel, drift, vedlikehold og betjening av andel fellesgjeld.
Herav:
Felleskostnader 3.798,-
Trappevask 85,-
Kabel-tv 404,-

På årsmøtet i 2023 ble det framlagt et forslag om at styret skulle finne alternativer for at seksjonseierne skulle kunne nedbetale sin andel av fellesgjelden. Dette har også vært motivasjonen bak forslaget styret nå legger fram.

Styret ønsker å nedbetale halvparten av sameiets lån gjennom innhenting av kapital fra sameiere. Dette ønsker vi å gjøre over en periode på to år, med fire avdrag i året, og totalt åtte avdrag til sammen.

Eksempel på seksjonen:
En seksjon på 67 kvm har en fellesgjeld på ca. 193 641 kr. Det foreslås at beløpet som skal nedbetales er ca. 96 821 kr. og terminbeløpene vil bli på ca. 12 103 kr. Merk at dettte er eksempel forslag og avvik kan forekomme.

Det ble vedatt på årets generalforsmaling at alle seksjonseiere i Det Rivertzske Sameiet skal i løpet av 2025 og 2026 nedbetale 50% av egen seksjons andel av sameiets felles lån pr. 31.12.2024. Nedbetalingen skal innbetales over 8 like store terminer fordelt jevnt over toårsperioden. Styret krever inn pengene med hjelp av OBOS Eiendomsforvaltning. Manglende eller for sen innbetaling av terminbeløp vil belastes seksjonseier med morarenter fra forfall og til betaling skjer.

Faste løpende kostnader
Mye dekkes av felleskostnadene. Normale tillegg vil være strøm, innboforsikring etc.

Spesifikasjon av fellesgjeld
Lånenr.: OBOS04-98207968994
Restgjeld: 48.096.169,-
Restløpetid: 29 år 7 md.
Rentekostnader: 6,55% pr. 18.09.2023
Overnevnte informasjon er hentet fra forretningsfører.

Forsikring med polisenummer
Gjensidige Forsikring
Polisenummer: 76464003

Formuesverdi
Formuesverdi for inntektsåret 2022: Som primærbolig Kr. 1 456 515,- Som sekundærbolig Kr. 5 243 454,-

Sameie
Sameie: Det Rivertzske Sameie, Orgnr: 993529346
I 2009 ble det Rivertzske Sameiet opprettet og består av 311 boligseksjoner og 7 næringsseksjoner.
www.rivern.no
Sameiet har egen driftsleder: Espen Bergan, post@rivern.no.
Sameiet benytter Vibbo.
Dugnad må påregnes.

River´n har en god vedlikeholds- og rehabiliteringshistorikk.

Drift:
Sameiet har i dag en person ansatt på fulltid, driftsleder Espen Bergan. Han er ansvarlig for den daglige driften av Det Rivertzske Sameiet. Han planlegger, igangsetter og koordinerer prosjekter i sameiet, han følger opp eksterne leverandører, og besvarer henvendelser fra seksjonseiere og beboere. Han kan kontaktes på: post@rivern.no

Sameiet benytter seg av forskjellige spesialiserte leverandører av tjenester. Vi presiserer at seksjonseiere ikke skal kontakte disse leverandørene selv, og anmoder om at alle henvendelser skal gå til driftsleder.

Rudolfsen vaktmestertjenester tar seg av enkelte vedlikeholdsoppgaver ved behov. De tar seg også av bortkjøring av hensatte gjenstander på sameiets område. Dessverre er dette tidvis en stor utgiftspost for fellesskapet.

Gårdreform står for snømåking og strøing.

En hjelpende Hånd er en ny leverandør i sameiet, og skal stå for plenklipping, beskjæring av busker og trær, samt fjerning av løv.

Absolutt Rent er også en ny leverandør, og blir ansvarlig for trappevask og matter i oppgangene.

Sameiet har nylig inngått rammeavtale med henholdsvis rørlegger og elektriker, med rabatterte priser som også skal komme seksjonseiere til gode ved privat oppussing. Mer informasjon om dette vil komme på hjemmesidene våre.

Dyrkingskassene på fellesområdet:
Dersom man ønsker å være med i dyrkingsgruppa og kanskje sikre seg en kasse på sikt, finner man informasjon her: www.facebook.com/groups/riverndyrking

Barnevognsoppbevaring:
Styret mener det er viktig å kunne tilrettelegge for at de som får barn kan bli boende i River'n. Barnevognskurene har blitt tatt godt imot av flere, og ønsker du tilgang til skuret kan du kontakte driftsleder.

Inngangsdører:
Individuell utskifting av inngangsdører til leilighetene: Styret opplyser at ingenting kan gjøres med inngangsdørene til leilighetene uten at det er forhåndsgodkjent av styret. I utgangspunktet er det lagt til rette for at alle dørene skal være like / har samme utforming. Der enkelte sameiere opplever problem tilknyttet sin dør, må det sendes en søknad til styret, hvis eventuell utskifting ønskes.

Ta kontakt med driftsleder vedrørende utskiftning av vinduer, arbeider som påvirker ventilasjonsanlegget og en del oppussingsarbeid. Husk at du må gjøre deg kjent med sameiets vedtekter og ordensregler. Driftsleder har fullmakt fra styret til å godkjenne søknader fortløpende. Mer info finnes på www.rivern.no/soknader/

Følgende ble vedtatt på årets generalforsamling:
•Tak- og piperehabilitering:
I forbindelse med renovering av sameiets tak og piper har sameiet opparbeidet seg et lån i OBOS-banken på  i underkant av 52 millioner kroner. Et sameie har dårligere rentebetingelser en privatkunder og borettslag, og  vi har i dag en rente på omtrent 7 %. Lånets størrelse gjør at sameiets økonomi og spillrom for daglig drift, nødvendige utbedringer og  oppgraderinger begrenses. Store deler av innbetalte felleskostnader går med til nedbetaling av renter og avdrag på lån, og sameiet står dårlig rustet dersom det blir behov for utbedringer av bygningsmassen. Noe som er sannsynlig med tanke på byggenes alder.

På årsmøtet i 2023 ble det framlagt et forslag om at styret skulle finne alternativer for at seksjonseierne skulle kunne nedbetale sin andel av fellesgjelden. Dette har også vært motivasjonen bak forslaget styret nå legger fram.

Styret ønsker å nedbetale halvparten av sameiets lån gjennom innhenting av kapital fra sameiere. Dette ønsker vi å gjøre over en periode på to år, med fire avdrag i året, og totalt åtte avdrag til sammen.

Eksempel på seksjonen:
En seksjon på 67 kvm har en fellesgjeld på ca. 193 641 kr. Det foreslås at beløpet som skal nedbetales er ca. 96 821 kr. og terminbeløpene vil bli på ca. 12 103 kr. Merk at dettte er eksempel forslag og avvik kan forekomme.

Det ble vedatt på årets generalforsmaling at alle seksjonseiere i Det Rivertzske Sameiet skal i løpet av 2025 og 2026 nedbetale 50% av egen seksjons andel av sameiets felles lån pr. 31.12.2024. Nedbetalingen skal innbetales over 8 like store terminer fordelt jevnt over toårsperioden. Styret krever inn pengene med hjelp av OBOS Eiendomsforvaltning. Manglende eller for sen innbetaling av terminbeløp vil belastes seksjonseier med morarenter fra forfall og til betaling skjer.
 
•Omfordeling av kostnader ved trappevask:
Det ble vedtatt at utgifter til trappevask skal fordeles mellom seksjonseierne i tråd med den enkelte seksjonseiers sameiebrøk. Egen post for trappevask fjernes fra husleiegiroene og bakes inn i sameiets felleskostnader på lik linje med  øvrige driftskostnader.Dette vil medføre en liten økning i felleskostnadene. Denne økningen løper fra 1. august og er tatt høyde for i opplyste felleskostnader på seksjonen.

Styrets arbeid - vedlikehold:
Tak- og piperehabiliteringen:
I 2023 ble vi endelig ferdig med rehabiliteringen av de siste takene i sameiet. Prosjektet har tatt 10  år, og det er trygt og godt at vi nå er i havn med et så omfattende prosjekt.

Utearealer
Vi er stolte over sameiets utearealer, og at de blir finere år for år. Dyrkekassene for 2024 er  fordelt, men man kan stille seg på venteliste på facebook.com/groups/riverndyrking  Denne sommeren setter vi i gang med et lite prøveprosjekt med å anlegge blomstereng på et lite område rett ved Espen sitt kontor. Vi håper det skal kunne være et lite bidrag i jobben med å tilrettelegge for flere insekter.

Oppussing av ganger:
Resterende oppganger har blitt satt på pause grunnet økte kostnader i forbindelse med tak- og piperehabiliteringen. Styret vil i løpet av året vurdere om det er mulig å fortsette oppussingen i 2024, og om det da vil gjøres en ny vurdering i prioriteringen av oppgangene

Internkontroll elektro:
I desember 2022 gjennomførte Elvia tilsyn i 9 av våre 49 oppganger. Det ble totalt avdekket 38 avvik som vi ble pålagt å utbedre. I tillegg ble vi pålagt å etablere et internkontrollsystem. Sofienberg elektro har nå utbedret og lukket alle avvikene, gjennomgått de resterende 40 oppgangene hvor Elvia ikke hadde tilsyn, og etablert et veldig godt system for internkontroll som driftsleder nå benytter seg av.

Rensing av ventilasjon:
Vinteren 2016 ble ventilasjonsanlegget renset. Det er 11 oppganger, da inkludert denne, med utfordringer med trekkproblemer som i tillegg til rensing også har fått regulert ventilasjonen

Utskiftning av varmtvannsberedere
I januar sendte vi ut informasjon om økning i egenandel fra 10 000 til 12 000 ved bruk av  sameiets forsikring hos Gjensidige. Økningen skyldes i hovedsak alle skadene vi har hatt som følge  av lekkasje fra varmtvannsbereder, og vi anmodet alle som har varmtvannsbereder i benkeskap på  kjøkkenet om å skifte ut denne. Styret er glade for at 24 seksjoner så langt har benyttet seg av tilbudet vi hentet inn, dette vil bidra til å redusere antallet skadesaker i fremtiden.

Forretningsfører
OBOS Eiendomsforvaltning.

Styregodkjenning
Kjøper skal godkjennes av styret og har selv risikoen for at godkjennelse blir gitt. Styregodkjennelse kan ikke nektes uten saklig grunn.

Tekniske installasjoner
TV-tuner følger ikke med objektet, da det følger abonnementet til eier.

Dyrehold
Dyrehold er tillatt iht. husordensreglene.

Diverse
Diverse ting i bodene som hyller, ved osv som vil bli stående på overtakelsen.

Annet
Leiligheten vil ikke bli ytterligere vasket før overtakelse.

Radonmåling
Fra og med 1. januar 2014 må alle som leier ut bolig ha gjennomført radonmåling av boligen og kunne fremvise dokumentasjon på at radonnivåene er forsvarlig. Kravet gjelder alle typer utleieboliger, både de som leies ut av det offentlige, virksomheter og private, inkludert leiligheter og hybler i tilknytning til egen bolig. Også institusjoner o.l. omfattes dersom beboerne betaler leie.

Forpliktelser, rettigheter og servitutter
Kommunen har lovbestemt første prioritets pant (legalpant) i eiendommen for eventuelle ubetalte kommunale skatte- og avgiftskrav. De andre sameierne/sameiet har panterett i seksjonen for felleskostnader samt andre krav som følge av sameieforholdet. Pantekravet kan ikke overstige et beløp som for den enkelte bruksenhet overstiger 2 ganger folketrygdens grunnbeløp på det tidspunkt tvangsdekning besluttes gjennomført, jf. lov om eierseksjoner § 31 første ledd. Eiendommens servitutter følger av dens grunnboksblad.  For servitutter eldre enn fradelingsdato og eventuelle arealoppføringer som kan ha betydning for denne matrikkelenhet henvises det til hovedbruket / avgivereiendommen. For festenummer gjelder henvisningen servitutter eldre enn festekontrakten. Ta kontakt med megler for mer informasjon.

Kjøper er gjort kjent med at ingen kan kjøpe eller på annen måte erverve flere enn 2 boligseksjoner i samme eierseksjonssameie, jf. lov om eierseksjoner § 23, første ledd

Utleie
Seksjonseieren disponerer fritt over egen seksjon med de begrensningene som følger av sameieforholdet og eierseksjonsloven, jf. eierseksjonsloven § 24. Seksjonseieren kan fritt selge, pantsette og leie ut sin egen seksjon. Utleie skal meldes styret.

Vei/vann/kloakk
Eiendommen er tilknyttet kommunalt ledningsnett via private stikkledninger.

Regulering
Eiendommen er regulert til bolig i reguleringsplan. Eiendommen er på Byantikvarens gule liste. Ingen kjente planer som vil endre bruken av eiendommen. Reguleringskart er innhentet av megler og kan utleveres på forespørsel.

Overtagelse
Overtagelse etter avtale med selger.

Prisantydning, omkostninger og evt. fellesgjeld
kr 4 900 000,- (Prisantydning)
kr 193 101,- (Andel av fellesgjeld)
--------------------------------------------------------
kr 5 093 101,- (Pris inkl. fellesgjeld)

Omkostninger:
kr 500,- (Pantattest kjøper)
kr 500,- (Tingl.gebyr pantedokument)
kr 500,- (Tingl.gebyr skjøte)
kr 121 070,- (Dokumentavgift)
--------------------------------------------------------
kr 122 570,- (Omkostninger totalt ved prisantydning)
--------------------------------------------------------
kr 5 215 671,- (Totalpris inkl omkostninger)

Boligselgerforsikring
Det er ikke tegnet boligselgerforsikring i forbindelse med salget. Det er likevel utarbeidet en egenerklæring som interessenter bør gjøre seg kjent med før budgivning. Egenerklæringsskjema er vedlagt salgsoppgaven og interessenter oppfordres til å gjennomgå dette før bud inngis.

Selger har ikke bebodd eiendommen og har derfor ikke spesifikk kunnskap om den. Det kan i denne sammenheng eksistere feil og skader på eiendommen som ikke er spesifikt opplyst. Kjøper oppfordres derfor til å foreta en særlig grundig besiktigelse, gjerne med bistand av teknisk sakkyndig.

Betalingsbetingelser
Fullstendig kjøpesum samt omkostninger skal være disponibelt på meglers klientkonto innen dato for overtagelse. Kjøpesummen skal innbetales fra norsk finansinstitusjon og/eller kjøpers konto i norsk finansinstitusjon. Eventuell egenkapital skal innbetales i én samlet betaling fra kjøpers egen konto i norsk finansinstitusjon.

Vederlaget
Følgende er avtalt om meglers vederlag:

Innhenting av informasjon fra forretningsfører (Kr.2 500)
Markedspakke (Kr.19 900)
Oppgjør (Kr.7 500)
fastprovisjon (Kr.42 500)
Tinglysning sikringspant selveier (Kr.500)
Visnings-/overtagelseshonorar kr. 2 950 pr. stk. (Kr.17 700)
Innhenting av grunnbok (Kr.808)
Foto, betalt 05.11.23 (Kr.3 300)
Tilrettelegging (Kr.12 900)
Tilstandsrapport juni (Kr.9 550)
Tilstandsrapport september/oktober 2023 (Kr.9 550)
Eierskiftegebyr forretningsfører (Kr.6 385)
Totalt kr. (Kr.133 093)




Dersom handelen ikke kommer i stand eller at oppdraget sies opp har megleren krav på dekning for
påløpte timer, påløpte visninger, grunn og markedspakke samt utlegg.

Oppdragsnummer
92-23-0198

Budgivning
Eiendomsmegler skal legge til rette for en forsvarlig avvikling av budrunden. Vi gjør oppmerksom på at det i forbrukerforhold ikke kan inngis bud med kortere akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte visning. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud med kortere akseptfrist enn dette. Hos EIE stiller vi strengere krav til frister ved budgivning enn det som følger av Forbrukerinformasjon om budgivning punkt 4, vedlagt i salgsoppgaven. Bud skal ikke ha en akseptfrist på mindre enn 30 minutter fra budet inngis. Bud med kortere akseptfrist enn 30 minutter kan bli avvist.

Eiendomsmegler har ikke ansvar for forsinkelser som skyldes tekniske feil. Akseptfristen er absolutt, det vil si at selger må akseptere budet og kjøper meddeles aksepten innen utløpet av akseptfristen. Dersom du utsetter inngivelse av bud til tett opp mot akseptfristen på et annet bud er det en reell fare for at eiendommen kan bli solgt før ditt bud kommer frem til megler og/eller megler rekker å bringe budet videre til selger. Husk alltid å ringe megler etter at du har sendt et bud eller budforhøyelse, for å forsikre deg om at budet er mottatt og kan formidles til selger. For øvrig vises det til vedlagte forbrukerinformasjon om budgivning.

Alle bud og budforhøyelser skal være skriftlig. I tillegg må legitimasjon være fremlagt, og budet skal signeres av budgiver. Eiendomsmegler kan ikke formidle bud før disse kravene er oppfylt. Vi oppfordrer til å inngi bud elektronisk, ved å trykke på "Gå til budgivning" på eiendommens hjemmeside på eie.no eller ved å trykke på knappen "Gi bud" i finn-annonsen. Ved å benytte denne tjenesten vil vilkårene om legitimasjon og signatur fra budgiver være oppfylt. Som kjøper og selger hos EIE vil du få tilsendt budjournalen etter at handel er inngått. Dette innebærer at alle bud vil bli gjort kjent for partene i den endelige kjøpsavtalen. Øvrige budgivere kan be om å få en kopi av budjournalen i anonymisert form. Det er viktig at du gjør deg kjent med all informasjon om boligen, og at du har spurt om det du eventuelt lurer på, før du legger inn et bud.

Boligkjøperpakke og boligkjøperforsikring
EIE har sammen med vår samarbeidspartner lansert et gunstig forsikringskonsept for deg som kjøper bolig gjennom EIE.

Kjøpere (ikke juridiske personer) har anledning til å tegne Boligkjøperpakken. Denne kan inkludere bl.a. husforsikring, innboforsikring, dobbel rentedekning, flytteforsikring og boligkjøperforsikring som gir deg juridisk bistand dersom du ønsker å reklamere på boligkjøpet. Kjøpere (ikke juridiske personer) kan også velge å kun tegne boligkjøperforsikring.

Boligkjøperpakken/boligkjøperforsikring må tegnes senest i forbindelse med kontraktsmøtet.

 Produktark for boligkjøperpakken og boligkjøperforsikring ligger vedlagt i salgsoppgaven. Ta kontakt med megler for ytterligere informasjon.

Lovanvendelse
Eiendommen selges etter reglene i avhendingsloven. Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen. Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakkyndig før det legges inn bud.

Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut i fra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at feil opplysninger ikke ble rettet i tide på en tydelig måte. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel. Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.

Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel). Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 1. ledd 2. pktm. Avhendingsloven § 3-3 (2) fravikes, og hvorvidt en innendørs arealsvikt karakteriseres som en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere. Med forbrukerkjøp menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet.

Hvitvasking
Eiendomsmegler er underlagt lov om hvitvasking og tilhørende forskrift. Hvitvaskingsloven pålegger megler å gjennomføre kundetiltak av både selger og kjøper. Dersom kjøper ikke bidrar til at megler får gjennomført kundetiltak, og dette medfører at transaksjonen ikke kan gjennomføres eller blir forsinket misligholder kjøper avtalen. Dette vil kunne gi selger rettigheter etter avhendingsloven, herunder rett til å heve kjøpet og gjennomføre dekningssalg for kjøpers regning dersom misligholdet er vesentlig. I tilfeller der det er selger som ikke bidrar til at megler får gjennomført løpende kundetiltak underveis i oppdraget må megler stanse gjennomføringen av transaksjonen. Selger vil i så fall ha misligholdt sine forpliktelser, og kjøper vil kunne ha krav mot selger etter avhendingslovens bestemmelser om mislighold og forsinkelse.

Dersom kundetiltak ikke lar seg gjennomføre vil EIE eiendomsmegling ikke kunne bistå med handelen eller foreta oppgjør.

Personvern
Som interessent, budgiver og kjøper vil dine personopplysninger bli registrert og lagret.  Som eiendomsmeglingsforetak har vi plikt til å oppbevare kontrakter og dokumenter i minst 10 år, jf. eiendomsmeglingsforskriften § 3-7 (3). Dette innebærer at mulighetene for å få slettet personopplysninger er begrenset. Du kan lese om vår behandling av personopplysninger i vår personvernerklæring på https://eie.no/eiendom/personvernerklaering

Avdeling
Sinsen og Rosenhoff Eiendomsmegling AS
EIE Sinsen
Org. nr: 922183201
Trondheimsveien 153-155
0570 Oslo
Tlf: 23 89 69 86

Ansvarlig megler
Eiendomsmegler MNEF / Partner Liv Else Mikkelsen

Saksbehandlere
Liv Else Mikkelsen
EIE Sinsen
Eiendomsmegler MNEF / Partner
Mob: 94 80 01 30 / E-post: lemi@eie.no

Vincent Mabuza
Eiendomsmegler / Partner
Mob: 94 30 30 95
[/ E-post: vima@eie.no

Sett deg godt inn objektet og les salgsoppgaven nøye før du gir bud. Du kan klikke her for å lese mer om budgivingsprosessen.

Vennligst ta kontakt med megler om budgivningen.

Valg av eiendomsmeglingsforetak skal være frivillig. Eiendomsmeglingsforetak kan ikke inngå oppdrag om eiendomsmegling dersom inngåelsen av oppdraget er satt som vilkår i avtale om annet enn eiendomsmegling, f.eks. tilbud om lån eller andre banktjenester, jf. Lov om eiendomsmegling § 6-3 (3).
Bilde 3 av Uelands gate 65C - Beliggende i en ærverdig bygård
For mer om objektet
Uelands gate 65C - Beliggende i en ærverdig bygård

Kontakt megler

Uansett hva du lurer på, svarer vi deg gjerne. Vi stiller bransjens høyeste krav til oss selv, og skreddersyr råd og løsninger for hver enkelt kunde.

Bilde av iphone som viser EIE-portalen
Få full oversikt
EIE portalen – ditt boligunivers

Du bruker en utdatert nettleser!

Internet Explorer er utdatert og ikke lenger offisielt støttet, og utgjør en stor sikkerhetsrisiko. Du bør avinstallere dette programmet og heller bruke Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari eller andre nettlesere som oppdateres jevnlig.

Dersom du fortsetter å bruke nettsiden i Internet Explorer eller andre utdaterte nettlesere, kan du oppleve at nettsiden ser rar ut eller ikke fungerer i det hele tatt.

Les mer her: